Gerry Werckx???

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Gerry Werckx???

Bericht door kristofbomans »

Hoe zat het nu met de uitslag bij de masters 1? Vond het fenomenaal van Gerry. Van zo ver terugkomen en dan nog de sprint winnen en zelfs nog veel op kop rijden. Dan is het toch duidelijk wie de sterkste was, ik begrijp het protest van geoffey maes wel, maar toch, een waardig kampioen toont zich dan ook een waardig kampioen.
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Gerry werd niet opgenomen in de uitslag. Reglement is reglement zeker. Vind het ook een jammer maar ja... Spijtig dat dit reglement niet op iedereen van toepassing is.
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Geoffrey Maes kan niet tegen zijn verlies...
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

wa is er gebeurd mss ? werd geoffrey in de hekken gerede ofzo ? :bounce:
kben na m'n koers bij de nieuwelingen gaan douchen en naar huis gereden, kheb dus geen andere koerse meer gezien :(
tell me .... :D
8)
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Gerry reed in het begin van de wedstrijd lek, maar werd gedepanneerd door een mede-biker en kreeg een nieuw wiel. Hierna reed hij het gat op Maes dicht en vloerde hem in de spurt.
Het reglement zegt dat je geen nieuw wiel mag steken of technische hulp krijgen van derden.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Als we daar over moeten gaan neuten, Mieke Deroo heeft ook hulp gekregen bij het verwisselen van haar band tijdens het BK Marathon.
Reglement is reglement, maar waar ligt de grens?
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

catchup! schreef:Als we daar over moeten gaan neuten, Mieke Deroo heeft ook hulp gekregen bij het verwisselen van haar band tijdens het BK Marathon.
Reglement is reglement, maar waar ligt de grens?
wel: GEEN hulp van derden. Lijkt me duidelijk, nee? Of het daarom de beste oplossing is, dat weet ik niet. Op XC's zie je toch genoeg "supporters" langs de kant staan met een aantal wielen. Zal wel niet zijn omdat ze die niet in de auto durven laten liggen :roll:

Controle moet er zijn voor iedereen, en dat lukt misschien niet, daarin geef ik je gelijk.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Dzjowie schreef:
catchup! schreef:Als we daar over moeten gaan neuten, Mieke Deroo heeft ook hulp gekregen bij het verwisselen van haar band tijdens het BK Marathon.
Reglement is reglement, maar waar ligt de grens?
wel: GEEN hulp van derden. Lijkt me duidelijk, nee? Of het daarom de beste oplossing is, dat weet ik niet. Op XC's zie je toch genoeg "supporters" langs de kant staan met een aantal wielen. Zal wel niet zijn omdat ze die niet in de auto durven laten liggen :roll:

Controle moet er zijn voor iedereen, en dat lukt misschien niet, daarin geef ik je gelijk.
je hebt gelijk dzjowie, maar mieke kreeg assistentie van een medebiker, dwz, hij gaf haar geen wiel en ook geen binnenband, hij hield de fiets vast enzo. Of hij effectief ook zelf de band heeft vervangen, ofdat mieke dat deed, dat weet ik niet. Maar mag je dan ook je medebiker niet helpen? Band oppompen terwijl de andere de rommel wegsteekt?

Een ander wiel krijgen is wat mij betreft diskwalificatie. Ook al is geoffrey maes idd naar het schijnt gene gemakkelijke.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Als je het reglement puur toepast, betekent het dat niemand buiten jezelf iets van je fiets of materiaal mag aanraken bij lekke band.

Is een beetje absurd natuurlijk, maar waar moet je anders de grens leggen.
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

Ik vind dat ze terug die plakkerkes moeten invoeren
Plaats reactie