Sram 10sp gripshift
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Denk maar eerder rond dezelfde prijs als de shifters...MC Tim schreef:Valt te zien hoe duur ze gaan worden hé. De XX-2x10 zal niet goedkoop worden vrees ik. Hopelijk blijft de X0-3x10 rond de 50 euro hangen.BramDR schreef:kunt ge desnoods nog de linker pakken van de 3x9 versie.
Staat wel niet echt, twee verschillende gripshifts maja.
Hier kan SRAM poen mee verdienen, als sales director zou ik hier € 200 / stuk (naar XX normen) voor vragen, kopen doen ze tochBobski schreef:Denk maar eerder rond dezelfde prijs als de shifters...MC Tim schreef:Valt te zien hoe duur ze gaan worden hé. De XX-2x10 zal niet goedkoop worden vrees ik. Hopelijk blijft de X0-3x10 rond de 50 euro hangen.BramDR schreef:kunt ge desnoods nog de linker pakken van de 3x9 versie.
Staat wel niet echt, twee verschillende gripshifts maja.
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Bericht door wasbeer2006 »
Dat zou ik ook zeggen, maar volgens mij is dat niet zo. of je nu een schaal van 9 of 10 maakt.......Bobski schreef:Kostprijs ligt ook stuk hoger is me toegefluisterd...RigolleM schreef:Hier kan SRAM poen mee verdienen, als sales director zou ik hier € 200 / stuk (naar XX normen) voor vragen, kopen doen ze tochBobski schreef: Denk maar eerder rond dezelfde prijs als de shifters...
Maargoed dan worden ze 100 of 150 of 200 euro, zal me een zorg zijn. je koopt ze een keer per vier jaar.