In memoriam - Moustache

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2519
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Bericht door BoXeR »

sterkte aan familie en vrienden :-?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Sterkte aan iedereen die hem kende!!!
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

RIP Geert!!!!! :(

Keep on bikin' on the tracks high in the sky!!!

Steven & Kathy
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Ik heb Moustache mogen leren kennen als een warme persoonlijkheid, goedlachs, open van karakter en doodeerlijk. Iemand waar je zeker niet aan bedrogen kon worden. Een sociaal dier, graag tussen de mensen, zeker in het weekend wanneer hij op zijn bike zich kon ontspannen van zijn drukke job.
De laatste tijd zag ik hem minder, onder meer omdat ik niet zo vaak naar Frankrijk trok, maar de persoonlijkheid van Moustache was me wel bijgebleven. Het was deze zomer dan ook een schok om te moeten horen dat zijn gezondheid zo op de proef werd gesteld tot uiteindelijk het fatale niet meer tegen te houden was. Ik ben dan ook blij dat ik hem door het initiatief van Motorbiker en vrienden nog eenmaal heb mogen zien. Lachend in die laatste stralende herfstzon...

Veel sterkte bij zijn te vroege heengaan aan zijn echtgenote en kinderen, familie en beste vrienden!
Gebruikersavatar
luckyluc
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 01 jan 2005 18:59
Rijdt met: zwarte no name / blauwe orbea

Bericht door luckyluc »

Adieu Geert,
Wat ben ik blij je gekend te hebben, het is niet eerlijk dat een prachtig mens als U zo vroeg van ons heen moet gaan.
Mijn oprechte deelneming en veel sterkte aan familie en vrienden.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Zo zot man, ben er niet goed van... [-o<
Gebruikersavatar
rik c
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 10 jan 2006 23:27
Rijdt met: zannata

Bericht door rik c »

Een tijdje terug, eind september of zoiets, op het eind van m'n motorcross-seizoen , vernam ik van onze Henkieboy - na z'n bezoekje met de forumbikers - dat het er niet goed uitzag voor onze 'Franse' MTB- president.
Het MTB-seizoen begint voor mij telkenjare pas half oktober, maar het leek me toen - eind september - al vrij duidelijk dat ik de legendarische Moustache niet meer zou terug zien. En dat was flink schrikken.
Dankzij o.a. Moustache, VTT-tje, Motörbiker, Cowboy Peter en enkele anderen, leerde ik een vijftal winters terug, de fel gesmaakte MTB-tochten in Noord Frankrijk kennen, wat ons heel wat fietsplezier heeft gebracht.
't Zal verdomd moeilijk worden om in de toekomst nog in la douce Nord te gaan fietsen, zonder dat diene Moustache niet even door mijn gedachten zal flitsen.
Respect, en innige deelneming voor de achtergebleven nabestaanden. Iets beters weet ik bij deze droevige gebeurtenis niet te verzinnen.

Rik C - Erika's Baaikers Klerken
Gebruikersavatar
lucvdb
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: za 01 mar 2008 23:41
Rijdt met: Specialized Levo - Specialized Epic M5

Bericht door lucvdb »

Door het lezen van het wekelijks verslag op zijn blog heb ik mij uiteindelijk ook eens gewaagd aan een franse toertocht. De eerste keer kende ik niemand van de forumbikers maar naast 1 iemand kon je echt niet kijken. Onmiddellijk kon je zien wie de gangmaker van de groep was, wie de bende annimeerde en motiveerde. Hij stelde me direct op mijn gemak : we gaan het rustig aan doen vandaag, geen zotte kuren... Maar eenmaal op de bike was er geen houden meer aan, vooral dan bij het afdalen...

Bij het (ook te vroege) heengaan van mijn pa zei er iemand :
troost je de besten moet eerst gaan...
Dikke zever vond ik dat.
Vandaag kan ik alleen maar zeggen :
de besten gaan inderdaad het eerst...

Bedankt Geert voor wie je was.
Je hebt mijn leven in ieder geval wat mooier gemaakt.
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

Geert, Moustache, een stadsgenoot, kwamen we bijna ieder weekend wel eens tegen. Een paar keer samen gereden en altijd leute verzekerd. Onze laatste rit samen was de Cassel Trophy in april. Samen genoten we aan de aankomst van een boisson et pain. Je was een toffe gast, Geert. De MTB-wereld en vooral de forumbikers zullen je hard missen!

Mieke, Domin, Josephine en familie, mijn innige deelneming en veel sterkte gewenst.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Sterke aan de familie....
Plaats reactie