Sportweekend

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Pluke
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: za 02 aug 2003 12:51
Rijdt met: Specialized S-works epic 05
Contacteer:

Sportweekend

Bericht door Pluke »

Vanavond om 21u30 in sportweekend is Roel Paulissen te gast. U kijkt toch ook!!
Gebruikersavatar
mierlo6
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: za 15 mei 2004 17:29
Rijdt met: Schwinn

Bericht door mierlo6 »

ze zulle toch iets late zien zeker, want op het nieuws heb ik niets gezien. (misschien juist ingedommeld, na het beklimme van de tris :D )
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

toevallig gezien, inhoud interview is zero (een paar gevoelige dopingvragen worden met een kwink en een lach weggevaagd nog voor een (te?) eerlijke roel uitgesproken was.
Wat mij opviel was dat roel toch wel serieus gespierder lijkt dan vroeger, het tenger manneke is precies verleden tijd. Daar gaan we nog veel van zien volgend jaar!
Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

catchup! schreef:toevallig gezien, inhoud interview is zero (een paar gevoelige dopingvragen worden met een kwink en een lach weggevaagd nog voor een (te?) eerlijke roel uitgesproken was.
Wat mij opviel was dat roel toch wel serieus gespierder lijkt dan vroeger, het tenger manneke is precies verleden tijd. Daar gaan we nog veel van zien volgend jaar!
Waar hebt gij die spieren gezien??? onder dat hemd dat veel te groot was of onder die ruime broek??? kan zijn dat het wel mode is :drunk: :drunk: :wink:
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Brede kop op brede schouders, gesteund door nen serieus dikke nek (letterlijk dan, niet figuurlijk !) met aders als kabels, daaruit leid ik af dat roel gespierder lijkt dan vroegere jaren.
Enfin, het viel mij gewoon op. Kan ook zijn omdat ge'm anders altijd met nen helm en een koerspakske te zijn krijgt natuurlijk, of misschien stond den TV op breedbeeldmodus, kan ook.
Gebruikersavatar
Olibiker
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 12 nov 2003 23:23
Rijdt met: Canyon RC8

Re: Sportweekend

Bericht door Olibiker »

Pluke schreef:Vanavond om 21u30 in sportweekend is Roel Paulissen te gast. U kijkt toch ook!!
Het interview was in ieder geval geen reclame voor MTBen, en dat lag niet aan Roel. De grapjes van Raes over champagnespuiten en de éénbenige lefty zijn al zo oud als de straat. Zelfs de interviews in HLN hebben meer diepgang. Jammer van de km die Roel naar Brussel heeft gedaan.
Sepapke
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: vr 19 dec 2003 17:07
Rijdt met: Duratec Full XTR / Rock Shox SID WC

Bericht door Sepapke »

Ik zat in het publiek en vondt het zwak dat de mountainbikesport weeral belachelijk gemaakt wordt. - Valpartij van Roel - Lefty - Champange .
Ze zouden beter eens Roel's prestaties van dit jaar eens te benadrukken .
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Ik vond het ook maar zwakskes en wa onnozel eigenlijk!

Ma Roel zelf kon daar natuurlijk ook ni veel aan doen!

Da van die champagne... ?? #-o

Greetings
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

raes is een onnozelaar die niks van de mtb sport kent. heb het interview niet gezien, maar ik kan het me zo voorstellen. vele jaren terug, ze maken een reportage over houffalize. tonen vooral beelden van die asfaltklim. kommentaar van raes : amaj, dat is daar allemaal asfalt. mon oeil, ze moesten die eens meepakken op de parkoers, neen niet met een fiets, gewoon te voet. ik denk dat em zelfs dat nog niet zou kunnen zonder iets te breken.

tja, er zijn maar vijf dingen die tellen bij de vrt : voetbal, veldrijden, voetbal, koers op de weg en voetbal. van geen enkele andere sport kennen ze de ballen.
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

Iegienie schreef: tja, er zijn maar vijf dingen die tellen bij de vrt : voetbal, veldrijden, voetbal, koers op de weg en voetbal. van geen enkele andere sport kennen ze de ballen.
Je vergeet tennis.

Grtz
Plaats reactie