zwartrijders

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

zwartrijders

Bericht door fiete R-vrouw2 »

ik hoorde net van een vriend op hun tt 700 deelnemers maar dan nog eens 100 zwartrijders!!!!
:colors:
is da nie jammer... voor die 4€....... maar op de bevoorrading staan ze wel aan te schuiven!!
ik vind da nie sportief
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Hadden de organisatoren dan niet met armbandjes gewerkt ofzo :-? , zo herken je ze toch aan de bevoorrading
den boonen
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 21:59

Bericht door den boonen »

In Oost-Vlaanderen hebben ze daarvoor een systeem met stuurlinten. Daarmee kan men onmiddellijk zien of men met zwartrijders te doen heeft of niet. Altijd spijtig voor de organisatoren die veel werk verrichten - om alles in orde te krijgen - dan te moeten vaststellen dat men zich niet inschrijft voor een TT. [-X
Gebruikersavatar
floris
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 11:12
Rijdt met: Stevens Cyclocross & Planet X Compo -- Hopelijk snel de Planet X inruilen voor een ander wapen

Bericht door floris »

Rotte appels zijn er overal he. Gewoon appelmoes van maken.

Misschien eens duidelijk weergeven hoe we zwartrijders kunnen herkennen. Dan kunnen we de volgende toertocht eens een tikje tegen hun derailleur geven ofzo. :wink:
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

Insmeren met pek en veren als ze gestekt worden e, en dan op de markt aan een schanpaal.

Nee, zoiets doe je gewoon niet [-X , een TT kost al zo weinig, en dan nog is het te veel volgens sommigen. Een systeem met armbandjes is wel goed, maar als een bevoorrading wordt overstroom door volk dan faalt het toch. Misschien werken met een aanschuifsysteem voor de bevoorradingen ook (a la pretparken).
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

floris schreef:Misschien eens duidelijk weergeven hoe we zwartrijders kunnen herkennen.
Euh, ze zijn zwart... :colors: ](*,)

Graptjené :wink:
Gebruikersavatar
Mommen
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 22 feb 2004 18:20
Rijdt met: Specialized S-works HT 2005 XTR XT
Contacteer:

Bericht door Mommen »

maja, stel. Je gaat gewoon wat rijden (geen TT) en juist op dat moment is er daar een tt bezig maar je weet niet waar die vertrekt ofzo en dus rij je het normaal parcour. Heb ik al aan de hand gehad en dan die stempelmannen maar vragen voor de hoeveel km ik rij :D Maar ik zeg dan wel dat ik het gewoon parcour aan het rijden ben en ik stop niet aan de bevoorrading enzo.

Maar ja, r zijn nu eenmaal mensen die naar elke cent kijken
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Mommen schreef:maja, stel. Je gaat gewoon wat rijden (geen TT) en juist op dat moment is er daar een tt bezig maar je weet niet waar die vertrekt ofzo en dus rij je het normaal parcour. Heb ik al aan de hand gehad en dan die stempelmannen maar vragen voor de hoeveel km ik rij :D Maar ik zeg dan wel dat ik het gewoon parcour aan het rijden ben en ik stop niet aan de bevoorrading enzo.

Maar ja, r zijn nu eenmaal mensen die naar elke cent kijken
Da's waar, het bos is van iedereen.
Maar het probleem zijn die mannen/vrouwen die wel profiteren van de bevoorradingen... :roll:
Laatst gewijzigd door Flip FSR op zo 07 nov 2004 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Mommen schreef:maja, stel. Je gaat gewoon wat rijden (geen TT) en juist op dat moment is er daar een tt bezig maar je weet niet waar die vertrekt ofzo en dus rij je het normaal parcour. Heb ik al aan de hand gehad
Waar ik woon is in augustus ook een TT, georganiseerd door een vrienden-clubje en zo saai als een koeiekont. Op diezelfde dag verplaats ik mij naar mijn normale bike-heimat die, kort gezegd, achter het betreffende TT gebied ligt. Onderweg passeer ik dan deels over dat TT parcours, teneinde te geraken waar ik wil.
Ben ik dan ook nen zwartrijder?

(PS: ik neem natuurlijk niets af aan hun bevoorradingen hé)
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Thorgal schreef:
Mommen schreef:maja, stel. Je gaat gewoon wat rijden (geen TT) en juist op dat moment is er daar een tt bezig maar je weet niet waar die vertrekt ofzo en dus rij je het normaal parcour. Heb ik al aan de hand gehad
Waar ik woon is in augustus ook een TT, georganiseerd door een vrienden-clubje en zo saai als een koeiekont. Op diezelfde dag verplaats ik mij naar mijn normale bike-heimat die, kort gezegd, achter het betreffende TT gebied ligt. Onderweg passeer ik dan deels over dat TT parcours, teneinde te geraken waar ik wil.
Ben ik dan ook nen zwartrijder?

(PS: ik neem natuurlijk niets af aan hun bevoorradingen hé)
Neen!
Plaats reactie