track gevraagd antwerpen of de kempen !!

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
steven31
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: di 15 mar 2011 23:09
Rijdt met: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Bericht door steven31 »

Speedy G. schreef:
steven31 schreef:
RedC schreef: Je mag je nooit focussen op snelheid op zo'n parcours vind ik persoonlijk. Zeker als je nog niet lang bezig bent is het nog belangrijker om je krachten te sparen.
die reactie was niet om op mijn snelheid te focusen maar eerder om te weten of het eventueel de moeite zou zijn om met jullie me te rijden zo da ik geen blok aan jullie been ben en het nog plezant voor jullie blijft snapie. sorry da mijn reactie anders over kwam
Gewoon meekomen Steven.
We fietsen toch allemaal voor het plezier zekers.

Alle, wanneer spreken we met zen allen af in Herentals???
zal na de 23ste worden voor mij dan 15de vertrek ik naar ierland met de fiets
en morgen ga ik met men nichtjes naar oceade subtropis zwembad in brussel donderdag is het fiets en koffer inpak dag
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

steven31 schreef:
Speedy G. schreef:
steven31 schreef: die reactie was niet om op mijn snelheid te focusen maar eerder om te weten of het eventueel de moeite zou zijn om met jullie me te rijden zo da ik geen blok aan jullie been ben en het nog plezant voor jullie blijft snapie. sorry da mijn reactie anders over kwam
Gewoon meekomen Steven.
We fietsen toch allemaal voor het plezier zekers.

Alle, wanneer spreken we met zen allen af in Herentals???
zal na de 23ste worden voor mij dan 15de vertrek ik naar ierland met de fiets
en morgen ga ik met men nichtjes naar oceade subtropis zwembad in brussel donderdag is het fiets en koffer inpak dag
Bij mij en Redc is het samen uit samen thuis !! Wil er iemand sneller rijden dan doet die maar, wil er iemand trager rijden dan wachten we wel. Dat is het motto om plezier te maken.
Zij die afkomen om te vliegen, moeten een licentie aanvragen en competitie gaan rijden, daar doen wij niet aan mee.
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

@ Steven : kunnen we misschien eens doen, maar zal niet voor de eerste weken zijn , volgende week begint mijn verlof en dan zijn we weg, daarna geen probleem =D>
Gebruikersavatar
steven31
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: di 15 mar 2011 23:09
Rijdt met: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Bericht door steven31 »

is cool mensen dus vanaf de 23ste ben ik terug beschikbaar alle ja 24ste eigentlijk dus ik hoor het wel wanneer ik mee mag / kan van jullie.

vandaag een tripke gaan doen in de gietende regen zalig wel op de baan.
Plaats reactie