Opsporingsbericht CUBE ANALOGUE 2004

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
coureurke
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 09 mei 2004 14:41

Bericht door coureurke »

Waar in Antwerpen is em gestolen?
Heeft u de serienummers doorgegeven aan de Politie van Antwerpen zodat kader en vork nu geseind staan?

Hebt u geen foto?

Bij ons in Schoten ( ik ben werkzaam bij de Politie Schoten) zitten we momenteel met een plaag van fietsdiefstallen.

Ik zal uitkijken naar je bike boostah. Mochten we dader(s) vatten.
Gebruikersavatar
TARGA
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 07 jun 2004 17:36
Rijdt met: Specialized Epic M4 COMP

Bericht door TARGA »

ook ff kijken op www.gevondenfietsen.be
je weet maar nooit. Brasschaat is tenslotte toch niet zo ver uit de buurt. :)
Boostah
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 sep 2004 20:37
Rijdt met: Cube LTD3
Contacteer:

Bericht door Boostah »

coureurke :

Fiets is gestolen in Antwerpen Centrum. Dinsdag 28/09.

Politie Antwerpen centrum is reeds op de hoogte van diefstal. Heb alle gegevens doorgegeven. Morgen kan ik er gelukkig ook nog een aantal foto's bijdoen van de camera's. Dief heeft ongelooflijk veel lef gehad. Op drukste moment binnengereden in garage met "zijn" fiets, die achtergelaten naast die van mij, en buiten gereden met de mijne. Onwaarschijnlijk :evil: #-o Werkgever is resoluut met zijn antwoord en ontkent elke aansprakelijkheid.

Ook politie inspecteur was weinig hoopgevend, kans op terug vondst is volgens hem 1/1000. :-s

Hier nog een pic van de fiets, mijne had wel nog aantal reflectoren en spatborden, maar voor de rest identiek ... (op bovenste buis van kader wel nog in grote kleefletters naam van leverancier : www.abcfiets.com

Afbeelding[/img]
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

kun je de video of een foto van de persoon niet op het web zetten. Als hij veel lef heeft dan moet jij dat ook doen.
samen zien/kennen we meer !!
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

kun je de video of een foto van de persoon niet op het web zetten
doen doen doen doen :bounce:
Gebruikersavatar
Griffon
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jun 2003 22:29
Rijdt met: No Saint Luzifer

Bericht door Griffon »

staat de deur van die garage dan altijd open? misschien moet de baas dan ne keer overwegen om daar een toeganscontrole systeem op te zetten.
met een gepersonaliseerde badge is de kans op diefstal zeer klein en anders kan de dader gezocht worden in de log file van het systeem.
Boostah
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 sep 2004 20:37
Rijdt met: Cube LTD3
Contacteer:

Bericht door Boostah »

griffon :

Dankzij het diefstal van mijn fiets zullen al deze beveiligingen er nu wel komen , dit is reeds beslist. Doch wat mij betreft heb ik daar geen baat meer bij nu...
Gebruikersavatar
chris
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 21:26
Rijdt met: C'dale Scalpel - Airborne TiTa
Contacteer:

Bericht door chris »

Flip FSR schreef:
Boostah schreef:Fiets stond in privé parking van het bedrijf waar ik werk. Is 2e fiets gestolen op 2 weken tijd.
Kan je dan niks "forceren" met je werkgever? Verzekering.... :roll:
idd via onze brandverzekering met optie diefstal is dit soms mogelijk ... als een van onze fietsen uit het huis wordt gestolen zijn ze verzekerd tegen diefstal .... deze optie kost maar een paar euro als je geen Rubens of zo in huis hebt... :wink: .... ik hoop dat je via de verzekering iets kan "forceren" ... :roll:

note: hou er rekening mee dat je wel eens van een tourtocht naar huis kunt worden gevolgd ... mijn buurman gaat met zijn spiksplinternieuwe mtb naar een TT - nog nooit met die bike gereden - komt thuis.... laadt zijn fiets van de auto en zet hem even tegen de zijgevel van de woning ... zijn vrouw roept hem even om een broodje te komen halen ... hij gaat het broodje achteraan in de woning halen en loopt met zijn broodje terug naar zijn fiets ... echter fiets gepikt .... dit is a true story... enkele maanden geleden .. ergens op de buiten... je ziet maar.. :evil:

chris
Gebruikersavatar
Jens
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: do 13 mei 2004 05:14
Rijdt met: Specialized Rock Hopper Pro disc

Bericht door Jens »

shit, zo slecht!! Allee, ge steelt toch geen dingen op uw eigen werk, tussen uw eigen werkmakkers! Hopelijk is er al wat nieuws en komt hij nog uit...
Op den duur moet je al voor alles een diefstalverzekering afsluiten! Ni te doen!
Gebruikersavatar
mudbuster
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 07 jul 2004 21:20
Rijdt met: GT Zaskar LE magura race line volledig XT

Bericht door mudbuster »

ikzelf ben ook al bestolen geweest van mijn mtb (1500 €)
ik heb overal gezocht op rommelmarkten en alle scholen afgereden en niks gevonden. ik heb zelfs flyers afgegeven bij iedere fietsenhandelaar met de kenmerken van mijn mtb. Je weet maar nooit

3 maanden later geloofde ik mijn ogen niet
wat reed daar over straat met ne pipo der op : mijne mtb
Ik erachter en kunnen snappen. Hem ervan gesleurd en ik kende die gast van zien. Via via heb ik zijn gegevens kunnen achterhalen en zo aangegeven bij de politie.
Fiets was er erg aan toe : stuur afgezaagd, slag in mijn wiel, zadel gescheurd, banden versleten ....
Ik heb alles mogen laten herstellen op zijn kosten
Je houdt er wel een diefstalfobie op na : ik laat mijn mtb voor geen seconde meer alleen achter.

Hopelijk heb je evenveel geluk als ik dus blijven hopen.

succes
Plaats reactie