Garantie Cube Elite

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

Als ik gelijk hem hem ik gelijk
filip_
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 19 mar 2008 20:30

Bericht door filip_ »

Ik heb ondertussen nog steeds geen nieuwe kader gehad van Bax Hamont!!
Heb de lagerbus van mn kader maar vast gezet met epoxyhars en hij houd het goed. Hij is nu wel iets zwaarder maar ook steviger en het kost niks t.o.v. het geld dat ik moest bijleggen voor een nieuwe kader.
Gebruikersavatar
learn2fly
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: za 27 feb 2010 20:55
Rijdt met: SCOTT GENIUS 730

garantie CUBE

Bericht door learn2fly »

Met mijn Cube Sting heb ik hetzelfde probleem gehad als hierboven : het huis van de trapaslagers was losgekomen in het frame. Mijn fiets heb ik in februari 2010 bij Fietsland in Eersel gekocht, een overjaars 2009 model. Drie weken terug een mail gedaan met gedetailleerde foto's van het probleem en een telefoontje gedaan met de werkplaats. Fietsland heeft alles doorgespeeld naar CUBE, anderhalve week later was mijn nieuwe frame (2011) en bijhorende blauwe stickers voor de velgen reeds in Eersel aangekomen. En vanaf gisteren rijd ik dus rond met een Sting die eruit ziet als een 2011. Trouwens, ook mijn achterwiel, waar een probleem was met een lager, werd in garantie vervangen. Dat heeft wel iets langer geduurd, maar alles kwam uiteindelijk toch in orde. Dus over de garantie van CUBE kan ik alleen maar tevreden zijn. Hopelijk komt het met jouw fiets ook in orde, al heb ik de indruk dat je fietsenmaker er niet genoeg werk van maakt. Succes ermee...
Gebruikersavatar
...Jokke
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: do 21 okt 2004 23:56
Rijdt met: Ti Joven

Bericht door ...Jokke »

Heb al twee Elite Frames in garantie kunnen regelen bij de handelaar in Hamont. Alles is hierbij zeer correct verlopen. En met dezelde problemen als hier vernoemd.
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

...Jokke schreef:Heb al twee Elite Frames in garantie kunnen regelen bij de handelaar in Hamont. Alles is hierbij zeer correct verlopen. En met dezelde problemen als hier vernoemd.
Al die problemen met die cubes zeg...

Kunnen we hier van slecht gemonteerde brol spreken? :p

Grtz.
filip_
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 19 mar 2008 20:30

Bericht door filip_ »

Ik was geen vaste klant bij Bax waarschijnlijk daarom da ze moeilijk doen en geen moeite willen doen voor mij.
Plaats reactie