fietsen en impotentie ?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

fietsen en impotentie ?

Bericht door beethoven »

Beste Viper, kijk als ik bike of pianospeel en dit dus na veel trillingen dit te wijten aan het wegdek en dus bij erg techn. passages op de piano heb ik in het slechtste hand dus bij mij de rechter ook tintelingen in de vingers of krampen in de pols enz. Die pijnen komen voort van de rug. Je zou dat beter aan JFK navragen eventueel. Nu wat ik er aan doe aan tintelingen is de hand verschillende malen toeknijpen zo hard mogelijk wel tienmalen na elkaar, dat ontspand dus, daar komt het op neer. Ik speel wel piano zonder handschoenen dus aan de handschoenen??? daar ligt het zeker niet aan. Het ligt aan de L,S Het komt dus van hoog in de rug, vraag mij nu niet waar de L of S liggen ik weet het zo niet. Maar het komt van hoog in de rug. Ligt misschien wel aan de zithouding dat kan ik ook niet zo zeggen maar niet van handschoenen want die draag ik niet ook. Het komt voort van de rug.
Ik hoop dat je zich kan verzoenen met deze uitleg, verder zou ik het niet zo ver zoeken en eens proberen met deze truk. Dat is een tijdelijke oplossing daarmee verwijs ik je naar JFK. Rudy VdE.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Om effe terug te komen op de slapende "edele delen":

Gisteren mijne SLR zadel ietsiepietsie met de voorkant naar beneden gezet, en +- 40km op de baan gaan fietsen.
Wonder boven wonder: (NOG) GEEN SLAPENDE ONDERDELEN ! ! ! :bounce:
=D>
Misschien eens proberen Viper? :wink:
Gebruikersavatar
mountainsurfer
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 11 jan 2004 23:51
Rijdt met: giant 29 er

Bericht door mountainsurfer »

viper schreef:Enkele maanden gelden zat ik hiet te stoefen dat ik reed zo lang ik wou in een broekje zonder zeem.

Ondertussen weet ik niet waar gkropen als in een uurtje op de weg rijdt. Mijn zadel(s) zijn goed afgesteld en zowel de harde en smalle Specialized BG, de klassieke Selle Italia Trimatic als een splinternieuwe en zachte SDG Bel Air bieden geen uitkomst. Niet de balls geven problemen maar doffe pijn in het zitvlak, krampen in de linkerdij en tintelingen tot een slapend linkerhand.

Zenuw gekneld ergens in het bekken of rug?

viper
zou ook kunnen dat je een prostaatonsteking hebt (dof gevoel in zitvlak )
als het een acute is gaat die over met antibiotica
als het chronisch is kan je er lang mee sukkelen
Gebruikersavatar
MacMan
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 13:55
Rijdt met: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Bericht door MacMan »

in Mountainbike van deze maand staat er een test van de nieuwe specialized rival BG 2006 als je het artikel leest ben je geneigd om zo'n zadel
aan te schaffen:

hier de info van specialized zelf:
http://www.specialized.com/bc/SBCWhatsN ... efp=USHome
Plaats reactie