fietsen en impotentie ?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Even nog wat meer( gestruktureerde) uitleg over impotentie en onvruchtbaarheid.

Reden 1: beperkte doorbloeding: dit uit zich in een slapend, gevoelloos lid/ ballen en veelal ook binnenkant dijen.

Vooral het geval bij de koerskonijnen, hoewel ik er op de weg ook al wel last van heb gehad zeldzaam bij mtb'ers.

Oplossingen:
-regelmatig van houding veranderen
-goed zadel, waar je op je zitknobbels rust, dat voldoende inclinatie heeft om de zaadleider/ doorbloeding te ontlasten.
Het zadel mag niet te zacht zijn achteraan, anders heb je geen druk onder de tuberculi.
Naar voor mag het zachter zijn, een centrale sleuf kan een oplossing zijn indien de zijkant errond voldoende gepolsterd is.

Reden 2: trauma's

schokken, rammelen, kneuzen....
De dagelijkse dosis voor een mtb'er + een additionele hardere klap af en toe waar je even groen van wordt.

oplossingen:
Hier ook een zachte voorkant van het zadel, juist geplaatst.
Verder voldoende demping voorzien.
Sepapke
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: vr 19 dec 2003 17:07
Rijdt met: Duratec Full XTR / Rock Shox SID WC

Bericht door Sepapke »

mss eens met zadelpen zonder zadel erop proberen. :wink:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

fietsen en impotentie ?

Bericht door beethoven »

Beste Bikers,
langs mijn kant krijg je toch een rustig gevoel wat betreft dit onderwerp.
Ik ken al meer dan 38j een coureurke, die levert ferme prestaties zowel bij het wielrennen als bij de vrouwen.
Hij is zeker aan zijn(ik tel ze niet meer op) maar 50 tal,..... he maar mag nog altijd terug keren.
Als vrouwen heeft hij 3 huwelijken er op zitten. Al bij al heeft hij niet zoveel fietsen versleten als de penis gebruikt. Een rust gevend antwoord toch. Wat zeggen de statistieken daarvan.
Over mij eigen ondervinding wil ik niets kwijt, maar je mag altijd mijn vrouw raadplegen, draai dan 797204...... zou Wil Tura dan zingen.
Rudy VdE.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: fietsen en impotentie ?

Bericht door Superfan »

beethoven schreef:Beste Bikers,
langs mijn kant krijg je toch een rustig gevoel wat betreft dit onderwerp.
Ik ken al meer dan 38j een coureurke, die levert ferme prestaties zowel bij het wielrennen als bij de vrouwen.
Hij is zeker aan zijn(ik tel ze niet meer op) maar 50 tal,..... he maar mag nog altijd terug keren.
Als vrouwen heeft hij 3 huwelijken er op zitten. Al bij al heeft hij niet zoveel fietsen versleten als de penis gebruikt. Een rust gevend antwoord toch. Wat zeggen de statistieken daarvan.
Over mij eigen ondervinding wil ik niets kwijt, maar je mag altijd mijn vrouw raadplegen, draai dan 797204...... zou Wil Tura dan zingen.
Rudy VdE.
Zoals ze zeggen, stoefers zijn inderdaad ook mensen, 'k weet niet zulle, maar als men er al 3 huwelijken op hebt zitten dan zal er iets niet helemaal in orde zijn denk ik. [-X
Laatst gewijzigd door Superfan op di 10 aug 2004 06:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

Re: fietsen en impotentie ?

Bericht door ivan »

beethoven schreef:Beste Bikers,
langs mijn kant krijg je toch een rustig gevoel wat betreft dit onderwerp.
Ik ken al meer dan 38j een coureurke, die levert ferme prestaties zowel bij het wielrennen als bij de vrouwen.
Hij is zeker aan zijn(ik tel ze niet meer op) maar 50 tal,..... he maar mag nog altijd terug keren.
Als vrouwen heeft hij 3 huwelijken er op zitten. Al bij al heeft hij niet zoveel fietsen versleten als de penis gebruikt. Een rust gevend antwoord toch. Wat zeggen de statistieken daarvan.
Over mij eigen ondervinding wil ik niets kwijt, maar je mag altijd mijn vrouw raadplegen, draai dan 797204...... zou Wil Tura dan zingen.
Rudy VdE.
'k Heb eens gebeld naar Will Tura en 't was je vrouw die oppakte :wink: :colors:
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

oei oei,

Placebo, ik wist niet da gij der zo éénen waart !! :wink: :drunk: #-o

(Grapje hé )
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

fietsen en impotentie ?

Bericht door beethoven »

Beste
@ Superfan, kijk ik weet wat er aan de hand is binnen dit huishouden, maar eerlijk moet ik komen vertellen op de site?
Dat zal zeker niet gaan over stoefen. Ik bewijs hier juist het tegendeel wat deze topic beweerd.

@ Ivan, en heb je het durven vragen? @ Noth imp. Het gaat hier niet om mij maar over een ander coureurke en over de weerlegging van die beweringen. En die gast is maar 10j jonger dan ik, dus das ikke niet he.
Ik ben gelukkig gehuwd.
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

Re: fietsen en impotentie ?

Bericht door ivan »

beethoven schreef:Beste
@ Superfan, kijk ik weet wat er aan de hand is binnen dit huishouden, maar eerlijk moet ik komen vertellen op de site?
Dat zal zeker niet gaan over stoefen. Ik bewijs hier juist het tegendeel wat deze topic beweerd.

@ Ivan, en heb je het durven vragen?

't Schijnt dat zingen ook niet goed is voor de .....

@ Noth imp. Het gaat hier niet om mij maar over een ander coureurke en over de weerlegging van die beweringen. En die gast is maar 10j jonger dan ik, dus das ikke niet he.
Ik ben gelukkig gehuwd.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

fietsen en impotentie

Bericht door beethoven »

Beste heb mij hier weer wat aangetrokken he, maar kom ik vind het grappig,
@ Ivan ik weet het zoniet, ben wel muzikaal maar in de Bassen. (vroeger Tenor), voor de Alten en Sopranen moet je bij dat nr wezen. Ik heb daar geen ervaring mee; ook geen aanvaaring. Tenslotte schijnt dat de hoogste tonen de broek dragen tegenwoordig. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

Als ik op de baan rijd met de MTB of de koersfiets heb ik het zitten dan valt mijn klokken spel in slaap :-? tijdens een TT nooit =D> kom je ook meer van je zadel ,het is ook belangrijk uw zadel goed af te stellen ,zeker de voorkant een beetje naar beneden dat doet al heel veel :D
Plaats reactie