MTB'er Wellens

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

ka.dee schreef:
Qube schreef:Kreeg Davy C. niet het topsportstatuut bij het leger?
Krijgen niet neen, eerst via prestaties op wedstrijden voldoen aan de voorwaarden.
die voorwaarden zal hij mischien niet kunnen voldoen wegens voltijdswerk ?

want bij het leger moet je op Internationaal niveau presteren.
daarmee bedoel ik WB geen benelux cup of zo.
Waarmee ik zijn prestatie zeker niet afbreek.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Bericht door J.E. »

@sunn xtreme

elke dag 150km? =D>
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Heb onlangs nog met Davy gesproken.

Bedoeling is om in 2009 aan de start te staan van de WC in Zuid-Afrika.
Doel is top 30 zodat hij ineens kan rekenen op een selectie voor EK en WK. Voorts gaat hij een aantal manches van de Bundesliga Cup en Racer Cup (voormalige Swisspower Cup) rijden. Degelijke prestaties op die wedstrijd zouden moeten voldoende zijn voor dat statuut.

Flanders Cup bijv zal niet meer op het programma staan, Coenen gaat vooral de internationale-Europese toer op...
slowke
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 29 dec 2007 18:35
Rijdt met: Merida Hermida

Bericht door slowke »

ivm Davy Coenen ik hoop het beste voor hem ......ik ken hem ook en weet wat hij kon toen hij nieuwling,junior en belofte was ( houffalize)waar Davy toen ook nog een plaatsje moest afdwingen op zaterdag om zondags mee te doen bij de grote mannen,
en dat resultaat WAS toen DIK in orde =D> =D>
ik heb hem dikwijls zien trainen wel indoor =D> ( was toen al een beestje) =D> =D>
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

JorisErmens schreef:@sunn xtreme

elke dag 150km? =D>
ja, gene zever.... was bijster veel afzien naar het einde van de week toe na een zware werkdag in de bouw. die periode reed ik vaak maar 1x per week een wedstrijd, en dat rendeerde wel.
met de nodige nachtrust lukte het nog net allemaal, maar hoe vaak heb ik tegen mezelf moeten vechten om door weer en wind met de fiets op en af te rijden....en toch deed ik het om me ook mentaal sterker te maken. en dat loonde. Het deed allemaal heel Spartaans aan, maar tenslotte moet je jezelf toch over je grenzen tillen wil je wat bereiken.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

ka.dee schreef:Heb onlangs nog met Davy gesproken.

Bedoeling is om in 2009 aan de start te staan van de WC in Zuid-Afrika.
Doel is top 30 zodat hij ineens kan rekenen op een selectie voor EK en WK. Voorts gaat hij een aantal manches van de Bundesliga Cup en Racer Cup (voormalige Swisspower Cup) rijden. Degelijke prestaties op die wedstrijd zouden moeten voldoende zijn voor dat statuut.

Flanders Cup bijv zal niet meer op het programma staan, Coenen gaat vooral de internationale-Europese toer op...
ik kan hem geen ongelijk geven. Hij heeft er wel de capaciteiten voor, alleen moeten ze inzien dat hij ook de nodige tijd krijgt om voldoende te trainen. ik denk dat dat voorlopig nog als een rem op zijn mogelijkheden werkt.
Plaats reactie