MTB'er Wellens

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

Ik heb nogal hevig gereageerd in een ander topic hierover dus ik ga nu heel hard uitkijken wat ik hier schrijf.

Wat mij stoort is niet het feit dat hij wil mtb'en, iedereen mag dat van mij, hoe meer hoe liever. Maar de uitspraak die hij doet dat het nu de moment is omdat Meirhaeghe er mee stopt en Nijs en Paulissen niet meer van de jongste zijn, vind ik gewoon verschrikkelijk. Alsof de jongere lichting bikers die we in België hebben niet meetelt en hij sowieso beter is dan hen. Dat is volgens mij toch wat hij laat uitschijnen, dat het bijna vanzelfsprekend zou zijn dat hij in London meemag naar de olympische spelen.

Ik hoop dat ik nu zonder op iemand zijn teentjes te trappen heb kunnen duidelijk maken wat ik eerder ook bedoelde.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Sven Nys mankeert hier nog op't forum eigenlijk, samen mekkeren over 10 euro inschrijvingsgeld.


Coenen zou idd ne dikke sponser moeten vinden en prof worden, werken is toch voor nix goed. =D>
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

RACING ANIMAL schreef:Om mog eens te beginnen kort over Nys en zijn schone startgelden;
enkele maanden in een intervieuw had ie het over de mtb waarvan hij verschoot dat hij 'de Sven Nys' op een wedstrijd 10 euro moest betalen om te mogen starten. Nu Sven, als je zo'n geld verdiend in de winter , vind ik wel dat dat geen probleem vormt om 4X per jaar 10 euro te betalen, niet?
greetz
Dat hij ervan verschiet wil niet zeggen dat hij zich er te goed voor voelt, hij verschiet er gewoon van. Niks meer, niks minder.
Gebruikersavatar
pt3r
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 28 mar 2007 15:25
Rijdt met: is a pipebomb.

Bericht door pt3r »

Dummy schreef:Ik heb nogal hevig gereageerd in een ander topic hierover dus ik ga nu heel hard uitkijken wat ik hier schrijf.

Wat mij stoort is niet het feit dat hij wil mtb'en, iedereen mag dat van mij, hoe meer hoe liever. Maar de uitspraak die hij doet dat het nu de moment is omdat Meirhaeghe er mee stopt en Nijs en Paulissen niet meer van de jongste zijn, vind ik gewoon verschrikkelijk. Alsof de jongere lichting bikers die we in België hebben niet meetelt en hij sowieso beter is dan hen. Dat is volgens mij toch wat hij laat uitschijnen, dat het bijna vanzelfsprekend zou zijn dat hij in London meemag naar de olympische spelen.

Ik hoop dat ik nu zonder op iemand zijn teentjes te trappen heb kunnen duidelijk maken wat ik eerder ook bedoelde.
=D> Good point. En veel beter gebracht dan je andere bericht dat het doel nogal zwaar voorbij schoot. :wink:

En ja waarom zou Nys geen startgeld moeten betalen? Ook een beetje zelfingenomen :roll:
SoundLeSs
Mountainbiker
Berichten: 484
Lid geworden op: ma 19 nov 2007 15:59
Rijdt met: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Bericht door SoundLeSs »

Ik heb niks tegen Wellens hoor, maar volg de cross eigenlijk totaal niet ('k vind da een vrij schrale bedoening). Had hem echter nog nooit over een balkje zien springen. Maar hij zal allicht meer techniek hebben dan Boom.

Wellens is voor mij welkom, maar dan niet te koste van Davy Coenen, die, vind ik persoonlijk, de enige echte rechtmatige opvolger is voor de vrijgekomen plaats van Meirhaeghe.
Gebruikersavatar
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: vr 09 jan 2004 22:38
Rijdt met: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Bericht door RACING ANIMAL »

pvandebe schreef:
RACING ANIMAL schreef:Om mog eens te beginnen kort over Nys en zijn schone startgelden;
enkele maanden in een intervieuw had ie het over de mtb waarvan hij verschoot dat hij 'de Sven Nys' op een wedstrijd 10 euro moest betalen om te mogen starten. Nu Sven, als je zo'n geld verdiend in de winter , vind ik wel dat dat geen probleem vormt om 4X per jaar 10 euro te betalen, niet?
greetz
Dat hij ervan verschiet wil niet zeggen dat hij zich er te goed voor voelt, hij verschiet er gewoon van. Niks meer, niks minder.
Toen ik het las kwam het mij wel anders . Nu kan het me eigenlijk toch geen r**t schelen wat die erg vind of nie . Ik hoop da de Belgische wielerbond alleen eens nadenkt om nog meer te investeren in Belgisch mtb-talenten en dat men eindelijk eens beseft Dat Coenen nog groeicapaciteiten heeft en die zou moeten steunen. Nu ja de Belgische wielerbond........
Gebruikersavatar
sTTevie
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 10:37
Rijdt met: On One Inbred 650B & 29 / Lynskey M230 & Pro29

Bericht door sTTevie »

SoundLeSs schreef:Iad hem echter nog nooit over een balkje zien springen. Maar hij zal allicht meer techniek hebben dan Boom.
Wellens heeft toch wel meer techniek dan Boom, bekijk de 2 maar 's over 'n heel rondje ...

& wat dat plankje springen betreft, waarom extra risico nemen als je even snel (of regelmatig sneller) bent met te lopen ... aan de finish worden geen punten voor stijl uitgereikt ( toch wint de Nys meer #-o :lol: )
miester fens
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: di 19 jun 2007 13:41
Rijdt met: Grand Canyon 9.0 LTD special edition

Bericht door miester fens »

Wellens heeft zeker techniek genoeg althans vr de Cyclo-cross, ik heb hem ook al over balkjes zien wippen (maar hij loopt er nog sneller over). En natuurlijk hebben Nys' goede prestaties meegespeeld in zijn overweging ... en als dat dan de promotie vh mtb'en in ons landje en daarbuiten ten goede komt, zou ik zo zeggen ... laat maar komen Grietje :bounce: Zo kan ne dikke
sponsor(s) Davy Coenen, ea eens onder zijn vleugels nemen! =D>
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Als je op let tijdens de cross is Wellens de enige die al lopend bijna geen snelheid moet inboeten als ie over de balkjes gaat.
Gebruikersavatar
jonathan
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 14:03
Rijdt met: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Bericht door jonathan »

iedereen praat hier steeds over coenen die niet mee mocht naar de os , maar de andere 3 hebben wel de os selectie gehaald hé ,

is jammer voor coenen , want meirhaege was zeker minder dit jaar dan coenen
Plaats reactie