Koop geen supermarktfietsen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

carafour rommel .
een maat van had er een paar jaar geleden zo ene aangeschaft, we gaan op kamp in de ardenne en hij wouw er kunstjes meedoen :lol:
ver is hij niet geraakt, de eertse berg begaf de mtb al de geest
Gebruikersavatar
lol @ a bike
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 19 aug 2007 20:54
Rijdt met: Specialized Stumpjumper fsr elite 2009

Bericht door lol @ a bike »

wa!! kan da fietske nog nie naar benede bollen of wa!!
oke, maar ge hebt wel gelijk, tis echte brol... :oops:
Gebruikersavatar
FantaDHrider
Mountainbiker
Berichten: 2322
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:34

Bericht door FantaDHrider »

komt men ernu pas achter dat het echt waardeloze troep is :lol:.Had ik echt niet verwacht dat men er nu pas achter komt.In Nederland is dat al jaren het geval,men koopt een barrel bij de gamma,praxis,karwei of supermarkten zoals aldi,lidl etc.Meeste fietsen zaken die twijfelen niet als de klant na 10x weer komt voor reparatie,dan zagen ze zo'n fiets wel doormidden en dan is ie rijp klaar voor de schroot hoop waar ze thuis horen.

Het moet verboden moeten worden de verkoop van dit soort nep mtb's.Je wordt gewoon opgelicht door dat de folders zeggen dat het wereld fietsen zijn en de 10 jaar garantie op het frame en onderdelen is ook 1 grote leugen want die zijn al kapot of doormidden na enkele ritten.

Ik heb geen medelijden voor die arme zielen die zo'n fiets kopen ter waarde van 300 of soms 600 euro met spul dat meer als 10 jaar oud is.

Rommel is eenmaal rommel.

test video hoe men supermarkt fietsen testen net als met auto #-o
http://www.youtube.com/watch?v=I9w3Gbur74o&NR=1
pieter mels
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 29 dec 2004 11:17
Rijdt met: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus

Bericht door pieter mels »

met zo'n fiets, die neemt ge mee naar den hoogste berg..... gooit hem daar met een rotgang naar beneden en hoopt dat dat ding helemaal krom en nooit meer te gebruiken is.

daar is da ding nog goed voor.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Ik krijg werkelijk het sch**t van deze soort van fietsen elk soort van supermakrt fiets.
Ze kopen dan een fiets in de aldi en ze gaan dan na een paar keer rijden naar mij veloboer en ze zeggen dan alles zit los kun je dit eens vermaken #-o (daarmee dat die van de aldi rammler ofzo noemen):P
Waneer je zon fiets opendoet aan de bracket bv zit er nooit geen vet in ik dnek dat ze in de supermarkt nog nooit gehoord hebben van vet.

Voor mij mogen ze dit verbieden of alleen toelaten na strenge controles. Ik denk dat de grotere merken hier ook van balen zij moeten zich strikt aan bepaalde regelementeringen houden en worden gecontroleerd terwijl die supermarkt velos gewoon zo maar verkocht worden.
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Ik snap niet waar iedereen zich druk in maakt, niemand die u toch verplicht er ene te kopen of er mee te rijden.
Vasconcellos
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 23 sep 2006 17:44
Rijdt met: Trek

Bericht door Vasconcellos »

Trekrules schreef:test video hoe men supermarkt fietsen testen net als met auto #-o
http://www.youtube.com/watch?v=I9w3Gbur74o&NR=1
Antonio's pizza schreef:Ik snap niet waar iedereen zich druk in maakt, niemand die u toch verplicht er ene te kopen of er mee te rijden.
Dat manneke rijdt op deze fiets zonder er bij stil te staan dat hij er zulke sprongen niet mee kan maken. Hij breekt bijna zijne nek en iedereen die er bij staat lacht zich een breuk. En dan krijg je ook nog zo'n reactie als die van America's Pizza. :-?
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

mijn schoonbroer kreeg een aanbod van iemand , het aanbod was 1 container mountainbikes aan 12€ per fiets ( of wat daar moet op lijken)
deze fietsen worden verkocht aan 99€ ,van woekerwinsten gesproken.
Met andere woorden in een tijd waar milieu en duurzaamheid eigenlijk een prioriteit zou moeten zijn, kan je nog steeds zaken kopen die ge beter wegwerpt dan te laten herstellen. #-o , als er al van herstellen sprake kan zijn, met plastieken stukken,...
Dit zou verboden moeten zijn, iets verkopen en geen nazorg geven ??? [-X [-X [-X
wie zich laat leiden door de scherpe prijzen, zou beter moeten weten, maarja er wordt vooral misbruik gemaakt van de mindere koopkracht van veel mensen om hun brol aan te smeren en inplaats van goedkoop de mensen infeite een brolkoop aan te smeren . #-o
Gebruikersavatar
medguy
Mountainbiker
Berichten: 969
Lid geworden op: di 24 okt 2006 14:22
Rijdt met: piept en rijdt niet vanzelf.

Bericht door medguy »

De FM is nog altijd de beste, of je stelt hem zelf samen :P
Gebruikersavatar
Kermit
Mountainbiker
Berichten: 1141
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:18
Rijdt met: Giant XTC Composite, GT Arrowhead & wat oud ijzer.
Contacteer:

Bericht door Kermit »

roy schreef: Waneer je zon fiets opendoet
Hoe krijg je zoiets open? Slijpschijf? :P
Plaats reactie