Bikesport.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

Als ik het mij moest permiteren mijn klanten zo te behandelen, zou ik het ook serieus te horen krijgen.
Een nieuwe zaak of drukke periode mag niet te koste gaan van service en correctheid tegenover "goede" bestaande klanten.
Gebruikersavatar
snitzer
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: do 10 nov 2005 08:56
Rijdt met: GT Zaskar, GT Force pro 2014, Specialized levo 2019, YT Capra 2019 pro race

Bericht door snitzer »

groot gelijk pirre, dat moet ik ook niet flikken op mijn werk
1maand wachten en dan nog altijd niks van je laten horen
heb ze zelf een paar keer gemailt maar niks
zal volgend jaar maar eens bellen
Gebruikersavatar
Giorgio
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: za 15 apr 2006 20:13
Rijdt met: Scott Scale (XT) & Scott Racing Pro Limited 2004 (XT 2006/XTR 2007)

Bericht door Giorgio »

Ik heb er al een paar keer iets besteld en de eerste keer heeft de levering een paar weken op zich laten wachten maar alles was er. De tweede bestelling echter duurde het ook weer zo lang en toen ik het uiteindelijk kreeg waren er 2 dingen die in 'backorder' aangeduid stonden. Vragen hierover werden niet of zeer laattijdig (en zeer kort) beantwoord en het heeft nog verscheidene weken geduurd voor ik uiteindelijk alles had.
dirtymtbiker
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 21:17
Rijdt met: Rider Axxis (HT)en Specialized Stumpjumper Expert

fietsboer

Bericht door dirtymtbiker »

ik ga bij een "fietsboer" in Nieuwenrode, ze hebben daar meestal alles, zo niet dezelfde week.
Grotere onderhoudswerken bv balhoofd, trapas laten we doen.
Kost misschien iets meer, maar als er al eens een probleem is wordt dat daar zonder veel tralala onder garantie afgehandeld.
Fietsboeren die grote omzet draaien zitten soms heel scherp met hun prijzen bij de internetwinkels.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Nog altijd men band niet gezien, als het niet van de rekening gegaan is moet ik hem zelf ni meer hebben, bestel dan wel ergens anders.

1ste en laatste keer denk ik
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

Heb vandaag nog eens een mail gestuurd ivm artikkel in backorder.
Had binnen het uur antwoord, =D> er moet daar blijkbaar een misverstand #-o geweest zijn.
Ze zullen nu het nodige doen om alles in orde te brengen.
ik hoop dat hun problemen en de drukte nu van de baan zijn
zodat hun service en stiptheid terug kan worden wat het was.
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Dinsdagochtend heb ik mijn tweede bestelling ontvangen van bij Bikesport.be. Ik heb er wel enkele dagen langer op moeten wachten dan de vorige keer maar met de afgelopen feestdagen en dus ook vakantie kan ik daar wel begrip voor opbrengen.
Bij de eerste bestelling had ik één verkeerd artikel ontvangen. Na veel gemail en gedreig heeft men me uiteindelijk de verzendkosten terugbetaald en nog een aantal bars kado gedaan. De band wisselen kon ondertussen niet meer omdat ik hem geruild had met een bikemakker wegens het te lang aanslepen van een oplossing vanwege Bikesport.be.
Momenteel heeft men dus bij mij de status "neutraal" bereikt, ik was echt niet tevreden de vorige keer maar nu is het wel correct verlopen.

Bij Barracuda heb ik nog nooit problemen ondervonden maar daar vond ik niet dat wat ik wilde.
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

d@Mit schreef:Dinsdagochtend heb ik mijn tweede bestelling ontvangen van bij Bikesport.be. Ik heb er wel enkele dagen langer op moeten wachten dan de vorige keer maar met de afgelopen feestdagen en dus ook vakantie kan ik daar wel begrip voor opbrengen.
Bij de eerste bestelling had ik één verkeerd artikel ontvangen. Na veel gemail en gedreig heeft men me uiteindelijk de verzendkosten terugbetaald en nog een aantal bars kado gedaan. De band wisselen kon ondertussen niet meer omdat ik hem geruild had met een bikemakker wegens het te lang aanslepen van een oplossing vanwege Bikesport.be.
Momenteel heeft men dus bij mij de status "neutraal" bereikt, ik was echt niet tevreden de vorige keer maar nu is het wel correct verlopen.

Bij Barracuda heb ik nog nooit problemen ondervonden maar daar vond ik niet dat wat ik wilde.

Ik deel uw mening ivm Barracuda
Gebruikersavatar
snitzer
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: do 10 nov 2005 08:56
Rijdt met: GT Zaskar, GT Force pro 2014, Specialized levo 2019, YT Capra 2019 pro race

Bericht door snitzer »

ik wacht nog steedts op antwoord, heb ze vandag wel 5keer gebeld en altijd het antwoordapparaat heb daan maar wat ingesproken
maar terugbellen zoals ze zeggen, niet dus
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

gewoon naar hun winkel rijden, eens je daar aan hun kassa staat kunnen ze je niet verder negeren.
Is misschien wel zonde van de tijd die je ermee verliest maar je kan toch direct je geld terug vragen.
Heb dit ook zo gedaan, al moest ik ervoor vanuit Antwerpen voor komen.
(doe dit op zaterdag als je van ver moet komen anders sta je nog in een hoop fille)
Plaats reactie