Bikesport.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
BENd over
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: za 16 sep 2006 17:38
Rijdt met: Antwerpen

Bikesport.be

Bericht door BENd over »

Had 3 weken geleden het een en ander besteld bij bikesport, na 2 weken nog altijd niets geariveerd :roll: , dus ik stuur mailtje met de vraag of mijn goederen al onderweg zijn. Antwoord was dat de goederen vorige week bij hen al vetrokken waren en dat ze ff met de transporteur gingen checken.
Tot hier toe alles goed.
Na enkele dagen nog steeds geen antwoord, dus ik stuur vorige week vrijdag bericht om te vragen of ze al iets weten, sindsdien elke dag mail gestuurd om te vragen of ze al iets meer weten, maar krijg gewoon geen antwoord meer van Bikesport.

Ben het nu wel kotsbeu!!! :evil:

Iemand ook al eens zoiets voor gehad bij Bikesport?

En heeft er iemand telefoonnummer van Bikesport?
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

Al een paar keer iets besteld. Nooit geen problemen mee gehad.
Corsa
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 06 dec 2005 15:51
Rijdt met: Orbea Lanza Sram X.0+Sid Team

Bericht door Corsa »

Ik heb daar ook al verschillende keren besteld, en altijd heel rap mijn bestelling gekregen
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Bericht door greenie »

ik heb daar ook nooit problemen mee
Ter verdediging van bikesport, zij zijn de afgelopen weken enorm druk in de weer geweest met de opening van een nieuwe winkel. Misschien dat je bestelling in die drukte is blijven liggen. Dit weekend is het opening van de winkel, je kan eens langsgaan en meteen eens informeren.
Gebruikersavatar
BENd over
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: za 16 sep 2006 17:38
Rijdt met: Antwerpen

Bericht door BENd over »

Dat de levering wat vertraging oploopt om welke reden dan ook, kan ik begrip voor opbrengen, maar als je 5 e-mails stuurt en je krijgt gewoon geen antwoord, daar krijg ik het schijt van!!!

Niemand telefoonnumemer van Bikesport?
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

BENd over schreef:Dat de levering wat vertraging oploopt om welke reden dan ook, kan ik begrip voor opbrengen, maar als je 5 e-mails stuurt en je krijgt gewoon geen antwoord, daar krijg ik het schijt van!!!

Niemand telefoonnumemer van Bikesport?

bikesport bvba
brusselsesteenweg 141
1730 asse

tel 02/5690310

www.1207.be vind je veel nummers
Gebruikersavatar
BENd over
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: za 16 sep 2006 17:38
Rijdt met: Antwerpen

Bericht door BENd over »

ok, bedankt kiwi
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Bericht door patje »

Heb nooit problemen gehad , mar ik ga wel rechtstreeks bij hun afhalen in Wemmel.
Heel sympathieke personen, maar zijn wel momenteel in een grote verhuis verzeild.

Heeft er bij hun al iemand fietsen laten herstellen of onderhouden ?
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Bericht door greenie »

patje schreef:Heb nooit problemen gehad , mar ik ga wel rechtstreeks bij hun afhalen in Wemmel.
Heel sympathieke personen, maar zijn wel momenteel in een grote verhuis verzeild.

Heeft er bij hun al iemand fietsen laten herstellen of onderhouden ?
kan dat alleen maar beamen. Ik kom daar ook voor onderhoud en herstellingen en heb eigenlijk niets dan lof.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Snap dit ook niet goed.Toen ik eens een verkeerd binnenbandje kreeg,kreeg ik een paar dagen later als tegemoetkoming een gratis biba erbij...dus misschien komt uwe cadeau nog :wink:
Plaats reactie