Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Mojobiker schreef:Ps @ Tom: rijd je het Opwijks kampioenschap dit jaar?
Iets van plan Mojo?
Of willen we met strafinbegaf ook meedoen en de boel aan flarden rijden :wink: (of toch even 100 meter in het wiel sterven :P )

Streets
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Streets schreef:
Mojobiker schreef:Ps @ Tom: rijd je het Opwijks kampioenschap dit jaar?
Iets van plan Mojo?
Of willen we met strafinbegaf ook meedoen en de boel aan flarden rijden :wink: (of toch even 100 meter in het wiel sterven :P )

Streets
Gaan supporteren he, Fabrice en Fré rijden ook mee.

Mojo
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Mojobiker schreef:
Tom schreef:Heb antwoord gekregen, enkel recht op Euro 350 vrijstelling.
Hier snap ik nie veel van? Als je maar 0,21€/km krijgt is uw ganse bedrag van de fietsvergoeding vrijgesteld toch?

Mojo

Ps @ Tom: rijd je het Opwijks kampioenschap dit jaar?
Volgens de administratie dus niet !
Spijtig, maar zo is het blijkbaar...

Ik rij -met spijt in het hart- het Opwijks kampioenschap niet mee. Ondervind nog regelmatig last van mijn val van 3 jaar geleden toen er een onervaren kieken mij onderuit heeft gereden.

Probleem is dat er tijdens het kampioenschap mensen meerijden die niet de gewoonte hebben om in peleton te rijden en bijgevolg onnodige risico's met zich meebrengen.

Heb in het verleden al eens aangestuurd om het parkoers te verleggen naar Doorekesberg (Perreveld omlaag, café de Werker naar rechts, langs VKO terug) maar 't heeft niet gepakt. Zou een meer selectieve koers zijn waar er tenminste voor een afscheiding kan gezorgd worden.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Dat is inderdaad bangelijk ambetant "in peleton rijden"

Dat van Dorekens berg lijkt me alleen maar evident. maar het is dan misschien te selectief dat niet idereen zich geroepen voelt. zijnde potentiële sponserende deelnemers :oops: )

Wie organiseert dit in feite?

Streets
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Ze zouden er ook één voor alle fietsers moeten organiseren vind ik. Vrouwenfietsen, mtb, koersfietsen,... alles door mekaar. Net als in Merchtem. :P

Mojo
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Mojobiker schreef:Ze zouden er ook één voor alle fietsers moeten organiseren vind ik. Vrouwenfietsen, mtb, koersfietsen,... alles door mekaar. Net als in Merchtem. :P

Mojo
Eerder een go-car race. per ploeg inschrijven, Dorekesbergop, Perreveld en zo doorsteken via binnenwegje naar diepenbroek.

Streets
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Streets schreef:
Mojobiker schreef:Ze zouden er ook één voor alle fietsers moeten organiseren vind ik. Vrouwenfietsen, mtb, koersfietsen,... alles door mekaar. Net als in Merchtem. :P

Mojo
Eerder een go-car race. per ploeg inschrijven, Dorekesbergop, Perreveld en zo doorsteken via binnenwegje naar diepenbroek.

Streets
Het gaat er op een dag eens van komen, ik voel het. Lever al maar wat paletten, zal ik al een dijk van een parcours aanleggen in uw boske :)
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Jongens jongens, wat een weer. Nu toch even liever in de file dan op de fiets.

Morgen beter weer [-o<
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

het was behoorlijk sappig deze morgen :-/
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Ikke gisteren ook met de fiets naar het werk in Brussel (24 km); ik heb wel kunnen genieten (?) van 14 km gratis licht, klankspel en douche onderweg. Man man man, de sluizen gingen nogal open: alles erop en eraan. Maar we hebben het wel overleefd :roll: :roll:
Plaats reactie