Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Big schreef:Vorige week ook extra setje kleren op het werk gelegd, dus vanaf morgen weer met de bike richting Duitsland 8)
dat is betrekkelijk relatief, tenzij ge in Brussel woont, dan is dat een heel eind.

Streets
Atzerath
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 02 aug 2010 01:26
Rijdt met: 'n ouwe gazelle die'k geërfd heb

Bericht door Atzerath »

fuck man, hopelijk woon je ook ergens in de buurt van Duitsland want anders heb je wel 'n verrekt lange rit voor de boeg...

'k ga die route eens bekijken, bodegem, ternat had ik zelf al maar omdat ik aan de andere kan van Aalst moet zijn dacht ik dan richting langs affligem te rijden..Nu is 't langs den amylum en 't station ook wel perfect te doen om op 't werk te geraken...
'k ga 't is uitstippelen en in de gps proppen..thx guys
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

aimé schreef:
MC Jo schreef:
aimé schreef: Idd da is de beste en kortste route, maar er wel rekening mee houden dat ze in Wambeek aan het werken zijn voor die spoorlijn. Je kan vanaf maandag opnieuw onder de brug door, maar het zal er nog altijd een smerig boeltje zijn.

Ik rij nu vanaf anderlecht tot halle tegen het kanaal. Dan vanuit Halle de steenweg naar Neigem/Ninove een stuk, tot iets na centrum pepingen en zo naar tollembeek/galmaarden en dan naar Appelterre.
Een serieuze omweg, maar wel leuk om te rijden.
Die wil ik wel eens mee rijden. Ik rij ook veel langs het kanaal naar Halle. Ik heb dit ooit ook eens gedaan die rit en ik herinner mij dat dit een zware bedoening was!! Of was mijn fysiek niet goed misschien toen? :-D
Ik ben rond 16u15 aan het kanaal in Anderlecht (aan de slachthuizen)
dus moest ge goesting hebben :-)
Nu vertrek ik om 14u , doe nog een omweg langs de muur en Bosberg
Heb dat gisteren ook gedaan en met de wind tegen was dat niet iets te veel om goed te zijn :-)
Dinsdag ga ik met de fiets naar huis. Ik vertrek iets rond 15u45 aan de KBC.
Gebruikersavatar
Mobyboy
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 08 apr 2007 19:13
Rijdt met: Specialized S=works / Niner Air9

Willebroek-brussel

Bericht door Mobyboy »

Rijdt er toevallig iemand van Willebroek naar Brussel... Zou wel wat companie kunnen gebruiken. 'k rij een paar keer per week van Heffen naar Tour & Taxis...
aimé
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 21:14

Bericht door aimé »

MC Jo schreef:
aimé schreef:
MC Jo schreef: Die wil ik wel eens mee rijden. Ik rij ook veel langs het kanaal naar Halle. Ik heb dit ooit ook eens gedaan die rit en ik herinner mij dat dit een zware bedoening was!! Of was mijn fysiek niet goed misschien toen? :-D
Ik ben rond 16u15 aan het kanaal in Anderlecht (aan de slachthuizen)
dus moest ge goesting hebben :-)
Nu vertrek ik om 14u , doe nog een omweg langs de muur en Bosberg
Heb dat gisteren ook gedaan en met de wind tegen was dat niet iets te veel om goed te zijn :-)
Dinsdag ga ik met de fiets naar huis. Ik vertrek iets rond 15u45 aan de KBC.
Ik heb een halve dag verlof vandaag, dus al tegen 11u30 weg
Een ganse dag werken bij zo een mooi weer,..., nee niks voor mij :-)
PVB
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 10:09
Rijdt met: cube

Bericht door PVB »

Vanmorgen werd nog eens aan de bikers gedacht. =D> Op de wetstraat werden fluovestjes uitgedeeld (van Brussel nieuws). Kwam juist goed uit daar het mijn na de winter nog weinig fluo was..
PVB
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 10:09
Rijdt met: cube

Bericht door PVB »

Voor degenen die eraan twijfelen om met de fiets naar werk te komen (Brussel) misschien te overwegen om hierop in te schrijven:

http://www.bikeexperience.be/nl/voorstelling
pride
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: di 06 nov 2007 12:32
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door pride »

vandaag eindelijk voor de eerste maal met de zomerschoenen en een korte broek gereden! heerlijk in het zonneke!
pride
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: di 06 nov 2007 12:32
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door pride »

vandaag eindelijk voor de eerste maal met de zomerschoenen en een korte broek gereden! heerlijk in het zonneke!
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

PVB schreef:Voor degenen die eraan twijfelen om met de fiets naar werk te komen (Brussel) misschien te overwegen om hierop in te schrijven:

http://www.bikeexperience.be/nl/voorstelling
mooi zo
ik ben ingeschreven als "assertieve" begeleider :wink:

Streets
Plaats reactie