Stel jezelf voor

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

ik ben Nico Winkelman, gisteren de gezegende leeftijd van 31 jaar bereikt, ik woon sonds een jaar of 5 samen met mijn vrouwtje Bieke en onze tweeling van 3 Xander & Quinten, en binnen ongeveer 4 weekjes komt onze zoon/dochter (schrappen wat niet past, en ja, wij weten het :-p), ... erbij... wij wonen sinds een jaar in de Kempen, meerbepaalt Zoerle-Parwijs (Westerlo).

Ik ben magazijnier bij een verwarmingsgroothandel in Herentals.

Grtz

Nico
Gebruikersavatar
Tjorque
Mountainbiker
Berichten: 548
Lid geworden op: ma 12 jun 2006 20:49
Rijdt met: Maxx Pacemaxx

Bericht door Tjorque »

Ik ben Jochem 24j, student bouwkunde

'k sleutel al sinds m'n 10 jaar aan fietsen en gepassioneerd door techniek.

heb een tijdje zonder mtb gezeten, maar ben nu volop bezig met een el cheapo projectje in afwachting van verse inkomsten voor een vette mtb (goeie lichte + rohloff etc).

favoriete discipline:

geen idee :)
vooral technisch, snelheid is tof maar hoeft niet.
slijk mag maar moet niet
jumpen, daar weerhoudt ik me wat van
liefst berchachtige parkoers in de vrije natuur...
(dieren-paden en piepkleine wandelpaadjes vind ik heerlijk om te volgen)

Doe wel wat km's op een jaar, maar die zijn wegens tijdgebrek voornamelijk onroad en eigenlijk puur voor transport eerder dan voor fun.
Voor de rest ben ik een ligfietser, en heel erg bezig met groene energie.
Gebruikersavatar
ruuducati
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 10 sep 2006 16:01
Rijdt met: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Bericht door ruuducati »

Ik ben Ruud L, 32 jaar uit Spouwen (Bilzen)
Getrouwd met Marleen en Tuur is ons 22 maanden geleden komen vergezellen.
Geef turnles in het KIDS te Hasselt en tracht sinds januari zoveel mogelijk met de fiets te gaan werken (46km/dag).
Qua sport heb ik altijd gevoetbald. Ook tennis, tafeltennis, squash, diepzeeduiken, klimmen, motorrijden en wandelen behoren tot mijn sport(verleden).
Na een revalidatie van 6 maanden (kruisbandoperatie) gestopt met voetballen, moto verkocht en MTB gekocht en beklaag het me geen moment.
Begonnen met MTB-en omdat een dagje Houffa mij enorm had aangestaan;
Nu rij ik wekelijks met collega's of maten een tt op zondagvoormiddag in het Limburgse of Ardennen.
gronholm
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 11:24
Rijdt met: Cube Reaction 2007 > full xt > magura louise

Bericht door gronholm »

Mijn naam is Vincent Loix, ben 26 jaar, geboren op 20/09/80
woon samen met mijn vriendin in Waasmont, een gemeente van Landen
heb graduaat landbouw gestudeerd en werk nu al bijna 4 jaar op het Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap,dienst Markt en Inkomensbeleid

Ik mountainbike nog niet zo erg lang, eind 2005 bike gekocht (Minerva Hurricane) maar pas deftig beginnen biken midden 2006.
Probeer toch enkele TT's per maand te rijden (vooral in limburg en vlaams brabant) en af en toe rij ik een bloso-route (vooral heverlee)
Heb me nu onlangs pas een nieuwe Cube reaction gekocht

Waar ik me ook veel mee bezig houdt is Rally, dit wel niet zelf als piloot maar als co-piloot. We rijden het belgisch kampioenschap; piloot is Kris Princen.

En een andere bezigheid is veel met den hond gaan wandelen...
Gebruikersavatar
Arez
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 10:40
Rijdt met: cannondale F600

Bericht door Arez »

Tom Witvrouwen mag mijn naam wezen.
Geboren op 9 september 1988 (dat maakt mij 18 op de moment)
Ik zit in mijn eerste jaar bachelor Toegepaste Informatica op de Karel de Grote Hogeschool.

Al aantal jaar zo nu en dan eens gaan mountainbiken, maar sinds vorig jaar veel intensiever. De reden hiervoor is dat ik vorig jaar met het volleyballen verkeerd ben neergekomen en geopereerd ben aan mijn meniscus. De ervoor toch wel véle uurtjes volleybal per week moesten dus ingekrimpt worden. Hopen energie teveel, dus vollen bak beginnen fietsen.
Mijn fiets op de moment is nen Trek 800, niet het beste van het beste maar voldoet op de moment nog... Wanneer ik bewezen heb toch genoeg karakter te tonen en bezig blijf met mountainbiken is er al een budget voorzien voor in september een nieuwe fiets aan te schaffen...

Een andere hobby van mij is dus volleybal en ook gitaar spelen. Tevens véél bezig met alles wat rond IT draait.
willemske
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: wo 19 okt 2005 20:03

Bericht door willemske »

nickname: Willemske
naam: Willems
voornaam: Sam
woonplaats: Oostrozebeke
grootte:1m85
gewicht: 65kg
specialiteit:korte klimmen

mtb sinds: weetk nie meer moet al een jaar of 6 zijn

geboortedatum: 07/11/89


studie: Automechanica@vti Tielt
Laatst gewijzigd door willemske op wo 14 feb 2007 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

nickname:rallymaster
naam: Hoflijk Steve
woonplaats Averbode(Scherpenheuvel-Zichem)
grootte: 1m73
gewicht : 64 kg
specialiteit: technische single tracks en afdalen

van mijn 13de motocross (80cc over 125cc tot 400 cc) tot 19 jaar (voor de conditie trainde ik toen met de mtb bij)

dan ben ik beginnen nachtrally's te rijden en op men 24ste heb ik mijn eerste echte rally gereden z'on 7 jaar(vandaar mijn nickname rallymaster) en nu sinds 4 jaar rij ik terug met de mtb
Gebruikersavatar
rock'n roll gio
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:32
Rijdt met: cube td team

Bericht door rock'n roll gio »

naam: giovanni de vent
leeftijd: 19
bike: cube ltd team black
begonnen met mtb: nu ongeveer één jaar geleden
andere interesses: nu ongeveer acht jaar bezig met ju jitsu, en een jaar in het nationaal team, verder nog wat gitaar spelen en lp's verzamelen.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Ik ben Haaike, afkomstig uit Haaltert. Ik ben beginnen fietsen in 1998 (op de weg) bij de Jeugdwerking van de Trekvogels Haaltert. Van daar dan doorgegroeid naar de "volwassen" Trekvogels, maar in 2003 beslist om over te stappen naar Unitas Steenhuize. Datzelfde jaar ook beginnen MTB-en (bike: Thompson Mach5).

lengte: 1,69m
gewicht: 60kg
leeftijd: 20 jaar (22/06/1987)

Ik ben studente aan de VUB (ingenieur-architect). Ik zit nu in mijn derde jaar en ga waarschijnlijk volgend jaar een Erasmusuitwisseling doen.
Combinatie van MTB/Cyclo en studies is niet altijd simpel, vandaar dat het bij mij in de periodes januari en juni altijd een beetje stilletjes wordt. Zit dan namelijk weggedoken achter de boeken om een eerste zit te halen :P
Dit jaar door een operatie aan de pols ook in juli stilgelegen, maar daar is nu gelukkig niets meer van te merken.
Voor zover dus mogelijk probeer ik wel 1 tocht per week mee te pikken.

Vroeger veel gezwommen, daarna ook tijdje atletiek gedaan, maar wegens enkelproblemen gestopt, al probeer ik nu sporadisch toch nog een beetje te lopen.

Favoriete parcours: VTT de Berendries, Koppenberg-VTT, Kluisberg-VTT, De Coninck van de Muur (omgeving Vlaamse Ardennen dus) al kunnen parcours zoals Rillaar, Leopoldsburg... mij ook zeker bekoren. Dit jaar ook in Vielsalm gereden en héél goed meegevallen. Ik rij ook heel graag op en rond de Ventoux (al is dat dan maar 2 weken per jaar), zowel cyclo als MTB, al ben ik van plan er volgend jaar wat meer MTB te rijden. Ben dankzij de Ventoux ook officieel zot (dus wie mij zot noemt, dank u voor het compliment :P) door in 2005 de 3 zijdes (op de weg weliswaar) te beklimmen op 1 dag.

Voila, veel meer interessant is er zo niet echt te vertellen denk ik :P
Kevindn
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 27 feb 2003 21:51
Rijdt met: Rocky Mountain Element 950 RSL - GT Zaskar 29er

Bericht door Kevindn »

Ik ben Kevin afkomstig uit Kerksken (Haaltert). Ik ben 24 jaar (sinds gisteren :-D ) 1m86 - 78kg en geboren op 30/10/1983 in Aalst. Van opleiding ben ik graduaat bouwkunde. Momenteel werk ik als projectleider bouwwerken in het UZ Brussel. Ik bike sinds 2002, ben mij sinds vorig jaar meer beginnen toeleggen op het marathongeburen en ben mij momenteel aan het voorbereiden op het nieuwe marathonseizoen. In 2008 zou ik graag alle grote marathons in België rijden en mss eentje in het buitenland.
Plaats reactie