futurumshop.nl

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: futurumshop.nl

Bericht door Nazgul »

Hanne_F_S schreef:Wat gaat erover? Dat ik maar 1 helm ga houden? Ze zijn daar al over op de hoogte hoor, dat is daar blijkbaar heel normaal. Mijn vraag is gewoon of er hier mensen met ervaring met futurumshop.nl zijn. Dus ook ervaring met retourneren.

Toch bedankt voor uw nuttig antwoord.
vorige week gemeld dat ik iets mis had besteld, zij hebben dan een pdf bestandje gemaild met documentjes, één voor bij het pakketje te voegen en één voor op het pakketje te plakken om via kiala gratis terug te sturen.
Vanuit Belgie vragen ze 5 dagen verwerkingstijd.
Mijn nieuwe bestelling en het terugstorten van het verschil was in 2 weken allemaal terug in orde.

Ze houden je ook regelmatig via mail op de hoogte van wat en hoe.
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Re: futurumshop.nl

Bericht door iddi »

Sorry Hanne, ik wist niet dat ze daar op de hoogte waren...
Ik neem al mijn woorden dubbel en dik terug!
Hanne_F_S
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 28 feb 2014 08:30

Re: futurumshop.nl

Bericht door Hanne_F_S »

Alé, het is u vergeven :-D

Ik denk dat de meeste internetwinkels mét retourservice zich daar wel aan verwachten, neem nu Esprit of Zalando... Wie zou daar nu kopen als je de kleding moet houden als ze niet past... Dat lijkt mij net hetzelfde met MTB-schoenen, -kleding enz...
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: futurumshop.nl

Bericht door SteveHillen »

Ik heb ook al verschillende dingen bij hen besteld en als we niet thuis waren vinden we het in onze tuin.
onlangs mijn nieuwe gps 810 in het tuinhuisje van de kinderen gevonden. tijdens het afwassen zagen we ineens een doos in het huisje liggen...

los daarvan, steeds snelle levering
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: futurumshop.nl

Bericht door Stalen Worm »

SteveHillen schreef:Ik heb ook al verschillende dingen bij hen besteld en als we niet thuis waren vinden we het in onze tuin.
onlangs mijn nieuwe gps 810 in het tuinhuisje van de kinderen gevonden. tijdens het afwassen zagen we ineens een doos in het huisje liggen...

los daarvan, steeds snelle levering
als ze dat bij mij flikken, hebben ze een claim aan hun reet, ni getekend, ni ontvangen...
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: futurumshop.nl

Bericht door SteveHillen »

Dat hebben me er al veel gezegd. Ma ik ga het nu niet doen maar verschoot wel van deze werkwijze. Er zat ook niets in de brievenbus dus hij had er even goed nog dagen kunnen liggen
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: futurumshop.nl

Bericht door Nazgul »

Stalen Worm schreef:
SteveHillen schreef:Ik heb ook al verschillende dingen bij hen besteld en als we niet thuis waren vinden we het in onze tuin.
onlangs mijn nieuwe gps 810 in het tuinhuisje van de kinderen gevonden. tijdens het afwassen zagen we ineens een doos in het huisje liggen...

los daarvan, steeds snelle levering
als ze dat bij mij flikken, hebben ze een claim aan hun reet, ni getekend, ni ontvangen...
is niet futurumshop zijn fout, maar de dpd/post NL ed
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: futurumshop.nl

Bericht door Stalen Worm »

Nazgul schreef:
Stalen Worm schreef:
SteveHillen schreef:Ik heb ook al verschillende dingen bij hen besteld en als we niet thuis waren vinden we het in onze tuin.
onlangs mijn nieuwe gps 810 in het tuinhuisje van de kinderen gevonden. tijdens het afwassen zagen we ineens een doos in het huisje liggen...

los daarvan, steeds snelle levering
als ze dat bij mij flikken, hebben ze een claim aan hun reet, ni getekend, ni ontvangen...
is niet futurumshop zijn fout, maar de dpd/post NL ed
natuurlijk!! die claim gaat vanuit futurumshop door naar dps/ups/... als koper heb je met de transporteur niks te koeken!
...ni tekenen = ni ontvangen = artikel dubbel krijgen... er zal maar iemand anders zien dat de transporteur het pakket in je tuin legt en minder goede bedoelingen hebben.. geld kwijt en geen bestelde goederen dan ofwa?
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: futurumshop.nl

Bericht door SteveHillen »

Stalen Worm schreef:
Nazgul schreef:
Stalen Worm schreef:
als ze dat bij mij flikken, hebben ze een claim aan hun reet, ni getekend, ni ontvangen...
is niet futurumshop zijn fout, maar de dpd/post NL ed
natuurlijk!! die claim gaat vanuit futurumshop door naar dps/ups/... als koper heb je met de transporteur niks te koeken!
...ni tekenen = ni ontvangen = artikel dubbel krijgen... er zal maar iemand anders zien dat de transporteur het pakket in je tuin legt en minder goede bedoelingen hebben.. geld kwijt en geen bestelde goederen dan ofwa?
bij ons is het vanuit Nederland steeds TNT post. naast onze tuin ligt een weg en je kan zo in de tuin kijken. ik verwacht vroeg of laat wel eens een pakketje dat ik niet heb ontvangen. daarnaast vind ik het raar dat je bij tracking ziet staan 'handtekening vereist' en eens het in de tuin ligt die boodschap weg is maar nog geen updatestatus van levering... bij DPD of hoe noemen ze ook al weer die leveren steevast bij de buren.
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: futurumshop.nl

Bericht door tek-zotic »

SteveHillen schreef:
bij ons is het vanuit Nederland steeds TNT post. naast onze tuin ligt een weg en je kan zo in de tuin kijken. ik verwacht vroeg of laat wel eens een pakketje dat ik niet heb ontvangen. daarnaast vind ik het raar dat je bij tracking ziet staan 'handtekening vereist' en eens het in de tuin ligt die boodschap weg is maar nog geen updatestatus van levering... bij DPD of hoe noemen ze ook al weer die leveren steevast bij de buren.
das waarschijnlijk zo een paljaske van ne chauffeur dat dan snel zelf een handtekening zet om niet teveel moeite te moeten doen.
Plaats reactie