kermisVTT of VTT-kermis ??

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
wawa
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 mei 2005 11:09
Rijdt met: TREK

kermisVTT of VTT-kermis ??

Bericht door wawa »

Hallo bikers,

Ik ben mede-organisator van de kermisVTT te Lotenhulle.
Bedankt voor jullie talrijke opkomst dit jaar (542 bikers ondanks de zware 'concurrentie' van de Regiotour die op dezelfde dag viel ).
Ook bedankt voor de vele (opbouwende) kritieken. Dit helpt ons om volgend jaar verder en beter te doen.

Een voorstel:
We denken eraan om onze kermisVTT te combineren met een recreatieve fietstocht van ca 25 à 30 km of een wandeling van ongeveer 5,6 km.
Zo kunnen onze echtgenotes, die meestal alleen thuisblijven, ook meekomen en zich vermaken terwijl wij onze sport beoefenen.
De fietstocht zou gaan langs de fietrknooppunten zodat we er geen hinder van ondervinden tijden onze tttocht.
Voor de kinderen ( die eerst kunnen meefietsen of meewandelen ) zouden we een tweetal springkastelen voorzien zodat ze zich amuseren terwijl ze nog een beetje op den papa moeten wachten.
Zo is het voor de hele familie een beetje een VTTkermis....

Graag zoveel mogelijk (positieve of negatieve) reacties !!

Bedankt voor de medewerking.

Waxa uit Lo(tenhulle)
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Tegelijkertijd zou 'k het niet doen wawa.

In mijn geval zou 'k m'n vrouw niet toelaten met de 3 kinderen te fietsen zonder dat IKZELF erbij ben. Kwestie van verantwoordelijkheidsgevoel.

Bovendien zijn er genoeg die een TT rijden om juist VER van die vrouw en kinderen te zijn :wink: ikke niet hoor :-)
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

ik vind het een heel sjiek idee! Maak er een totaalfeest van, kan enkel goed zijn voor ons imago.
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

ik denk dat het een goed idee is,toch het proberen waard.Als organisatoren zal het wel druk worden wat dan misschien als gevolg wat minder tijd in de VTT zou gestoken worden.Maar jullie hebben nu al voor een 2de keer met succes een VTT georganiseerd dus kan er niet veel meer mislopen.
Wat de opkomst van volk voor de wandeling of fietstocht betreft zal het volgens mij toch meer de plaatselijke bevolking zijn die afkomt.
Maar...doen zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Geen betere reklame dan telkens een vernieuwd parcour samenstellen en het levert nog goede resultaten op, entelkens je toeleggen op het parcour.

Zoals je nu zinnens zijt het aan te pakken..........gaat het hier precies om inkomsten te derven uit...... en spit zo maar best niet verder, wat zo bouw je aan een slecht imago ipv wat je zou opbouwen in de loop der jaren.
Langzaam maar zeker iets ten goede voor mountainbikers

Geef ook niet het beeld weer "we geven ne Tt omdat mountainbiken in is" das puur een mishandeling ten overstaan van het sport en recreatie gebeuren.
Dreetje
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 26 jul 2004 16:59
Rijdt met: specialized

Bericht door Dreetje »

Verleden week naar de toertocht in Sellewie geweest.

Dit was ook het concept van een toertocht en een familietocht. Familietocht vertrok naar links, wij naar rechts en we hebben ze 60 km niet meer tegengekomen. Hinder ondervind je hier dus niet van...

Het lijkt me dus zeker haalbaar!
Plaats reactie