GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Fenne
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 18:30
Rijdt met: Cannondale Carbon Scalpel 2008

Witte Endorfin VP4 SL gestolen...

Bericht door Fenne »

Weekend van 13-14 oktober in Brussel uit mijn auto gestolen,
het is niet zo'n veel voorkomend merk, dus mocht je een witte Endorfin te koop zien staan, laat aub iets weten...

Het betreft dus:
Endorfin VP4 SL volledig geveerd
Kleur: wit
Voorvork: Fox
Groep: XT (dual shifters) met SRam cassette
Pedalen: Crank Brothers Eggbeaters
Wielen: DT Swiss + Hope naven
Op het stuur staat nog een GPS houder gemonteerd en het zadel is links onderaan gebarsten door een val.

Reactie op 0472 84 72 04 of sven.michiels@frieslandfoods.be
Merci!

Afbeelding
Afbeelding
W.L.
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 okt 2007 17:43
Rijdt met: XTME

Bericht door W.L. »

De gestolen MTB op 23/9 in Ingelmunster is een SCOTT SCALE 20 (2006)
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Zondagavond na de winterduathlon te Grobbendonk heb ik komen melden dat mijn mtb gestolen werd.
De fiets stond van achter op een jeep (grijze range roover) en stond geparkeerd als je uit de kantine kwam 100 meter naar rechts en dan 1ste zandweg links, dan ongeveer na 50 meter rechts in het bos, naast ons stond een witte bestelwagen die we nog zien vertrekken hebben toen we uit de kantine kwamen (rond 17u 40), wij weten natuurlijk niet of zij er iets mee te maken hebben.
De fiets lag ook vast met een stevig slot dat doorgeknipt werd (hier heb je al een grote kniptang voor nodig denk ik)
Dit is de beschrijving van de fiets
Sensa Pordoi (carbon frame) met vaste vork
groep sram X0
remmen magura
wiel vooraan, rols
wiel achteraan, dtswiss 240
in bijlage heb ik enkele foto's toegevoegd
Als er iemand een tip kan geven die aanleiding geeft tot het terugvinden van de fiets krijgt hij of zij een beloning
Je kan mij bereiken op volgend emailadres : davy.kristel@skynet.be
coureurke
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 09 mei 2004 14:41

trek Fuel 80 teruggevonden

Bericht door coureurke »

Hoi,

Velen weten het misschien niet maar ik werk bij de politie. Nu hebben we een bende dieven opgepakt en we hebben bij hun volgende bike teruggevonden:

Een TREK FUEl 80.
Kleur: Matzwart
Staat: Nieuw
Achterderailleur: XT
Schijfremmen shimano
Velgen: Mavic Crossride
banden: Continental Sportcontact
bike werd aangekocht bij Van Overmeire in Westerlo.

Volgende week zal ik nog proberen om verdere specificaties en eventueel foto's toe te voegen.

Graag zouden we deze fiets aan de rechtmatige eigenaar teruggeven. Diegene die me meer inlichtingen kunnen verschaffen omtrent de eigenaar of dergelijke. Gelieve op PB.
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

OPGELET !!

Gestolen op de TT te Schoten:

datum : zondag 9/12
uur : tussen 12u en 13u

Specialized epic comp : model 2007
kleur : flo red
maat : large


Afbeelding

*volledig orgineel van specs, enkel de remschijven zijn eens gevlakt (gepolijst). Dus de letters van het aandraaimoment en pijl draairichting zijn niet meer aanwezig. Schijven hebben een beetje blauwe schijn na biken in het buitenland.

* derailleurwieltjes zijn vervangen door tacx wieltjes

Indien iemand iets gezien heeft of deze fiets terugvind op een of andere tweedehandssite, gelieve dan iets te laten weten. De eigenaar zal u eeuwig dankbaar zijn.

ps: ik plaats dit berichtje voor een onfortuinlijke collega
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

Gestolen tijdens het inschrijven (2 minuten weg!!!), de Specialized Epic Expert 2007 van mijn clubgenoot en maat.

De foto dateert van houffalize in april, en de wielen werde vervangen door Mavic Crosstrails (makkelijk te herkennen dus); ook staat er een kilometerteller op, en een sticker van Sportivo:

Afbeelding

Als jullie iets zien of opmerken, kun je me steeds PB'en!
Gebruikersavatar
Bill
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 16 dec 2007 21:30
Rijdt met: Scott 29 Elite

Wielen gestolen in Gooik

Bericht door Bill »

Mijn wielen zijn gestolen [b]na[/b] de "nightride te Gooik".
Het waren Mavic wielen, met achteraan een DT-swiss naaf, en vooraan ééntje van het merk Ringlé.
De fiets stond reeds op de fietsendrager, en vastgemaakt aan een andere fiets met een serieus hangslot. Spijtig genoeg waren de wielen niet vastgemaakt!
De wagen stond op de parking waar zich ook de douchecabines bevonden.
Mocht er iemand iets opgemerkt hebben, laat het mij weten aub.
Omstaanders zouden een verdachte camionette gezien hebben, met reclame op van "Orbea".
Thanks. :cry:
Gebruikersavatar
jend
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: di 09 jan 2007 21:19
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Diefstal!!!!!

Bericht door jend »

Subject: DIEFSTAL FIETSEN



BESTE VRIENDEN,RENNERS,SUPPORTERS,WIELERLIEFHEBBERS,

In de nacht van vrijdag 4 op zaterdag 5 januari werden gestolen uit ons tuinhuis ;

2 splinternieuwe mountainbikes van het merk TREK model 6500,kleur zilvergrijs met voorvering.beide fietsen voorzien van computer (aangekocht bij onze sponsor K.Hautekeete )

1 ZANNATA koersfiets model 2007 kleur zwart met rode velgen,rood stuurlint.(K.Hautekeete)+ een fietscomputer POLAR CS200+cadansmetertje op pedaalstang(computertje zelf stond er niet op)

Er werd onmiddelijk aangifte gedaan bij de politie en PV opgesteld,en hopen dat we de dieven kunnen vinden...

Mochten jullie toevallig iets vernemen in verband met deze diefstal,of deze fietsen ergens te koop zien aangeboden,(vb internet),gelieve ons onmiddelijk op de hoogte te brengen,en uiteraard zorgen wij voor een goede beloning voor de tip die leid naar de dader(s)

Gelieve deze mail naar zoveel mogelijk personen door te sturen AUB.

BESTE DANK !

Maarten en Wouter SCHRANS
Groenevijvers 19
9910 Knesselare
09/375.22.79
gsm Peter : 0495/307.601
e-mail : peter.schrans@telenet.be
Pierco
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 01 jan 2008 23:24
Rijdt met: Cube LTD Race
Contacteer:

GESTOLEN !! Help aub !

Bericht door Pierco »

Gisterenavond 25 februari, omstreeks 10h30 zijn 2 van mijn fietsen gestolen, een koersfiets van het merk Ridley (kleur: wit en blauw) en mijn nieuwe mountainbike, een Cube AMS pro (kleur: rood).
2 maanden eerder was de mountainbike van mijn zoon gestolen, Minerva, metaalkleur.
Mocht iemand van jullie één van deze fietsen opmerken, laat me zeker iets weten.

Plaats van de diefstal was Hasselt, Van Dijcklaan.
Op het ogenblik van de diefstal was mijn zoon alleen thuis en heeft 2 individuen opgemerkt aan onze garage, maar dacht dat het de jongens van de buren waren. Ze zijn er vandoor met mijn fietsen en hadden de scooter waarmee ze zijn gekomen achtergelaten.

Dit is nu verdorie de 3de fiets die ik op die manier kwijt ben... De fietsen waren allemaal op slot, vastgeketend, maar uiteraard gewoon doorgeknipt!!

Iedere info is welkom...

Afbeelding
Afbeelding
Van Camp Nico
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 26 feb 2008 21:03
Rijdt met: Specialized

Bericht door Van Camp Nico »

zondag 24 februari is mijn mtb gestolen na toertocht in Gelrode.
Mtb : Specialized S works Epic 2004 grijs (Meyrhaege)
onder zadel hing zakje met materiaal.
cateye metertje op stuur.
Stond naast de tent voor het terras, tegen de nadar afsluiting.
Mocht er iemand iets gezien hebben of de mtb te koop aangeboden krijgen, gelieve me dan een seintje te geven.
e-mail : Nifra.vancamp@skynet.be
Plaats reactie