GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Offroadbiker
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 16 mar 2006 09:40
Rijdt met: Cube Reaction Race

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door Offroadbiker »

Jammer maar helaas steeds wederkerende fietsdiefstallen ,ditmaal tijdens de organisatie van SNA te Gentbrugge bij de dubbelorganisatie VTT & cyclo zijn twee racefietsen gestolen .Een Colnago en E Merckx fiets ondanks dat ze met een slot aan elkaar vastlagen .Ge kunt nooit weten of iemand verdachte handelingen bemerkte om het fietsslot open te breken of knippen laat maar weten
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door s-biker gert »

Deze Cannondale scalpel carbon2 is deze namiddag gestolen na de Chrono in Thuin, mocht er iemand wat opgemerkt hebben

Afbeelding
gd11_be
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 15:36
Rijdt met: Ghost

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door gd11_be »

Vandaag gestolen

In gesloten fietskot, en op slot. In Neder Over Heembeek.

https://www.pinterest.com/pin/454863631090833261/
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door QM »

Misschien zit er wel iemand van hier zijn fiets tussen?

https://www.facebook.com/PZDammeKnokkeHeist" onclick="window.open(this.href);return false;
fieldmarshall
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: do 29 jan 2009 19:27
Rijdt met: Specialized Crave Pro 2014

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door fieldmarshall »

fieldmarshall schreef:Mijn bike (2 volle maanden oud) mag spijtig genoeg ook op dit lijstje. Ik vrees wel dat niemand op dit forum 'm ooit nog zal tegen komen: Hij is in Walluf (Duitsland, nabij Wiesbaden) gestolen. De daders gingen erg ruw te werk: Fietsendrager half aan frut knipt, en mijn sloten (Kryptonite) hebben ze ook niet kunnen tegen houden. De Polizei heeft die laatste wel meegenomen voor vingerafdrukken (hoewel dat verloren moeite is naar mijn mening).

Specialized Crave Pro (2014):
- Pro Bar Ends
- Pro Chainstaw Protector
- SPD M520 Pedalen
- Garmin Edge 705 Houder
- Garmin Cadans Sensor
- Vork Linksachter met belettering: http://www.cyclesemrin.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frame Size: "L"
- Framenummer: WSBC602056827I

Positief nieuws gekregen! Mijn bike wordt door onze vrienden van de Polizei vrijgegeven! Ik mag hem dus terug gaan ophalen. Gelukkig had ik intussen identiek dezelfde aangeschaft, anders was de conditie ook armzalig geworden :-)
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door whaleshark »

Dat is inderdaad positief nieuws... Je mag je gelukkig prijzen, want ik denk niet dat er erg veel gestolen bikes weer bij hun eigenaar terecht komen...
Omaki
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 20:45

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door Omaki »

Voor de geintereseerden ...

Er bestaan een aantal trackingdevices die je kan gebruiken om je fiets terug te vinden. Met een herlaadkaartje hoef je maar 1 keer per jaar te herladen (lees als: ... betalen).
Je hebt ze in allerlei vormen en soorten. (In stuurbuis, in fietslamp, onder zadel, etc ...)

Al moet ik er ook meteen bijvertellen dat sommige DIEVEN hiervan op de hoogte zijn en vaak ook eea afhangt van de goodwill van de politie... om je fiets terug te bemachtigen. En die is nogal streekgebonden...

Laptopsloten met alarmsirenes zijn ook goede aandachttrekkers :)
Bij verdachte handelingen en/of personen zeker even de aandacht trekken ter controle.
Niemand staat graag plots zonder zijn geliefde bike.
en ROTTE appels vallen zowat uit elke boom.

Ik hoop allesinds dat jullie je bike terugvinden.
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door QM »

Moest er iemand van hier ergens een ontlakt en gepolijst alu GT frame maat M zien opduiken op 2dehands-sites, graag een seintje.
Dit frame had ik op de zaak van mijn zus in Waregem gebracht om het wat dichter bij een koper van mountainbike.be te brengen.
Echter hebben ze daar afgelopen nacht (25-05 op 26-05) om 3u 's nachts ingebroken en onder andere dit frame meegenomen.
Het frame is in de hele diefstal niet van belang maar gezien het unieke ontlakte uitzicht kan dit misschien een spoor opleveren naar de rest, moest het opduiken.
Het gaat om een niet geringe diefstal, het alarm deed zijn werk, de camera's ook maar de vier daders hadden mutsen enz. aan en zijn dus onherkenbaar.
Ik heb nu geen foto, de koper wel en zal deze asap mailen naar mij en dan post ik deze hier.
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door MC Jo »

QM schreef:Moest er iemand van hier ergens een ontlakt en gepolijst alu GT frame maat M zien opduiken op 2dehands-sites, graag een seintje.
Dit frame had ik op de zaak van mijn zus in Waregem gebracht om het wat dichter bij een koper van mountainbike.be te brengen.
Echter hebben ze daar afgelopen nacht (25-05 op 26-05) om 3u 's nachts ingebroken en onder andere dit frame meegenomen.
Het frame is in de hele diefstal niet van belang maar gezien het unieke ontlakte uitzicht kan dit misschien een spoor opleveren naar de rest, moest het opduiken.
Het gaat om een niet geringe diefstal, het alarm deed zijn werk, de camera's ook maar de vier daders hadden mutsen enz. aan en zijn dus onherkenbaar.
Ik heb nu geen foto, de koper wel en zal deze asap mailen naar mij en dan post ik deze hier.
Dit frame dus.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
glimburger
Mountainbiker
Berichten: 547
Lid geworden op: wo 02 jun 2010 06:11
Rijdt met: Specialized T.LEVO expert
Contacteer:

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door glimburger »

Volgenns de krant vandaag heeft de politie van Bree een fietsendief geklist en in zijn kelder fietsen teruggevonden, waaronder mtb's

Mocht je dus recent een mtb kwijtgespeeld zijn dan kan je de breese politie bellen mét ene beschrijfingvan je fiets.
Daarna kan het zijn dat ze je uitnodigen voor een bezichtiging.

Groeten en hopelijk suxxes mocht je iets zijn kwijtgeraakt.

http://www.hbvl.be/cnt/blmwy_01714637/g ... -in-kelder" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie