GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door Raf »

al poging gedaan bij verzekering, maar daar gaat niks van komen, dus een heel dure vakantie geweest.
elangelo
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: do 24 jan 2008 11:30
Rijdt met: anthem x

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door elangelo »

eL Tee schreef:Je kan een Cannondale - of enig ander A-merk (los van de leeftijd) - aan 't station 'parkeren', maar dan alleen als 'm rebranded is als 'Decathlon' of zo.
ze pakken tegenwoordig alles in waregem... dus of het nu een cannondale of een decathlon was geweest. Ik ga niet met een wrak beginnen rondrijden omdat *JIJ* denkt dat het ok is fietsen te stelen omdat ze aan het station staan...
D'Haese
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 30 jun 2013 15:25
Rijdt met: Cube LTD Pro 2013 (29er)

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door D'Haese »

Het is helemaal niet OK dat fietsen gepikt worden aan een station. Maar spijtig genoeg is het wel zo...

Kl**tzakken zijn het. Echte kl$$tzakken! :evil:
Gebruikersavatar
eL Tee
Mountainbiker
Berichten: 861
Lid geworden op: do 19 jul 2012 00:54
Rijdt met: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door eL Tee »

elangelo schreef:ze pakken tegenwoordig alles in waregem... dus of het nu een cannondale of een decathlon was geweest. Ik ga niet met een wrak beginnen rondrijden omdat *JIJ* denkt dat het ok is fietsen te stelen omdat ze aan het station staan...
Ik vind het verre van OK dat fietsen (of wat dan ook) gestolen mogen worden, waar dan ook (wat ik hier zie passeren over wat er gebeurd is rondom de Roc d'Azur doet mijn bloed koken... Ik zou er slapen met mijn fiets onder m'n bed, en een baseball-bat in de armen ipv. m'n gebruikelijke teddybeer)

Maar als 't is om naar 't station te rijden en er te 'parkeren', dan gebruik ik een wrak. Je weet wel, zo'n studentenfiets met 38 lagen verf, verroeste chroom en verduurde handvaten... Verkrijgbaar bij de plaatselijke Politiediensten, loket 'verloren voorwerpen' ;-)
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Poltie rolt internationale fietsenzwendel op

Bericht door JB »

http://www.hbvl.be/limburg/genk/fietsen ... erold.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
dominoque1
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: za 06 nov 2010 21:11
Rijdt met: scott

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door dominoque1 »

Beste mtbers,

Mijn bike scott spark premium 29er is gestolen met een verkoop via 2 dehands
De dader gaf zich uit voor Jan Geerts(jangeerts@mail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" maar alle gegevens email en gsm waren allemaal fictief!!!(als iemand rond deze periode ook een fiets te koop staan had en daar ook een persoon is komen kijken maar de koop toch niet is doorgegaan om welke reden dan ook en misschie n camerabeelden moest hebben gelieve me iets te laten weten zodat er geen nieuwe gedupeerde mtb dit probleem krijgen)
De dader zelf was een blanke man Belgische origine nederlands tip top gekleed licht kalend licht bruin haar kort geschoren,1,78m, kwam zogezegd van Luxemburg van het werk en passeerde hier
Ik dacht dat het bij mij nooit kon gebeuren om mijn fiets te stelen bij een verkoop hub testen en weg ermee!!!
Dit gebeurde op maandag 9 September 2013 savonds om 19h30
Het gaat om een scott spark premium 29er 2013 maat medium
Wielen hope zilver naven velgen ztr crest 29
Full xtr alleen trapstel xt
vork witte dt swiss 100 29er twinshot
Frm zadelpen 31,6 x 400
Zadel specialized romin
Specialized stuurpen
nieuwprijs rond de 6000 euro

Als je een tip kan geven naar de dader komt je een fikse beloning naar je toe 500euro

Of als je een man op deze fiets ziet rondrijden een mooie foto trekken op tt

Afbeelding
Laatst gewijzigd door dominoque1 op zo 27 okt 2013 18:22, 3 keer totaal gewijzigd.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door _anonymus_ »

Geen foto van je fiets?
Ongelooflijk toch wat je tegenwoordig allemaal tegen komt.
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door SD2E »

dominoque1 schreef:Beste mtbers,

Mijn bike scott spark premium 29er is gestolen met een verkoop via 2 dehands
De dader gaf zich uit voor Jan Geerts(jangeerts@mail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" maar alle gegevens email en gsm waren allemaal fictief!!!(als iemand rond deze periode ook een fiets te koop staan had en daar ook een persoon is komen kijken maar de koop toch niet is doorgegaan om welke reden dan ook en misschie n camerabeelden moest hebben gelieve me iets te laten weten zodat er geen nieuwe gedupeerde mtb dit probleem krijgen)
De dader zelf was een blanke man Belgische origine nederlands tip top gekleed licht kalend licht bruin haar kort geschoren,1,78m, kwam zogezegd van Luxemburg van het werk en passeerde hier
Ik dacht dat het bij mij nooit kon gebeuren om mijn fiets te stelen bij een verkoop hub testen en weg ermee!!!
Dit gebeurde op maandag 9 September 2013 savonds om 19h30
Het gaat om een scott spark premium 29er 2013 maat medium
Wielen hope zilver naven velgen ztr crest 29
Full xtr alleen trapstel xt
vork witte dt swiss 100 29er twinshot
Frm zadelpen 31,6 x 400
Zadel specialized romin
Specialized stuurpen
nieuwprijs rond de 6000 euro

Als je een tip kan geven naar de dader komt je een fikse beloning naar je toe 500euro

Of als je een man op deze fiets ziet rondrijden een mooie foto trekken op tt

Afbeelding

Heb je niet meer info over de man? uit welke streek / dialect. Met welke wagen was hij?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door kawa »

dominoque1 schreef: Ik dacht dat het bij mij nooit kon gebeuren om mijn fiets te stelen bij een verkoop hub testen en weg ermee!!!

Hoe ging dat in z'n werk?

Ik neem aan dat 'm met de auto tot bij u gekomen is? Kan 'm toch niet zomaar laten staan ook nie... :-k
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Re: GESTOLEN BIKE'S

Bericht door king_of_nothing »

Afbeelding

Mocht iemand een koffer zoals in de afbeelding, met een heleboel fietsmateriaal tegenkomen (van sleutels, inbussen tot vorkpomp enz) en ook een easywasher, graag een seintje. In de nacht van zaterdag op zondag uit mijn auto gestolen in antwerpen. Gelukkig hebben ze de fietsen laten staan :cry:
In het vervolg alles uitladen tussen twee ritten door :evil:
Plaats reactie