GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Duitse politie heeft ook wat fietsen teruggevonden:

http://www.polizei.sachsen.de/zentral/6215.htm
Rafken
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 28 okt 2008 12:07
Rijdt met: Specialized Rockhopper SL Comp 2011

Bericht door Rafken »

Ja amaai, das ook ni mis...

van de mijne nog steeds geen spoor, en toch hou ik nog elke week internet in het oog. (just in case)

Afbeelding
dirk999bis
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 10 nov 2008 21:56
Rijdt met: Cannondale

Bericht door dirk999bis »

ik heb sinds kort mijn race en mtb fiets ook in de garage vasthangen aan de fietsmuurhanger met een stevig slot.
Dit om te vermijden dat de garage openstaat ,iemand komt binnen en neemt snel een fietsje mee...
Ook in de auto , fiets vasthangen met slot aan bv bevestiging van de achterzetels( vergrendeling van de zetels bij opgeklapte stand)
Roeki
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:32
Rijdt met: nen harde, ne zachte en ne racer

Bericht door Roeki »

dirk999bis schreef:ik heb sinds kort mijn race en mtb fiets ook in de garage vasthangen aan de fietsmuurhanger met een stevig slot.
Dit om te vermijden dat de garage openstaat ,iemand komt binnen en neemt snel een fietsje mee...
Ook in de auto , fiets vasthangen met slot aan bv bevestiging van de achterzetels( vergrendeling van de zetels bij opgeklapte stand)
Erg hé, maar ja ik doe het ook zo.
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Joepie daarnet na het squashen kom ik buiten aan Stadium coupure Gent en Koersfiets is weg

Ok beetje mijn fout ,was mijn slot vergeten maar had al eens vergeten en toen was hij wel blijven staan nu niet dus #-o

Een zwarte met wit Gianni Motta met triple ultegra ,gelukkig wast al een oud beestje en was hij niet veel meer waard

Zal dees week een training in gent city houden en elk straat uitkomen [-o<
Gebruikersavatar
THE FOX
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 05 feb 2006 13:42
Rijdt met: SPECIALIZED EPIC EXPERT CARBON 29
Contacteer:

Gestolen koersfietsen

Bericht door THE FOX »

Zaterdagavond (nacht) zijn tussen 20 en 00h30 2 koersfietsen gestolen van het fietsrek op mijn auto, een TREK SLS (wit met blauw, grijs en rood -vooraan triple plaat) en een SPORTIVO (zwart en grijs).
Gebruikersavatar
THE FOX
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 05 feb 2006 13:42
Rijdt met: SPECIALIZED EPIC EXPERT CARBON 29
Contacteer:

Bericht door THE FOX »

Vergeten te vermelden: was op zaterdag 21/8/2010 te Knokke.
Gebruikersavatar
thomasmb
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: do 07 dec 2006 12:27
Rijdt met: Sx-trail II, Jackal

Bericht door thomasmb »

Beste ,

Enkele weken geleden is de Specialized P1 van een vriend van me gestolen aan de Alma in HERENTALS.
Dit is de ENIGE in Herentals dus als iemand hem ziet rijden gelieve me iets te laten weten !
Het betreft dit model :
Afbeelding
Toen hij gestolen werd stond er een zwart zadel op en Magura Julie fr remmen.
Ik weet dat hier veel bikers van rond herentals op het forum zitten + ze zijn zeldzaam in die streek. Hou aub jullie ogen open en contacteer me als je hem hebt zien staan ergens !

Alvast bedankt !
dempy
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 00:37

Bericht door dempy »

Ik heb gisteren een vrij verdachte bike gezien in de Leuvensestraat in Vilvoorde omstreeks 14h30. Het betreft een:
- BMC Virus 01
- zwarte Reba
- XT afgemonteerd
- v-brakes
- helemaal vooraan op de top tube staat iets in de zin van "hek en ...k"

Allemaal heel normaal, ware het niet dat het zadel veel te laag stond, er cheap lichtjes op hingen, de handvaten gewoon weg waren, de banden veel te plat...

Ik weet dat het geen bike van 3000+ euro is, maar volgens mij gaat iemand zijn bike van 1500 euro toch zo niet behandelen... Ik dacht meteen dat het wel eens een gestolen exemplaar zou kunnen zijn. Ik ben jaren naar school geweest in Brussel, en daar heb ik wel mijn portie (naar mijn idee) gestolen fietsen gezien. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat kinderen en jongen in Brussel het budget hebben om high spec cannondales en dergelijke te kopen :roll: Als je het budget echt hebt, dan koop je toch geen fiets die 5 maten te groot is en rij he toch ook niet met gewone schoenen op je klikpedalen :lol:
Bazeken
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 03 mar 2003 17:28
Rijdt met: Cannondale RZ140

Bericht door Bazeken »

We gaan er nog enen bijzetten:
Zaterdagnacht gestolen uit mijn tuinhuis in Herzele:
Specialized Stumpjumper HT Comp 2005 Disc
Bijna volledig origineel, behalve Noby Nic banden en Cross Ride wielen
We zijn ondertussen al 3 dagen later dus is hij waarschijnlijk al herspoten of geverfd met een borstel...

Ge weet maar nooit mocht er iemand iets weten of tips hebben...

Afbeelding
Plaats reactie