Aan de eerlijke vinder van mijn Polar

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
DV
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 12 nov 2004 19:41

Aan de eerlijke vinder van mijn Polar

Bericht door DV »

Ik heb zonet mijn Polar S710 verloren in de Brico Planet te Kortrijk (Zaterdag 22/10/05 om 15u15).
Hopelijk is de eerlijke vinder van mijn horloge ook een MTBer en zit hij op dit forum (je weet maar nooit). Ik zou graag mijn horloge terug hebben, PM me AUB!!

Indien de vinder niet zo eerlijk is en ze zelf wenst te houden hoop ik dat hij de horloge dan ook zal gebruiken ('t zou zonde zijn om ze in een lade bij u thuis te laten wegrotten).
Bijkomende tip: ik was net op weg om een nieuwe batterij => ze moet dus vervangen worden.
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Bedankt voor de tip.
Kan je mij zeggen waar ik goedkoop aan zo'n batterij geraak?
Ik zit namelijk nogal krap bij kas. :-)
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Jawadde...Sorry dat ik even reageer,maar...dit vind ik nu een 'weird' topic.Ik ken er inkomen dat de TS probeert zijn Hfmeter terug te vinden,maar om dan er nog bij te zetten dat de batterie bijna op is en dat ze aan vervanging toe is... [-X Dat is bijna aanmoediging zelfs als je er nog bij zegt dat'm ze maar beter kan gebruiken dan op zijn kastje laten liggen! #-o En het toppuntje is dan nog,dat de 'dief' er nog op antwoord ook!(sorry,ik weet ook wel dat het grappig bedoeld was,maar #-o )
Alvast ik hoop dat je het terugvind/-krijgt maar de kans is toch klein vrees ik...
Groetjes,
$mokeyJoe
DV
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 12 nov 2004 19:41

Bericht door DV »

Voor diegene die de ironie van de topic niet begrepen hebben.
'K ben er mij meer dan genoeg van bewust dat mijn Polar is gaan vliegen. 'K vind het alleen jammer dat "sommige" mensen niet eerlijk zijn. De vinder had het horloge ook naar de kassa kunnen brengen i.p.v. ze te houden.
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

DV schreef:Voor diegene die de ironie van de topic niet begrepen hebben.
'K ben er mij meer dan genoeg van bewust dat mijn Polar is gaan vliegen. 'K vind het alleen jammer dat "sommige" mensen niet eerlijk zijn. De vinder had het horloge ook naar de kassa kunnen brengen i.p.v. ze te houden.
Hoe zou ge zelf zijn als ge zo'n prachtig horloge vind??? Wat is de kans dat de bediende aan de kassa ze niet zelf houdt??

Maar als het een lid van dit forum was.... zou ik ze toch terug geven. Dan is het niet meer anoniem he, dan is het ne maat!
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Johnny de Wit schreef:
Maar als het een lid van dit forum was.... zou ik ze toch terug geven. Dan is het niet meer anoniem he, dan is het ne maat!
Dus fuck de rest ofwa ? Van andermans gerief blijfde af of brengde op zijn minst terug.Dus als ge nen bike 'vindt' ist ni erg, zo lang het niet van iemand van het forum is??? #-o

@DV : veel succes ! Als de batterij ver aan vervanging toe is : heb je geen serienummer van je polar?Zoveel erkende polar centra zijn er niet in Kortrijk zeker?Kzou het toch maar effe melden dan?
Gast

Bericht door Gast »

Ik weet wel dat de polars aan de hand van het serienummer opgespoord kunnen worden.
Gebruikersavatar
woutvc
Mountainbiker
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 09 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark10 - Scott X9
Contacteer:

Bericht door woutvc »

En als de batterij dan toch bijna leeg is, dan is horen bij Polar of ze uw SN niet binnen hebben gekregen.

Zou je hier aangift voor moeten doen om ev. te bewijzen dat ze van u is ?
Gebruikersavatar
Maorten
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 25 jul 2005 15:24
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4

Bericht door Maorten »

als ge uwe polar koopt dan moete u gegevens toch doorsturen naar hun? dus hebben zij u serienummer toch? kunde dan niet aan POLAR melden dat den uwe gestolen is en als zij hem binnenkrijgen voor herstelling of nieuwe batterij, dat ze dan zien dat hij ooit gepakt is geweest??
ik weet het niet hee, maar is maar een gedacht hee
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

P° schreef:
Johnny de Wit schreef:
Maar als het een lid van dit forum was.... zou ik ze toch terug geven. Dan is het niet meer anoniem he, dan is het ne maat!
Dus fuck de rest ofwa ? Van andermans gerief blijfde af of brengde op zijn minst terug.Dus als ge nen bike 'vindt' ist ni erg, zo lang het niet van iemand van het forum is??? #-o
Zo was dat nu ook weer niet bedoeld. :oops: :oops: :oops:
Plaats reactie