wat hier van te denken

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
mtb-fltn
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 13:06
Rijdt met: Granville Team G-racer U6
Contacteer:

Bericht door mtb-fltn »

Die bike is van Bart Somers (kijk maar naar de naam). Als voorzitter van de VLD denk ik niet dat hij iemand gaat afrippen.... :roll:
Gast

Bericht door Gast »

kevke schreef:maar de kader is nog goed voor de moderne technologie of niet ?
frame zelf is zeker niet slecht
wel geen vork opzetten die mer dan 80mm veerweg heeft
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

mtb-fltn schreef:Als voorzitter van de VLD denk ik niet dat hij iemand gaat afrippen.... :roll:
Haha, die is lache. Je krijgt er misschien nog een handtekening bij #-o
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Ik zou hem wel graag hebben, is toch al een klein stukje antiek .... alleen al voor die der zou ik hem kopen. Maar het is denk ik, zoals manitou zei, een oude vergane glorie waar je ooit wel een hele som voor moest neertellen om hem in je garage te krijgen... Maar wat ik nu zou doen, hem kopen, opkuisen en hem in mijne living hangen... :lol:(niet iedereen heeft toch zo'n bike?)

Maar nu ja even serieus(al meen ik wel wat ik daar zeg :roll: ) ik zou toch uitzien naar een iets "moderner" bikeske. Ni dat hetgeen je nu toont slecht is, integendeel, maar het is gene "gewone" om mee te beginnen, dnek ik. Dus zoek iets met iets van deore of lx afgemonteerd met wat ritchey op enz... jij dit nu koopt en het staat u niet aan ga je dat nog moeilijk doorverkocht krijgen, een minder oude bike kan je nog makkelijker van de hand doen tegen een redelijke prijs meestal...
Plaats reactie