REACTIE GEWENST

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

You have my attention guys!

Bericht door Rock Rider »

Dat lijkt mij inderdaad een leuk initiatief, dan kunnen de vrouwen eens goed samen zitten en zullen ze snappen waarom we soms (redelijk) laat terug zijn... :lol: :lol: Misschien krijgen we de vrouwen dan niet meer mee naar huis!

Bij de organisatie:
- gebruik NGI kaarten (cdrom van National Geographic) waar je alles kan op tekenen en je het verschil ziet tussen off road en verhard.
- test de toer daarna zelf eens uit
- signaleer gevaarlijke punten zoals een diepe put die bijna niet zichtbaar is, zijkanten die meer op een ravijn lijken,...
- zorg inderdaad voor seingevers bij oversteken van gevaarlijke wegen
- zorg voor wat heuvelkes
- goede bevoorrading is aan te raden (ism aquarius, red bull,...)
- goede reclame
- bekende bikers zijn altijd goed meegenomen
- zorg voor privé stukken die anders niet toegankelijk zijn, dat maakt het altijd leuker omdat het nieuwe stukken zijn
- zorg voor goede verzekering
- lees de verslagen van ander TT's op voorhand: hier en op andere sites zoals www.steenbakkers.tk, www.yveske.be, www.grachtcrossers.be, www.valcke-vanraes.be, http://home.versateladsl.be/johnvalcke/john/index.html,....
- misschien ook zorgen voor een bewaakte fietsstalling want er worden de laatste tijd nogal wat bikes gestolen
- een goede bikewash doet ook wonderen, samen met douches...

Welke streek hadden jullie in gedachten? De Vlaamse Ardennen zijn een aanrader! Is hier dan dicht bij mijn huis... :lol: :bounce:
Jullie kunnen dan altijd mijn garagepoort gebruiken voor de bevoorrading... :wink:[/b]
Plaats reactie