Forumoverzicht All about MTB MTB algemeen Puisten op het zitvlak

Puisten op het zitvlak

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 28 sep 2005 17:48
flip Mountainbiker

Mijn bike: Orbea OIZ M10TR 2019
Bende vetzakskes!!!!!!! :-D :-D

Bericht wo 28 sep 2005 21:25
Thompe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Top Fuel - Ridley Orca - Kona Nunu
A d r i schreef:
Leg dat eens verder uit van die zwavel... dat geeft een zuiverend effect vermoed ik?

Ik ben ook geen dokter of iets in die aard, maar het zou een bloed zuiverend effect hebben en je moet er ook veel (stinkenden) winden van laten.

Bericht wo 28 sep 2005 21:41
mario Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD5

Thompe schreef:
veel (stinkenden) winden

...heb jij dan al andere geroken... :lol: #-o

Bericht do 29 sep 2005 11:57
A d r i Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: titanium x 6 , carbon x 1

misschien in deze context:

2 homo's staan op de dijk aan de kust.
"Lekker windje" zegt de ene.
"Vindt je ?" zegt de andere. "Dan zal ik er nog 1 laten"

tot zover de mop van de dag #-o

Bericht do 29 sep 2005 12:09
Flip FSR Mountainbiker

mario schreef:
[quote="Thompe veel (stinkenden) winden

...heb jij dan al andere geroken... :lol: #-o

Bestaan d'r ook geen die lekker ruiken? :lol: :drunk:

Bericht do 29 sep 2005 12:16
KWBiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Orbea Alma 29 / Lynskey M230
Jongens (en meisjes) toch,

Bij ons in de club gebruiken we bijna allemaal uiercrème, de goedkoopste pot van de supermarkt. Aandoen voor het fietsen en geen problemen meer.

Voor zwavel heb je ook natuurlijke zwavel die in de apotheek verkocht wordt, met als type MSM 1000. Nooit winden van gelaten en het zou nog goed zijn voor de gewrichten ook.

Greetz

Bericht zo 02 okt 2005 13:58
Varry Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized HR XC pro '06
OPGELET met die zwavel; volg advies van dokter of apotheker!!!! De zwavel die bij de apotheker verkocht wordt is gekristaliseerd zwavel (ander molecule structuur) als je die bevorbeeld smelt krijg je gewone zwavel (molecule niet meer in kristal vorm) en die kan bij inname, dodelijk zijn!!!!

Bericht zo 02 okt 2005 22:47
ivan Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREKoclv
OPGELET met die zwavel; volg advies van dokter of apotheker!!!! De zwavel die bij de apotheker verkocht wordt is gekristaliseerd zwavel (ander molecule structuur) als je die bevorbeeld smelt krijg je gewone zwavel (molecule niet meer in kristal vorm) en die kan bij inname, alleen de eerste keer ,dodelijk zijn

Bericht vr 07 okt 2005 08:50
jerommeken Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 'n Dale

Uiercrème/broekvet is een vuiligheid. Als je met de auto naar een TT rijdt kan het je autozetels ruineren als je wat veel gebruikt.

Als het echt warm is, of als je altijd veel zweet, kan je CYCLIST POWDER van BORN eens proberen. Dat werkt veel beter en langer dan talk.
De eerste keer dat je dat in je broek strooit zal je nogal verschieten van het frisse gevoel (menthol). Zeker als je klokkenspel daarmee in contact komt :bounce:
Maar het werkt en dat is het voornaamste.

Als het te laat is en je hebt toch een puist kan je die met een anti-acné lotion ontsmetten zodat die veel sneller weg is. Het pikt wel efkes maar 's anderendaags zit je weer comfortabel.

Als ik in de winter dikke schoenen aan heb en op kantoor ben doe ik dat poeder ook al eens in mijn kousen. Pure luxe om een ganse dag frisse voeten te hebben. 8)

Bericht vr 07 okt 2005 10:36
A d r i Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: titanium x 6 , carbon x 1

al die zalfjes zijn idd een hele plakboel, daar doe ik niet meer aan mee.
Na de feiten neo-cutigenol of bactriban, da's meestal voldoende, en steeds je broek/zeem wassen, liefst zonder zeep is ook aan te raden om eea te voorkomen.

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB algemeen