het nut van flyers !

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Het is idd zo dat de Waalse tochten niet altijd doorsijpelen tot in Vlaanderen en dat deze dan ook al eens durven ontbreken op de tt kalender. Als ik een emailadres heb van een Waalse organisatie neem ik dan ook altijd contact op en vraag hen onder meer om me voortaan op de hoogte te houden van hun organisaties.

Wat de inhoud van de kalender betreft, denk ik wel dat alle nodige info vermeld wordt.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

... en voor de meeste MTB clubs zijn die flyers een relatief goedkope manier om reklame te maken voor hun tocht. Ge steekt ze namelijk onder de ruitenwissers van auto´s van ... allemaal mountainbikers. Is dus een zeer effectieve manier van reklame te maken dan bvb flyers te staan uitdelen op een pensenkermis aan 1000 voorbijgangers waarvan er misschien maar een 20-tal met zijn achterste ooit op ne velo heeft gezeten.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

tarzan schreef:
focus_wrc schreef:en de bond neemt zelfs flyers van andere-bond gerelateerde tochten weg #-o
meen jij dat nu echt ? #-o
ja hoor, voor de tocht van onze school, ik legde ze bij de rest op een tafeltje, toen ik later even keek zag ik ene pipo die weghalen en gewoon in de vuilbak kieperen. Daar gaat het nut van 500 flyers
en dan snappen ze nog niet wrm ik iets heb tegen de bond (WBV die BBR weggooit ) :roll:
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

focus_wrc schreef:
tarzan schreef:
focus_wrc schreef:en de bond neemt zelfs flyers van andere-bond gerelateerde tochten weg #-o
meen jij dat nu echt ? #-o
ja hoor, voor de tocht van onze school, ik legde ze bij de rest op een tafeltje, toen ik later even keek zag ik ene pipo die weghalen en gewoon in de vuilbak kieperen. Daar gaat het nut van 500 flyers
en dan snappen ze nog niet wrm ik iets heb tegen de bond (WBV die BBR weggooit ) :roll:
idd, ben er ook nie echt over te spreken over die rivaliteit tussen verschillende bonden :evil:
maar ......
vrijdag ll. op een vergadering van de BBR lagen er boekjes met AL de tochten in gans de provincie West-vlaanderen =D> , en dit op initiatief van de provincie, dacht ik .
In het boekje staan ALLE Mtb-tochten van ALLE bonden EN prive-organisaties !! ( ook kwb - falos en bel - tochten !!! =D> )

Laat dit een aanzet zijn voor misschien een betere co-ordinatie tussen de verschillende bonden en organisaties.

In ieder geval, wie wil heeft met dit boekje meteen een overzicht waar en wanneer hij in de provincie West-Vlaanderen kan gaan biken #-o

Groeten,
Casper :lol:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Dat boekje met alle TT's in West-Vlaanderen heb ik vandaag ook ontvangen. Omvat alle tochten van die provincie, van alle bonden. Ga eens vergelijken met de tochten die ik hier heb liggen om te zien of er van beide zijden ergens zaken ontbreken.
Plaats reactie