meetcentrum bullen OF ERGENS ANDERS ??

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
erikske
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 22 sep 2004 23:44
Rijdt met: Trek

Bericht door erikske »

Sinds ik fiets heb permanent problemen aan de achillepees tijdens het LOPEN .
Op de fiets heb ik nergens last van .
De problemen zijn begonnen met de aanschaf van een nieuwe koersfiets met klikpedalen . Op de mountainbike gebruik ik geen klikpedalen !
Ik heb mijn probleem beschreven aan het meetcentrum Bullen .
ik kreeg zeer snel een antwoord , nietegenstaande ik geen deskundige ben had ik toch een goed gevoel bij de reacties van Bullen . Ik heb dan ook een afspraak op de valreep kunnen maken voor 28september .
Ik tel de dagen af !
Gast

Bericht door Gast »

Tussen meten en meten is een groot verschil. Gerard Bullen heeft een sportmedische achtergrond en van daaruit is hij begonnen met het meten voor zijn zoon. Dit is uit de hand gelopen en het resultaat is dus hetgeen hij nu doet. Aangezien er mensen van heinde en verre komen ( zelfs uit Engeland) om hier te worden geholpen denk ik niet dat er nog een andere plaats is die dezelfde kwaliteit bied.
Dus het verschil is dat je bij je lbs gaat om je fiets af te stellen volgens bepaalde standaard formules en bij Bullen word deze op je lichaam afgesteld.
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

maurice schreef:Dus het verschil is dat je bij je lbs gaat om je fiets af te stellen volgens bepaalde standaard formules en bij Bullen word deze op je lichaam afgesteld.
Denk dat dit ook gebeurt bij Mensana in Brugge. Dr De Neve (ploegarts van Lotto-Davitamon) doet daar de metingen voor de ploeg en voor "particulieren". Ze gaan daarbij heel ver, tot en met zooltjes met sensoren in de schoenen om drukpunten te meten. Heb mezelf daar ook laten opmeten, maar er was een fout in het programma en dus had hij niet genoeg tijd, waardoor de meting maar "rappekes" en zonder tralala gebeurt is.
Eén probleem : zonder medische diagnose krijg je geen afspraak, heb toen maar gezegd dat ik lage rugpijnen had (heb er eigelijk maar een beetje last van) en de afspraak was zo geregeld :wink: .
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Billy schreef:. Misschien ook iets voor Streets, is toch in de buurt van Dendermonde. Ben al eens gaan horen ter plaatse en men zou werken volgens het Billy,
da kan
ik ben van Opwijk
nu eens overwegen welke van de 2

Bullen klinkt inderdaad professioneler
eens horen of er iemand van Opwijk meegaat dan is de rit op zich al niet boring

Streets
Plaats reactie