meetcentrum bullen OF ERGENS ANDERS ??

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

meetcentrum bullen OF ERGENS ANDERS ??

Bericht door Streets »

da meetcentrum lijkt me wel de max
wat betalen jullie om ze opgemeten te worden?

Maar ik heb op hun site gezien dat het wel een einde karren is
Is er nergens anders een dergelijk initiatief?

Streets
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Als je dit topic ( http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=13762 ) had gelezen kon je lezen dat een meting 85€ kost (eenmalig) Per extra fiets betaal je 15€ voor de afstelling.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

yep
dat wel

maar ik bedoelde
is er zoiets zoals in Bullen, maar dan ergens anders int land?
kwestie van niet tot aan het andere eind van den belqik te rijden

streets
Gebruikersavatar
Dirttracker
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 12 sep 2004 18:48

Re: meetcentrum bullen OF ERGENS ANDERS ??

Bericht door Dirttracker »

wat betalen jullie om ze opgemeten te worden?


90 € voor één fiets + 15 € voor tweede fiets.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Re: meetcentrum bullen OF ERGENS ANDERS ??

Bericht door Streets »

Dirttracker schreef:wat betalen jullie om ze opgemeten te worden?


90 € voor één fiets + 15 € voor tweede fiets.
:drunk:

of wat ze, jullie (ons dus) betalen om opgemeten te worden :drunk:

Streets
bruno b
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 30 jul 2004 18:18
Rijdt met: B1 Killerbee XTR
Contacteer:

Re: meetcentrum bullen OF ERGENS ANDERS ??

Bericht door bruno b »

Streets schreef:da meetcentrum lijkt me wel de max
wat betalen jullie om ze opgemeten te worden?

Maar ik heb op hun site gezien dat het wel een einde karren is
Is er nergens anders een dergelijk initiatief?

Streets
ken iemand in veurne die het al zo'n 30 jaar doet. Interesse?
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Niks in de buurt van Brussel/dendermonde??

anders wordt het een knapzaktocht doorheen belgie om in het verre limburg te geraken

Streets
darkman
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 04 sep 2005 21:21
Rijdt met: Cube ltd5 '05

Bericht door darkman »

wat bedoelen jullie met opmeten?? toch gewoon maar aan de hand van een paar metingen bepalen welke je fietsmaat en zadelhoogte en stuurbreedte mag zijn he?? of ben ik verkeerd,
Ik heb me in Eersel (ned) niet ver van de belgische grens een Cube ltd5 gekocht en daar deden ze dit gratis en en het was toch ook volledig electronisch ik denk dat ze bij mij op zes lichaamspunten gemeten hebben...
En dit was niet gratis omdat ik daar een fiets kocht hoor, ik denk zelfs dat dat voor iedereen gratis is en anders miss een kleine forfait maar dit denk ik niet, en afstelling die was ook gratis zene, ik vind het eigenlijk wel wa schandalig om 90€ te betalen voor te meten en dan nog eens 15€ voor ne mtb afstellen ze. bij mij is die technieker ongeveer met meten en afstellen bij anderhalfuur bezig geweest...
just my opinion...
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

darkman schreef: ik vind het eigenlijk wel wa schandalig om 90€ te betalen voor te meten en dan nog eens 15€ voor ne mtb afstellen ze. bij mij is die technieker ongeveer met meten en afstellen bij anderhalfuur bezig geweest...
just my opinion...
Kwaliteit heeft zijn prijs... (al is het niet goedkoop, daar geef ik je gelijk in)
Voor mensen met problemen op de fiets is het wel een investering waard vind ik. Mijn rugklachten zijn wel zo goed als verdwenen. En ik denk niet dat uw LBS dezelfde kennis heeft dan Bullen ivm opmetingen.
Het is bij Bullen 85€ voor de meting en 15€ voor een extra fiets.
Ook als je na een paar jaar een nieuwe fiets koopt geldt die prijs van 15€.
Gebruikersavatar
Billy
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 22:23
Rijdt met: Thompson Challenge

Bericht door Billy »

Ik ga mij binnenkort ook volledig laten opmeten om mijn fiets te laten afstellen. Heb in het verleden al veel misserie gehad door een slecht afgestelde fiets. Ik ben momenteel nog steeds aan het herstellen van een zware ontsteking aan de hamstring, vermoedelijk te wijten aan een slechte zithouding op de fiets. Ik sukkel nu al enkele maanden en zou binnenkort terug mogen beginnen fietsen als de dokter het goed vindt natuurlijk :wink: .

Daar ik van de omgeving Hamme - Dendermonde afkomstig ben, heb ik iemand gevonden in Hamme zelf die dit doet. Betreft de fietsenwinkel Rudyco uit Hamme. De site van deze winkel staat bij 'links' en dan naar 'shops' gaan. Deze winkel heeft ook een eigen wieler- en mountainbike ploeg die competitie doen. Ik vermoed dus dat die mannen wel weten waarmee ze bezig zijn. Misschien ook iets voor Streets, is toch in de buurt van Dendermonde. Ben al eens gaan horen ter plaatse en men zou werken volgens het schema van bioracer. Een volledige opmeting + afstellen van de fiets zou 35 euro kosten. Als men in de winkel een fiets koopt is dit gratis.
Ik betaal liever 35 euro dan terug een half jaar met misserie te zitten.

Billy,
Plaats reactie