Bluts in bovenbuis

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bluts in bovenbuis

Bericht door Epic Man »

Vandaag op de TT van Herk-de-stad moeder aarde (lees betonbaan) gekust. #-o #-o
Schouder en elleboog missen wel wat vel maar dat is het ergste niet ( gelukkig had ik mijn helmpke op).

Mijn stuur is dubbel geklapt en de remhendel heeft een bluts in de bovenbuis van mijn frame gemaakt. #-o :evil:
Heeft iemand enig idee of dit een grootte invloed kan hebben op de sterkte van mijn frame??? :oops:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Mijne maat heeft precies hetzelfde voor gehad met zijne team racing, en rijd daar nu al 2 jaar mee rond zonder problemen. Maar het is jammer natuurlijk zo'n bluts op de bovenbuis :(
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ik heb ook al een tijdje een klein blutske in mijn onderbuis, volgens mij kan het niet zoveel kwaad. [-o<
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Ik denk dat het nog wel meevalt. Op de bovenbuis komt er denk ik minder kracht dan op een bovenbuis. Bovendien is de bluts niet over de hele lengte. Ik zou hier mee blijven rondrijden in ieder geval. Wel een sticker kleven over de bluts :-D

Een mtb.be sticker is hier perfect voor :wink:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Dat is idd. een lelijke bluts #-o
Die van mij is nog niet half zo erg maar deze zin snap ik nie goe:
JanMan schreef: Op de bovenbuis komt er denk ik minder kracht dan op een bovenbuis.
:drunk:
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

JanMan schreef:Ik denk dat het nog wel meevalt. Op de bovenbuis komt er denk ik minder kracht dan op een bovenbuis. Bovendien is de bluts niet over de hele lengte. Ik zou hier mee blijven rondrijden in ieder geval. Wel een sticker kleven over de bluts :-D

Een mtb.be sticker is hier perfect voor :wink:
Kunt ge mij gene sticker bezorgen :wink:
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

ik zit langs beide zijden in de bovenbuis met een bluts.... Ik rij daar nu een goed jaar mee en nog steeds niet verdergescheurd of zo.
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Heb in mijn onderbuis een mooiere bluts. Heb via barracuda foto's laten sturen naar Ghost die dat niet als katastrofaal beschouwen en rij er nu reeds 2 jaar mee. (3 à 4 dagen per week). Had juist 3 meter gereden ... tot aan mijn tuinpoortje... oh happy day. Het ergste is in het hoofd nl. die bluts vergeten want hoe langer er je naar kijkt hoe dieper en groter deze wordt.
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

DDM schreef:Heb in mijn onderbuis een mooiere bluts. Heb via barracuda foto's laten sturen naar Ghost die dat niet als katastrofaal beschouwen en rij er nu reeds 2 jaar mee. (3 à 4 dagen per week). Had juist 3 meter gereden ... tot aan mijn tuinpoortje... oh happy day. Het ergste is in het hoofd nl. die bluts vergeten want hoe langer er je naar kijkt hoe dieper en groter deze wordt.
Inderdaad ik erger me er nu al op.. #-o #-o #-o
Plaats reactie