Bluts in bovenbuis

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gast

Bericht door Gast »

Ik ken Eric en weet dat hij zijn best zal doen om dit voor jou te regelen. Morgen ga ik mijn fiets ophalen, kan ik es kijken naar die bluts :wink:
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

maurice schreef:Ik ken Eric en weet dat hij zijn best zal doen om dit voor jou te regelen. Morgen ga ik mijn fiets ophalen, kan ik es kijken naar die bluts :wink:
Ja fiets staat bij Eric, mensen van
scott komen morgen...
Gaan eens kijken of de bluts invloed heeft op de sterkte van het frame.
Zou toch geen garantie geval worden, :( :( maar eric ging eens zien om iets te regelen :^o

@Maurice ga je bij Eric Janssen, Thomas interviewen???Heb gehoord dat hij daar voor de gp Roel P. blijft overnachten.
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Scott Boy schreef: @Maurice ga je bij Eric Janssen, Thomas interviewen???Heb gehoord dat hij daar voor de gp Roel P. blijft overnachten.
Jes :wink:
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

JanMan schreef:
Scott Boy schreef: @Maurice ga je bij Eric Janssen, Thomas interviewen???Heb gehoord dat hij daar voor de gp Roel P. blijft overnachten.
Jes :wink:
Djuu zijn toch gelukzakskes in deze wereld :wink: :wink:

en nu back on topic :^o :^o
Jarvis
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: di 16 nov 2004 21:50

Bericht door Jarvis »

Ik heb weer wat nieuws over mijn blutske.
Ik heb deze morgen eens naar mijn dealer gebeld en hem verteld dat ik mijn fiets eens bij Janssen was gaan laten kijken. Dat die hem wel eens wou laten kijken aan een vertegenwoordiger van Trekbikes en eens wou nazien of hij iets kon regelen.
Mijn dealer is dan onmiddellijk in actie geschoten en hij beloofde mij dat hij mij vandaag nog iets ging laten weten over een eventuele tegemoetkoming van Trekbikes.
Ik krijg dus een nieuw frame voor slechts 1250 € ombouw inclusief, ik weet niet of ik daar nu gelukkig mee moet zijn. Volgens wat mijn dealer mij vertelde zou hij op mijn frame niets op verdienen en de ombouw van de oude naar nieuwe frame helemaal gratis doen.
Ik ga nog eens over zijn voorstel nadenken en ga morgen eens luisteren wat Janssen te vertellen heeft.
Gebruikersavatar
Epic Man
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 19 aug 2004 11:43
Rijdt met: One Silver arrows and 2 Black Italians

Bericht door Epic Man »

Jarvis schreef:Ik heb weer wat nieuws over mijn blutske.
Ik heb deze morgen eens naar mijn dealer gebeld en hem verteld dat ik mijn fiets eens bij Janssen was gaan laten kijken. Dat die hem wel eens wou laten kijken aan een vertegenwoordiger van Trekbikes en eens wou nazien of hij iets kon regelen.
Mijn dealer is dan onmiddellijk in actie geschoten en hij beloofde mij dat hij mij vandaag nog iets ging laten weten over een eventuele tegemoetkoming van Trekbikes.
Ik krijg dus een nieuw frame voor slechts 1250 € ombouw inclusief, ik weet niet of ik daar nu gelukkig mee moet zijn. Volgens wat mijn dealer mij vertelde zou hij op mijn frame niets op verdienen en de ombouw van de oude naar nieuwe frame helemaal gratis doen.
Ik ga nog eens over zijn voorstel nadenken en ga morgen eens luisteren wat Janssen te vertellen heeft.
ben eens benieuwd wat Eric voorsteld.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

kan je daar gewoon geen nieuwe buis laten inlasse?
als het geheel te duur is om nieuw frame te laten maken, gewoon vantussenslijpen en boven buis vervange


streets
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Scott Boy schreef:ben eens benieuwd wat Eric voorsteld.
Die stelt veel voor, maar d'r komt nooit iets van... :^o
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Ik heb het topic wat laat opgevolgd,maar ik vrees ook dat er weinig aan te doen valt.Leren leven met de bluts,of geld uitgeven aan een nieuwe kader...Of je fiets nu 500€ of 5000€ heeft gekost maakt in zo'n situatie weinig uit.Voor 500€ koop je zo een nieuwe,voor 5000€ probeer je alles te omzeilen om toch maar iets onder garantie te krijgen(logisch)Maar ik vrees dat je blutsje niet onder garantie valt,juist omdat het te bewijzen is dat je remhevel deze heeft geoorzaakt.Men moet wel toegeven dat de lak aan de stevige kant is!(sorry :-& )
Ps: Het helpt inderdaad niets,maar ik leef ondertussen ook al een tijdje met een bluts(oorzaak:remhevel!) in mijn bovenbuis(pal in het midden)Maar ik ben aan het uitzien voor een nieuwe kader ondertussen...

Succes bij Janssen alleszins.
Groetjes,
$mokeyJoe
Jarvis
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: di 16 nov 2004 21:50

Bericht door Jarvis »

Mijn remhendel komt niet eens uit op de plaats waar mijn bluts zit, op die plaats zit trouwens al een kleine krats in de lak.
En voor de honderste keer mijn kader is "gebarsten" op de plaats waar mijn bluts zit. Op 1 Oktober vetrek ik naar Spanje om de Ruta del Cid te rijden, je weet wel mountainbiktocht dwars door Spanje.
Ik heb deze toch vorig jaar ook gereden en er hebben daar maar drie rijders hun kader naar de kloten gereden.
Daar hoef ik dus niet eens aan te beginnen met een gebarsten kader dan is hij na enkele dagen in twee stukken.
groetjes
Plaats reactie