Single trails kinderen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
gilldebruyne
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 dec 2020 21:08

Single trails kinderen

Bericht door gilldebruyne »

Hallo,

Ik ga sinds kort mtb'en met mn 7 jarige dochter. We hebben al een aantal keer het stuk single track van de haan tot wenduine en terug gedaan (10km) en ook een stuk van de route van Middelkerke (westende tot lombardsijde en terug (8km)).

Ik ben nog op zoek naar leuke single tracks van zo'n 10 km. Zeker geen karresporen of lange rechte stukken want dat is te saai :-)

Alle tips in West of Oost-Vlaanderen zijn welkom.

Gill
KrulControl
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 24 feb 2019 21:47

Re: Single trails kinderen

Bericht door KrulControl »

De verkeerswissel in Wevelgem: veel korter, maar leuk genoeg om een paar keer te doen

Bellegem bos: keer alle kantjes verkennen. Wel wachten tot het droger is

De Gavers in Harelbeke: volle toer is 8km

Beide kanten van de oude vaart in Ieper, van de Barnstraat naar noorden rijden tot aan de sluis. Het verlengde van de Barnstraat is een slingerend pad. Aan de overkant kun je vanop het fietspad omhoog rijden waar een leuke singletrack verstopt zit.
Zitaki
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 09:19

Re: Single trails kinderen

Bericht door Zitaki »

De vraag is zeer herkenbaar voor mij.
Er zijn overal wel leuke stukken te vinden, maar helaas vaak te kort en te ver uit elkaar.

De Haan richting Bredene/Oostende golfclub heeft ook nog enkel single tracks. Ik denk vrij recent een nieuw stukje tss de twee grote wegen (kronkelend van de ene kant naar de andere) om vervolgens richting Vosseslag door voornamelijk zand te rijden. In de zomer te moeilijk, nu zullen sommige stukken er vermoedelijk beter bij liggen.
Plaats reactie