afval meenemen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: afval meenemen

Bericht door joske77 »

erg dat hierover een topic moet komen, gewoon uw eigen bazaar in de vuilbak kegelen, is niet meer dan logisch...
Als je ziet hoeveel zwerfvuil er wordt opgeruimd langs de wegen... echt om te janken gewoon.

Dan zou je denken dat de bossen er properder bijliggen, niet dus.
Laatst een heuse stortplaats gepasseerd, met een oude sofa, vuilzakken,TV,...

echt niet normaal...

maarja das de huidige gang van zaken zeker, triestig
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: afval meenemen

Bericht door TaurineR »

Klopt, en daarom ben ik fier op mij, dat ik nog nooit afval achtergelaten heb, (op een verborgen appelschil na dan, maar daar hebben de beestjes en plantjes ook nog iets aan).
Ik vraag me trouwens af wat het verschil is tussen een gelleke en een drinkbus met sportdrank, koolhydraten zijn koolhydraten denk ik dan....
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: afval meenemen

Bericht door kevx »

TaurineR schreef:Klopt, en daarom ben ik fier op mij, dat ik nog nooit afval achtergelaten heb, (op een verborgen appelschil na dan, maar daar hebben de beestjes en plantjes ook nog iets aan).
Ik vraag me trouwens af wat het verschil is tussen een gelleke en een drinkbus met sportdrank, koolhydraten zijn koolhydraten denk ik dan....
Kunt zelfs 10 gellekes meenemen in uw achterzak als je wil maar meer dan 2 drinkbussen gaat niet lukken zonder rugzak.

Maar ik erger mij ook aan mensen die verpakkingen v repen en of gels weggooien. Ik zal diegene dan ook altijd aanspreken als ik de mogelijkheid heb.
Plaats reactie