Routes / Trails Houffalize

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
lanenski
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 jun 2020 13:49

Routes / Trails Houffalize

Bericht door lanenski »

Ik ga binnenkort met 3 vrienden een weekendje naar Houffalize.
Ik heb al gezien dat er een aantal bepijlde routes zijn die we vanuit Houffalize kunnen rijden.
Maar vroeg me af of er hier nog zijn die andere trails of routes in de buurt hebben of kennen die we zeker moeten doen?
Liefst downloadbare gpx-files :)

Alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Routes / Trails Houffalize

Bericht door G-m@n. »

kijk eens op https://www.judise.nl/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
daar heb ik er een deel opstaan rond houffalize
dejoere
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 29 aug 2018 08:50

Re: Routes / Trails Houffalize

Bericht door dejoere »

G-m@n. schreef:kijk eens op https://www.judise.nl/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
daar heb ik er een deel opstaan rond houffalize

Die site mag wel iets meer in de picture komen, beste tool tot nu toe om gpx'en aan te passen ! En dan nog door een landgenoot gemaakt !
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Re: Routes / Trails Houffalize

Bericht door Kevin82 »

Ik ga elk jaar ook naar Houffalize met een paar collega’s. De vaste routes ken ik ondertussen wel al maar ik heb al meerdere routes gevonden van de bemc die ook voorbij komt in Houffalize. Is er iemand die kan zeggen of deze effectief heel het jaar door kunnen gereden worden? Ik bedoel dan voornamelijk of er op die routes ook private stukken in zitten of alles openbaar is.

Concreet ben ik op zoek naar een goede route van Houffalize naar La Roche en dan terug uiteraard. De bemc heeft een dergelijke rit maar ik weet dus niet of deze kan gereden worden. Indien er iemand een dergelijke route al heeft gereden (hoeft zeker niet van bemc te zijn) zou ik graag de bevindingen horen en eventueel een gxp file zou fantastisch zijn.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Re: Routes / Trails Houffalize

Bericht door lucky7 »

Kevin82 schreef:Ik ga elk jaar ook naar Houffalize met een paar collega’s. De vaste routes ken ik ondertussen wel al maar ik heb al meerdere routes gevonden van de bemc die ook voorbij komt in Houffalize. Is er iemand die kan zeggen of deze effectief heel het jaar door kunnen gereden worden? Ik bedoel dan voornamelijk of er op die routes ook private stukken in zitten of alles openbaar is.

Concreet ben ik op zoek naar een goede route van Houffalize naar La Roche en dan terug uiteraard. De bemc heeft een dergelijke rit maar ik weet dus niet of deze kan gereden worden. Indien er iemand een dergelijke route al heeft gereden (hoeft zeker niet van bemc te zijn) zou ik graag de bevindingen horen en eventueel een gxp file zou fantastisch zijn.
Hoeveel km mag dat zijn van Houffa naar La Roche en terug? Een mail adres en ik kan je er een bezorgen van 65km
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Re: Routes / Trails Houffalize

Bericht door Kevin82 »

Dat mag zeker 65km of nog iets meer zijn. Hoeveel hoogtemeters zijn het ongeveer? Ik stuur je een pb met mijn mailadres. Merci alvast!
Plaats reactie