Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Bossi13
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: di 18 sep 2018 10:41

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door Bossi13 »

Waarom ga je eens niet kijken bij Salden? Net over de grens.
Ik heb daar in Oktober ook een serieus koopje gedaan. -34%

Groetjes,

Bossi
pathfinder
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 22 nov 2012 22:44
Rijdt met: Santa Cruz nomad canyon spectral ex

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door pathfinder »

Je kan decathlon fietsen echt niet vergelijken met canyon. Deze liggen wel heel ver uit mekaar.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door RigolleM »

pathfinder schreef:Je kan decathlon fietsen echt niet vergelijken met canyon. Deze liggen wel heel ver uit mekaar.
Allereerst ik heb niks met Decathlon te maken, behalve dat mijn dochter wat spullen draagt bij het sporten.

Ik denk dat ze minder ver uit elkaar liggen dan je denkt... De instapmodellen hebben inderdaad onderdelen van lage kwaliteit, maar merken zoals Specialized zetten ook onderdelen van lage kwaliteit op hun low budget fietsen, maar vragen er wel een pak meer voor.

Canyon zijn low budget fietsen al eens vergeleken met Decathlon in dezelfde prijscategorie? Zo héél veel verschil zie ik niet qua onderdelen. Het enige vraagteken is het frame, maar het frame moet ergens van komen en kans is groot dat een B-merk die op dezelfde plek laat maken.

Maar ging dit hier niet over de service bij Decathlon?
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door kenny »

RigolleM schreef:
pathfinder schreef:Je kan decathlon fietsen echt niet vergelijken met canyon. Deze liggen wel heel ver uit mekaar.
Allereerst ik heb niks met Decathlon te maken, behalve dat mijn dochter wat spullen draagt bij het sporten.

Ik denk dat ze minder ver uit elkaar liggen dan je denkt... De instapmodellen hebben inderdaad onderdelen van lage kwaliteit, maar merken zoals Specialized zetten ook onderdelen van lage kwaliteit op hun low budget fietsen, maar vragen er wel een pak meer voor.

Canyon zijn low budget fietsen al eens vergeleken met Decathlon in dezelfde prijscategorie? Zo héél veel verschil zie ik niet qua onderdelen. Het enige vraagteken is het frame, maar het frame moet ergens van komen en kans is groot dat een B-merk die op dezelfde plek laat maken.

Maar ging dit hier niet over de service bij Decathlon?
Ik geef je 100% gelijk. En als het over service gaat heeft décathlon zelfs een streepje voor op canyon.
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door HPA »

thomasbaerten schreef:Hallo,

Aangezien er in Limburg genoeg Decathlons zijn vind ik dit ook een aangenamere keuze dan Canyon, die nergens in mijn omgeving een officiële handelaar hebben waar je terecht kan bij problemen.

Alvast bedankt!

Thomas
https://www.bikeandtrail.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een officiele Canyon partner in Limburg. Ik ben er zelf npg nooit geweest en ik kan dus niets zeggen over de service, maar je kan altijd eens gaan kijken en eventueel een fiets testen.
pathfinder
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 22 nov 2012 22:44
Rijdt met: Santa Cruz nomad canyon spectral ex

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door pathfinder »

Gaan jullie maar lekker naar de decathlon
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Ervaringen met service decathlon 2019-2020

Bericht door RigolleM »

pathfinder schreef:Gaan jullie maar lekker naar de decathlon
Is momenteel gesloten :bounce:
Plaats reactie