Forumoverzicht All about MTB MTB algemeen Canyon Carbon Frame lakschade of uniek design?

Canyon Carbon Frame lakschade of uniek design?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

corragio Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18
Heb dit al in vele carbon frames gehad, is niets mis mee, men Epic Sworks 2015 enz hadden dit ook.

kenny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Ik begrijp de opmerking, persoonlijk vind ik dit ook lelijk. Het oogt slordig alsof er iets mis is met de naad van het frame. Dit is iets dat bij mij retour gaat.

Kevin82 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC

Mijn Scott Addict Gravel 10 heeft net hetzelfde... Het gaat gewoon of je dit mooi vindt of niet. Ik vind het zeker iets hebben.

BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 x2
Normaal voor carbon, ik vind dat ook niet lelijk.

viperteam Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Orbea Alma M25 2020
Ik zou eens willen weten als u auto zo zou uitzien met die barsten of je dan ook blij bent , want dit heeft niks te maken met carbon structuur , naden in carbon zijn altijd binnenkant frame, carbon heeft een ruitjes structuur en dat is duidelijk niet te zien op die foto , voor mij is en blijft dit een slordige afwerking waar ik niet akkoord bij zou zijn , leg dit eens voor bij een wielerploeg ,die zullen dat niet aanvaarden .

endorfin Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Adventurebybike.be

viperteam schreef:
Ik zou eens willen weten als u auto zo zou uitzien met die barsten of je dan ook blij bent , want dit heeft niks te maken met carbon structuur , naden in carbon zijn altijd binnenkant frame, carbon heeft een ruitjes structuur en dat is duidelijk niet te zien op die foto , voor mij is en blijft dit een slordige afwerking waar ik niet akkoord bij zou zijn , leg dit eens voor bij een wielerploeg ,die zullen dat niet aanvaarden .

Wat een onzin.
Carbon is UD en knip en plakwerk is normaal.

Die 3k of 9k ruitjes is puur een optische afwerking.
Vooral vroeger gebruikt, of door de sjoemelaars gebruikt om alu basis frames te wrappen.

KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

viperteam schreef:

Heel simpel, als je dat mottig vindt, dan moet je dat niet kopen he :-) Probleem opgelost

kenny Avatar gebruiker
Mountainbiker

viperteam schreef:

Ik geef u gelijk, zelfs mijn Nextie ud carbon velgen hebben dit niet.

spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite
viperteam schreef:

Barsten? Naden enkel aan binnnenkant? Ruitjesstructuur?

Uit uw reactie blijkt vooral een gebrek aan kennis over carbon.

viperteam Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Orbea Alma M25 2020
Ik ga hier verder niet meer op antwoorden , als jullie die barsten en naden mooi vinden , mij niet gelaten .Het is niet omdat canyon zegt dat dit uniek is dat ik dat ook moet aannemen , het getuigt alleen van slordigheid . :-D

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB algemeen