Strava segment niet te zien

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sick Sam
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 jun 2019 14:17
Rijdt met: Trek X-Caliber 7

Strava segment niet te zien

Bericht door Sick Sam »

Hallo,

Ik zie geen strava segmenten wanneer ik een tocht doe. mijn instellingen staan goed alles staat op voor iedereen zichtbaar.
Heb nu 2 tochten gedaan met mijn nonkel die ook opneemt met strava, bij hem staan er telkens meerdere segmenten, bij mij geen enkel te zien!?
Ik heb een ios, mijn nonkel een android.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Strava segment niet te zien

Bericht door Mister No Chaïn »

Enkele weken terug was een kameraad zijn Garmin vergeten bij een tocht, heeft dan maar zijn iphone gebruikt. Hij was ook op segments geweest waar ik niet was gepasseerd en omgekeerd. Als hij met zijn Garmin rijdt is dat nooit geval.
Via de zoekfunctie ga ik wel is op zoek naar segmenten hier in het bos, sommige van die segments zijn zo absurd kriskras door het bos getrokken zonder dat er paadjes zijn. Uiteraard heeft amper volk dat gereden en degene die de KOM heeft is uiteraard iemand die de Strava app gebruikte.
Een andere kameraad heeft heel lang met de app rondgereden, hij heeft enkele KOM's in handen. Allemaal incorrecte, zo heeft hij er ergens een KOM aan 70 per uur in het bos :P

Mijn conclusie: hoe geavanceerd smartphones ook mogen zijn, ze moeten het toch echt wel afleggen tov een Garmin (of Wahoo ofzo).
Gebruikersavatar
k03n
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 28 mar 2012 16:05
Rijdt met: Scott Scale - Canyon Inflite

Re: Strava segment niet te zien

Bericht door k03n »

Materiaal van broek of rugzak vaak het probleem. Als je track dan "naast" het segment loop zal die het idd niet registreren.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Strava segment niet te zien

Bericht door Free_ltd »

Ik heb gisteren gemerkt dat hij mij niet in alle segmenten heeft opgenomen. Ik kijk ook altijd mijn positie bij mijn volgers op de verschillende segmenten, maar bij een 3-tal stond ik wel en de rest niet. Had het vroeger al eens voor toen ik mijn privacy instellingen niet helemaal vrij had staan voor mijn activiteiten, maar daarna was dat opgelost.

Nu is het eens een keer niet, en geen idee of dat in orde te krijgen is. Ik track met Garmin Edge 820.
Plaats reactie