Is de hype voorbij ?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Is de hype voorbij ?

Bericht door Headshot »

Zaterdag lijkt minder druk omdat er ruimere starturen zijn...
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Is de hype voorbij ?

Bericht door chrisper »

Headshot schreef:Zaterdag lijkt minder druk omdat er ruimere starturen zijn...
ja, ruimere starturen zijn ook mijn idee
en ik sluit me ook aan bij vorige post, dat mensen zaterdag ook vaak nog winkelen of zo, en de zondag iets meer tijd hebben voor een TT
omdat ik de zaterdag soms ook moet werken, is het bij mij ook vooral zondag en soms es de zaterdag

maar zolang ik kan, en er TT's zijn, blijf ik ze toch rijden
altijd leuk om eens in een andere streek te rijden

ondanks mijn ergernis soms, dat enkelingen het soms wat verpesten
ik ga steeds zo snel mogelijk opzij voor snellere rijders, maar als ik ergens niet op zij kan, dan mogen die verwerpelijke reacties ook achterwege blijven
zelf al 1x een stuur in mijn heup gehad, en zelf ne sorry kon er niet af
ieder zijn eigen ding, maar ik rij voornamelijk voor het plezier en de ontspanning
als iedereen eens een beetje respect zou hebben voor elkaar, zou het al veel aangenamer zijn soms
maar gelukkig zijn dat maar enkelingen

en mensen, als je iemand wil inhalen, roep gewoon even links of rechts, dan weet je waar je ze kunt verwachten
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Is de hype voorbij ?

Bericht door Free_ltd »

Hoe vaak het hier ook gepost wordt en op FB aangehaald wordt, het zal toch nooit veranderen. Die mensen zijn zo gefixeerd op strava dat ze liever verongelukken dan dat ze 2 seconden moeten laten liggen. Triestige evolutie. Ga dan onder vrienden ergens raggen en laat anderen op een TT genieten. Ik zelf heb niet zo heel negatieve ervaringen gehad zoals ik hier soms lees. Maar als ik een stuur in mijn zij krijg, die gaat ge zien vliegen. Ik ben nu niet bepaald de persoon die zich laat doen, en zal ook in de meeste gevallen ook niet aan het laatste eind trekken :lol:

Enige echte negatieve ervaring die ik heb gehad op een TT is dat ik van de weg ben gereden door een Range Rover. Er reden er 2 achter mekaar en de eerste verdomde het om fietsers door te laten en ben in in de kant vrij hard gevallen. Die paljas reed door, maar de 2de stopte om te vragen of het ging. En buiten een schram, was het geen probleem. Die eerst is gewoon doorgereden.
Maar bij aankomst aan die kantine bleek die auto daar te staan en was het iemand van de organisatoren zelfs. En dan nog niet eens stoppen en zich verontschuldigen.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Is de hype voorbij ?

Bericht door chrisper »

Free_ltd schreef:Hoe vaak het hier ook gepost wordt en op FB aangehaald wordt, het zal toch nooit veranderen. Die mensen zijn zo gefixeerd op strava dat ze liever verongelukken dan dat ze 2 seconden moeten laten liggen. Triestige evolutie. Ga dan onder vrienden ergens raggen en laat anderen op een TT genieten. Ik zelf heb niet zo heel negatieve ervaringen gehad zoals ik hier soms lees. Maar als ik een stuur in mijn zij krijg, die gaat ge zien vliegen. Ik ben nu niet bepaald de persoon die zich laat doen, en zal ook in de meeste gevallen ook niet aan het laatste eind trekken :lol:

Enige echte negatieve ervaring die ik heb gehad op een TT is dat ik van de weg ben gereden door een Range Rover. Er reden er 2 achter mekaar en de eerste verdomde het om fietsers door te laten en ben in in de kant vrij hard gevallen. Die paljas reed door, maar de 2de stopte om te vragen of het ging. En buiten een schram, was het geen probleem. Die eerst is gewoon doorgereden.
Maar bij aankomst aan die kantine bleek die auto daar te staan en was het iemand van de organisatoren zelfs. En dan nog niet eens stoppen en zich verontschuldigen.
amaai, da s ook straf en dan nog ene van de organisatie
en ik ben van het type dat meestal zwijg om problemen te vermijden
maar, zo dingen ben ik ook maar uitzonderlijk tegengekomen hoor
Plaats reactie