respect voor prive stukken

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

respect voor prive stukken

Bericht door massiboy »

krijg nog steeds tel van eigenaars van prive stukken dat deze nog altijd worden doorkruist van mtbkers en dan zijn ze verwonderd dat we geen toegang meer krijgen DUS GELIEVER RESPECT TE HEBBEN VOOR DE EIGENAARS VAN DIE STUKKEN EN ENKEL OP DE RIT ZELF DEZE TE GEBRUIKEN ONZE RIT IS GELEDEN VAN 9 SEPT DE GHOSTBIKERS SLEIDINGE


RESPECT AUB
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: respect voor prive stukken

Bericht door madskatingcow »

Als je nu is Sleidinge in je titel zet, weten mensen meteen waar het over gaat....
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: respect voor prive stukken

Bericht door kenny »

Het maakt niet uit over welke tocht het gaat. Dit is een algemeen probleem
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: respect voor prive stukken

Bericht door Muntanya »

Het is ook niet altijd goed aangeduid vind ik. Ik ben niet op die tocht geweest, maar bvb die van De Panne was 0,0 aangeduid wat eenmalig was. Dan moet je niet stom staan dat er achteraf nog gefietst wordt.
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Re: respect voor prive stukken

Bericht door Pompierke »

Als organisator, zelf meegemaakt, de dag voor de tocht vonden menig biker er niets beter op om onze volledig uitgepijlde tocht al te rijden, inclusief alle privéstukken en dit zonder enige vorm van schaamte.
Als ze door de eigenaars van de privé-stukken werden aangesproken, gaven ze zich doodleuk uit als leden van de organisatie die een laatste verkenning aan het uitvoeren waren.
Je moet maar durven!!
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: respect voor prive stukken

Bericht door Serge R »

Mijne privé is omheind gene last van wie of wat dan ook. Gezond verstand gebruiken tijdens uw ritjes.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: respect voor prive stukken

Bericht door kenny.m »

Pompierke schreef:Als organisator, zelf meegemaakt, de dag voor de tocht vonden menig biker er niets beter op om onze volledig uitgepijlde tocht al te rijden, inclusief alle privéstukken en dit zonder enige vorm van schaamte.
Als ze door de eigenaars van de privé-stukken werden aangesproken, gaven ze zich doodleuk uit als leden van de organisatie die een laatste verkenning aan het uitvoeren waren.
Je moet maar durven!!
Zeer herkenbaar... dikwijls komen wij er ook tegen, en spreken we ze als organisator er zelf op aan. Dan krijg je dikwijls de opmerking: "wij komen morgen ook rijden", maar typisch zie je ze niet.

Gelukkig zijn de meeste van onze privé bossen omheind, en onze oplossing is tegenwoordig simpel: de omheining gaat pas open van zodra de inschrijvingen opengaan, en ze gaan dicht van zodra de laatste deelnemer voorbij gekomen is.

Helaas is niet alles omheind wat privé is, en zijn wij ook al stukken privé bos verloren doordat mensen deze absoluut buiten de organisatie om willen rijden.

Ondanks het feit dat je bordjes zet met "privé eigendom" blijven er altijd mensen die de bosjes willen rijden buiten de organisaties, en dat is zonde... Zeker als je weet dat je tegenwoordig het moet hebben van die privé bosjes, want van Agentschap Natuur & Bos of Natuurpunt krijg je nog maar weinig gedaan.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: respect voor prive stukken

Bericht door triumph_st »

kenny.m schreef:
Pompierke schreef:Als organisator, zelf meegemaakt, de dag voor de tocht vonden menig biker er niets beter op om onze volledig uitgepijlde tocht al te rijden, inclusief alle privéstukken en dit zonder enige vorm van schaamte.
Als ze door de eigenaars van de privé-stukken werden aangesproken, gaven ze zich doodleuk uit als leden van de organisatie die een laatste verkenning aan het uitvoeren waren.
Je moet maar durven!!
Zeer herkenbaar... dikwijls komen wij er ook tegen, en spreken we ze als organisator er zelf op aan. Dan krijg je dikwijls de opmerking: "wij komen morgen ook rijden", maar typisch zie je ze niet.

Gelukkig zijn de meeste van onze privé bossen omheind, en onze oplossing is tegenwoordig simpel: de omheining gaat pas open van zodra de inschrijvingen opengaan, en ze gaan dicht van zodra de laatste deelnemer voorbij gekomen is.

Helaas is niet alles omheind wat privé is, en zijn wij ook al stukken privé bos verloren doordat mensen deze absoluut buiten de organisatie om willen rijden.

Ondanks het feit dat je bordjes zet met "privé eigendom" blijven er altijd mensen die de bosjes willen rijden buiten de organisaties, en dat is zonde... Zeker als je weet dat je tegenwoordig het moet hebben van die privé bosjes, want van Agentschap Natuur & Bos of Natuurpunt krijg je nog maar weinig gedaan.
Omgekeerd ook al meegemaakt; ik rij het rondje in Tielt-Winge dat ik regelmatig rij en kom dan deels op het dan afgepijlde (NIET privé) parcours terecht en wordt afgeblaft door iemand van de organisatie [-X
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: respect voor prive stukken

Bericht door kenny.m »

triumph_st schreef:
kenny.m schreef:
Pompierke schreef:Als organisator, zelf meegemaakt, de dag voor de tocht vonden menig biker er niets beter op om onze volledig uitgepijlde tocht al te rijden, inclusief alle privéstukken en dit zonder enige vorm van schaamte.
Als ze door de eigenaars van de privé-stukken werden aangesproken, gaven ze zich doodleuk uit als leden van de organisatie die een laatste verkenning aan het uitvoeren waren.
Je moet maar durven!!
Zeer herkenbaar... dikwijls komen wij er ook tegen, en spreken we ze als organisator er zelf op aan. Dan krijg je dikwijls de opmerking: "wij komen morgen ook rijden", maar typisch zie je ze niet.

Gelukkig zijn de meeste van onze privé bossen omheind, en onze oplossing is tegenwoordig simpel: de omheining gaat pas open van zodra de inschrijvingen opengaan, en ze gaan dicht van zodra de laatste deelnemer voorbij gekomen is.

Helaas is niet alles omheind wat privé is, en zijn wij ook al stukken privé bos verloren doordat mensen deze absoluut buiten de organisatie om willen rijden.

Ondanks het feit dat je bordjes zet met "privé eigendom" blijven er altijd mensen die de bosjes willen rijden buiten de organisaties, en dat is zonde... Zeker als je weet dat je tegenwoordig het moet hebben van die privé bosjes, want van Agentschap Natuur & Bos of Natuurpunt krijg je nog maar weinig gedaan.
Omgekeerd ook al meegemaakt; ik rij het rondje in Tielt-Winge dat ik regelmatig rij en kom dan deels op het dan afgepijlde (NIET privé) parcours terecht en wordt afgeblaft door iemand van de organisatie [-X
Beste,

Dit verhaal is nog niet tot bij mij gekomen, als ik hiervan op de hoogte was zou ik de mensen hierop aanspreken. Het spreekt voor zich dat iedereen vrij is om op niet privé stukken te rijden, zelfs al is die afgepijld voor onze tocht.

Mvg,
Kenny
Plaats reactie