Onkruid

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Onkruid

Bericht door Free_ltd »

patje2 schreef:
Free_ltd schreef:Ik zou de route dan eens op mijn gemak moeten doen en het noteren. Maar vermits het een zeer veel bereden route is, heeft niemand het tot nu toe al gemeld. De meesten geraken er door mits GPS. Maar zonder GPS geraakt ge toch in de problemen.

Zal het eens bekijken.

Geen optie om een andere 'peter' aan te duiden voor Kortenberg?
Ga eens langs op de sportdienst en biet u aan als peter je hoeft hiervoor zelf niet in Kortenberg te wonen. Wel handig als je niet te ver af woont. Enkel de route een 8 a 10 X/jaar te rijden en kijken waar er problemen zijn. Deze aan de sportdienst of technische dienst melden en aan sport Vlaanderen. Er is 1X/jaar een vergadering van sport Vlaanderen ergens in de provincie (geen verplichte aanwezigheid) telkens een andere plaats Affligem (2018) Baal(2017) en Hofstade Zemst (2016) waren de laatste 3 jaren aan de beurt.
Ik woon in een deelgemeente van Kortenberg en de rode lus passeert zo goed als langs mijn deur. Maar heb de route nog nooit helemaal gedaan :lol: Altijd maar stukken. :lol:

Mss dat ik dat wel eens overweeg.
KennethS
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: di 08 aug 2017 08:12

Re: Onkruid

Bericht door KennethS »

Is er een manier om te doneren aan de personen die dit onderhouden?
Johan-b
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 27 nov 2011 20:12
Rijdt met: Cannondale f29 c3

Re: Onkruid

Bericht door Johan-b »

Ik was zo afgelopen week in de Eifel en had de route van Daun/Kelberg hier gedownload...zo te zien was dat toch ook een route die weinig gereden word, ben ook een paar keer moeten draaien omdat vele pijltjes ontbreken.
Een paar keer een losliggend paaltje tegengekomen in een weide, tja...welke kant is het dan :D .
Afbeelding

Bloso's hier worden gelukkig goed onderhouden.
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Re: Onkruid

Bericht door Trevorken »

Johan-b schreef:Ik was zo afgelopen week in de Eifel en had de route van Daun/Kelberg hier gedownload...zo te zien was dat toch ook een route die weinig gereden word, ben ook een paar keer moeten draaien omdat vele pijltjes ontbreken.
Een paar keer een losliggend paaltje tegengekomen in een weide, tja...welke kant is het dan :D .
Afbeelding

Bloso's hier worden gelukkig goed onderhouden.
Daar zijn ze overgestapt naar een vorm van knooppunten. De oude routes zitten daar niet allemaal bij. Ik vermoed dat het er daarom zo uitziet.
Johan-b
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 27 nov 2011 20:12
Rijdt met: Cannondale f29 c3

Re: Onkruid

Bericht door Johan-b »

Trevorken schreef:
Johan-b schreef:Ik was zo afgelopen week in de Eifel en had de route van Daun/Kelberg hier gedownload...zo te zien was dat toch ook een route die weinig gereden word, ben ook een paar keer moeten draaien omdat vele pijltjes ontbreken.
Een paar keer een losliggend paaltje tegengekomen in een weide, tja...welke kant is het dan :D .
Afbeelding

Bloso's hier worden gelukkig goed onderhouden.
Daar zijn ze overgestapt naar een vorm van knooppunten. De oude routes zitten daar niet allemaal bij. Ik vermoed dat het er daarom zo uitziet.
Was m'n 1ste keer, dus een beetje zoeken/ontdekken. Wel heel mooi daar.

Op de meeste plaatsen stond er wel een bordje (groen/wit) met mtb mannetje, op plekken waar geen bordje stond staat het geschilderd op de weg, een boom of een rots.
Dimi73
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 22 dec 2013 18:39
Rijdt met: cube rs1

Re: Onkruid

Bericht door Dimi73 »

Dat klopt er wordt in Zeebrugge dudzele op eigen initiatief onderhouden,maar het zijn meestal dezelfde hoor [-X

Maar als niemand het doet moet er ook niet meer gereden worden in de zomermaanden jammer genoeg
Plaats reactie