Bike 24

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
xavier234
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 07 okt 2010 14:15
Rijdt met: Specialized epic sworks

Bike 24

Bericht door xavier234 »

Zijn er nog mensen die iets besteld hebben bij bike 24 en daarna een mail kregen dat de producten niet voorradig zijn en later zullen worden geleverd?
De producten die ik besteld had stonden in het groen ,dat ze in stock zijn en dat ze binnen de 2 tot 4 dagen gingen geleverd zijn in België.
Nui kreeg ik een mail dat ze toch niet in stock zijn en dat hun leverancier vertraging heeft opgelopen.
Ik weet dat hun daar niets kan aan doen maar als ze op hun site zetten dat het binnen de 2 tot 4 dagen geleverd zou zijn denk ik toch dat je als consument dit moogt verwachten? of ben ik nu verkeerd,
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Bike 24

Bericht door madskatingcow »

Heb ik ook al voorgehad. Je kan gewoon mailen om te annuleren.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Bike 24

Bericht door patje2 »

In het verleden voor gehad met AS adventure, bij bestelling gaf site ook aan dat er stok was, en ook op 2 a 4 dagen geleverd kon worden. Is na 3 weken geleverd bleek toen ook om een leveringsprobleem te zijn met leverancier (garmin)
Gebruikersavatar
JWP
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: do 01 nov 2012 15:03
Rijdt met: SC

Re: Bike 24

Bericht door JWP »

xavier234 schreef:Zijn er nog mensen die iets besteld hebben bij bike 24 en daarna een mail kregen dat de producten niet voorradig zijn en later zullen worden geleverd?
De producten die ik besteld had stonden in het groen ,dat ze in stock zijn en dat ze binnen de 2 tot 4 dagen gingen geleverd zijn in België.
Nui kreeg ik een mail dat ze toch niet in stock zijn en dat hun leverancier vertraging heeft opgelopen.
Ik weet dat hun daar niets kan aan doen maar als ze op hun site zetten dat het binnen de 2 tot 4 dagen geleverd zou zijn denk ik toch dat je als consument dit moogt verwachten? of ben ik nu verkeerd,
Bike24 hebben een gigantisch aanbod. Foutje in voorraadsysteem bij sommige producten is onvermijdelijk.

IMO geen reden om verontwaardigd te zijn.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Bike 24

Bericht door BertG »

Ik heb bij Bike24 ook een keer 18 dagen moeten wachten op spullen die ze zogezegd gingen leveren binnen 3-4 dagen, leuk is het niet natuurlijk. Maar verder nooit problemen gehad.
Bij elke webshop loopt het wel eens mis denk ik, ik zou het pas echt irritant vinden als ze dan geen moeite doen om je te contacteren dat er een probleem is of niet reageren op mails etc...
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Bike 24

Bericht door Free_ltd »

Vorige week zelfs bij bol.com aan de hand gehad met een SSD voor in mijne iMac. Kreeg dag erna verontschuldigende mail dat er 2 in voorraad aouden zijn en dat ze deze niet vinden. Vermoedelijk ontvreemd of verkeerd gelegd. Bestelling werd geannuleerd.

Ik daar wat boos op terug gemaild en verontschukdigde zich nog eens en gaf de link van hetzelfde product bij coolblue :-)
kootje
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 21:22

Re: Bike 24

Bericht door kootje »

Beetje flauw om daar boos op te reageren....
Foutje kan gebeuren en ze hebben meteen de dag erna een verontschuldiging gestuurd.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Bike 24

Bericht door Cubekee »

Heb het ook eens voorgehad maar ze communiceerde vlot. Toen afgesproken om te wachten en ik werd goed op de hoogte gehouden.
Helmut B
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 13:59
Rijdt met: Cannondale F400 mudbike (2002), Kona Honzo AL/DL (2016)

Re: Bike 24

Bericht door Helmut B »

Heb al vaak besteld bij bike24. Nog nooit issues gehad. Was ook altijd snel geleverd. Je kan ook gratis terugsturen als iets niet naar wens is.
Plaats reactie