Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Verkenning voor onze TT en 87 km op de teller
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Ja wadde... met zo'weer van kesteskieten...de idée om eens de fietsroute onveilig te maken. Bij KM 45, zat ik aan de Moskée van Eisden, met een plan in miene kop: Boslaan/Lanklaar en naar huis "op"bollen...BOEM zei den achter band !!! geen "stille" scheet, maar een harde PROET" .... en het stonk niet, dus kon niet van me afkomstig zijn... bike op kop, pamper(band)af....geen nagel of spijker of naald in de tube #-o wat dan.... wel thv de ventiel, was er een lek om U tegen te zeggen... PERTE TOTALE :(
Dussen van de Turkse Moskée tot en OUDE BAAN gewandeld, even door de kermis aan de Pauwengraaf, tot bij BREULS, waar ons BRUNOX me een binnenband verkocht heeft, en ikke een reserve meegenomen (na betaling uiteraard)...
Uit het boek van:
1001 dolle avonturen van een ouwe biker...dat denkt van zichzelf dat hij nog een biker is :cry:
terwijl hij maar een stoffig spook is, in de bossen, daar heeeeeeeel ver in de Limburg :wink:
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

De tijd van het jaar zeker Spook ? Bij mij een maand terug denk 'k....in volle afdaling #-o Ook bij het ventiel.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

ik heb vandaag een setje minder ruwe banden gelegd en vol goeie moed vertrokken, juist terug thuis , 56km op de teller en een gemiddelde van 26...

kan alleen maar beter gaan nu hopelijk, ik zal goed slapen deze nacht... da's ongeveer de derde keer dat ik op men bike zit dit jaar denk ik... :oops:
Gebruikersavatar
cone
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: do 18 sep 2008 10:51
Rijdt met: cube ltd team (2009)
Contacteer:

lus Roosdaal " de schakel"

Bericht door cone »

Vandaag eerste keer de blauwe, rode, groene pijltjes gereden ( normaal reed ik enkel de blauwe) 45km. super fijne lus, veel stukken die ik in roosdaal nog nooit heb gezien. echte aanrader

( ben wel platgereden en mijn pedaal is losgekomen, het was dan ook de laatste rit met mijn oude peugeot mtb)

cheers cone
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

58 km (Maasmechelen, Litzberg, Dilserbos, Terril)...vandaag meer klim werk. Conditie moet opgekricht worden voor de seizoen.
Pracht van weer, zon, weinig wind, nie te warm, wat moet je nog meer wensen ??? :-k
Ah, ik weet het: een SC HECKLER =P~
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

Spookvanhetbos schreef:58 km (Maasmechelen, Litzberg, Dilserbos, Terril)...vandaag meer klim werk. Conditie moet opgekricht worden voor de seizoen.
Pracht van weer, zon, weinig wind, nie te warm, wat moet je nog meer wensen ??? :-k
Ah, ik weet het: een SC HECKLER =P~
Nu moet ge wel niet beginnen te slijmen
Gebruikersavatar
mtb-fltn
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 13:06
Rijdt met: Granville Team G-racer U6
Contacteer:

Bericht door mtb-fltn »

Mijn prestatie van de dag: 3u file trotseren, overwerken, thuiskomen en het gras afrijden, terras kuisen, eten maken en dan genieten van een mooie bekerwedstrijd! Go KVM!!!
basto
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 30 jul 2007 21:19
Rijdt met: Orbea

Bericht door basto »

Gisteren de davitamon classic 145 km gereden, met verplaatsing erbij, goed voor een totaal van 180 km.

Vandaag de toertocht in Diksmuide 50 km gereden, met verplaatsing erbij, goed voor een totaal van 85 km.

basto 8)
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

basto schreef:Gisteren de davitamon classic 145 km gereden, met verplaatsing erbij, goed voor een totaal van 180 km.

Vandaag de toertocht in Diksmuide 50 km gereden, met verplaatsing erbij, goed voor een totaal van 85 km.

basto 8)
Is dat dan met een mountainbike?
Plaats reactie