Black Friday Deals

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Black Friday Deals

Bericht door spaghetti_2 »

Niemand verplicht je om iets te kopen. En wie een goede deal weet te doen kan er maar bijwinnen. Commerce is het zeker en vast, maar dat zijn alle acties en de solden ook, en nog nooit iemand horen klagen omdat zijn jeansbroek aan -30% te koop staat.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Black Friday Deals

Bericht door Free_ltd »

Muntanya schreef:
Mister No Chaïn schreef:
Het lijkt me dat in Amerika Black Friday écht de koopjesdag vh jaar is terwijl hier in Europa de winkels gewoon wat willen meesurfen op het succes er van, en het zoeken is naar de échte koopjes.
Mijn gedacht! De reden dat Black Friday zo'n succes is, is dat de meeste Amerikanen dan vrij hebben én met de hele familie kunnen gaan shoppen. Beide voorwaarden zijn niet voldaan in België. Dingetjes als Halloween etc vind ik nog sympathiek (ik ben niet zo'n type dat de Vlaemsche cultuur zuiver en puur willen houden van die Angelsaksische zever), maar dit is echt platte commercie met als enige doel de consument nog eens geld uit zijn beurs te doen schudden. Valentijn in januari, Leve de Lente in februari, koopt u plat met Pasen in maart, leve mama in april, leve papa in mei, terug naar school in juni, de Antwerpenaren mogen nog eens dure cadeaus kopen voor mama in juli, nieuwe herfstbrol in augustus, Sint-Maarten in september al, Black Friday in oktober en dan is Sinterklaas ook al aan het flyeren, november komt den Aldi al met plastieken kerstbomen en in december gaat dat in crescendo om ook al zwaar in te zetten op de solden. September is waarschijnlijk de rustigste maand van het jaar.

Al de Black Friday deals die ik al gezien heb, is meer de stock wat opkuisen dan wat anders. Dat mag, maar echt interessant vind ik het niet.
Geld moet rollen willen we een goede economie hebben.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Black Friday Deals

Bericht door Muntanya »

spaghetti_2 schreef:Niemand verplicht je om iets te kopen. En wie een goede deal weet te doen kan er maar bijwinnen. Commerce is het zeker en vast, maar dat zijn alle acties en de solden ook, en nog nooit iemand horen klagen omdat zijn jeansbroek aan -30% te koop staat.
Tuurlijk verplicht niemand mij tot iets. 't Is alleen niet meer subtiel en zelfs wanhopig. Een goede winkel draait vanzelf wel en kuist zijn stock wel op met de solden. Als ge u per se moet prostitueren tijdens buitenlandse koopjesdagen...

Misschien ben ik een beetje van de oude stempel...
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: Black Friday Deals

Bericht door kevx »

Ik heb speciaal gewacht tot black friday om een paar dingen te kopen... Van mij mogen er zo nog een paar dagen bijkomen zalle!
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Black Friday Deals

Bericht door i-Mac »

kevx schreef:Ik heb speciaal gewacht tot black friday om een paar dingen te kopen... Van mij mogen er zo nog een paar dagen bijkomen zalle!
Kijk dan maar goed uit dat je echt koopjes doet. Want onderzoek wijst uit dat die kortingen er komen op maximum prijzen. Prijzen die men anders niet hanteert.
Gebruikersavatar
Harrehart123
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: vr 23 dec 2011 12:28
Rijdt met: Pilot - Rohloff - Belt
Contacteer:

Re: Black Friday Deals

Bericht door Harrehart123 »

Sla je slag met de Transactief Black Friday Deals.
Boek op vrijdag 24 november een van onze MTB-reizen naar keuze en krijg
• 20% korting.
Vul hiervoor de code TRANSBLACK in op het inschrijvingsformulier.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Black Friday Deals

Bericht door Free_ltd »

i-Mac schreef:
kevx schreef:Ik heb speciaal gewacht tot black friday om een paar dingen te kopen... Van mij mogen er zo nog een paar dagen bijkomen zalle!
Kijk dan maar goed uit dat je echt koopjes doet. Want onderzoek wijst uit dat die kortingen er komen op maximum prijzen. Prijzen die men anders niet hanteert.

Bij wiggle is al een paar weken black friday. Wilde tot het voorjaar wachten voor een edge 820 Bundle in de hoop dt hij dan al wat gezakt was. Want goedkoopste da ik vond was €379 en bij de meeste shops hing hij rond de €400.

Dus 2 weken terug zitten googlen op edge 820 en black friday en kwam bij wiggle uit voor €318 :-"
Maar toch eerst de site checken en ‘s anderendaags kijk ik nog eens en stond hij voor €269. Dus direct besteld en al in gebruik (o)

Dus laat Muntanya maar van de oude stempel zijn en de volle €400 betalen. Ik ben blij dat Black Friday bestaat en heb me een goei €130 in mijn zakken gehouden.

Bij Mediamarkt zeggen ze: ‘Ik gen toch niet gek’ :-D
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Black Friday Deals

Bericht door Edlisjas »

Op futurumshop 25% korting op alle CRAFT ondershirts met de code PAYPAL-BLACKFRIDAY...

Net 4 stuks besteld, €61,50 en gratis verzending!
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Black Friday Deals

Bericht door Muntanya »

i-Mac schreef:
kevx schreef:Ik heb speciaal gewacht tot black friday om een paar dingen te kopen... Van mij mogen er zo nog een paar dagen bijkomen zalle!
Kijk dan maar goed uit dat je echt koopjes doet. Want onderzoek wijst uit dat die kortingen er komen op maximum prijzen. Prijzen die men anders niet hanteert.

Meer nog: hoe meeréchte koopjesdagen, hoe duurder de prijzen zijn het hele jaar door. Ik heb liever lage prijzen het hele jaar door, wanneer ik iets nodig heb en niet als de verkoper daar een leuk strikje rond wil hangen.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Black Friday Deals

Bericht door Muntanya »

Free_ltd schreef:
i-Mac schreef:
kevx schreef:Ik heb speciaal gewacht tot black friday om een paar dingen te kopen... Van mij mogen er zo nog een paar dagen bijkomen zalle!
Kijk dan maar goed uit dat je echt koopjes doet. Want onderzoek wijst uit dat die kortingen er komen op maximum prijzen. Prijzen die men anders niet hanteert.

Bij wiggle is al een paar weken black friday. Wilde tot het voorjaar wachten voor een edge 820 Bundle in de hoop dt hij dan al wat gezakt was. Want goedkoopste da ik vond was €379 en bij de meeste shops hing hij rond de €400.

Dus 2 weken terug zitten googlen op edge 820 en black friday en kwam bij wiggle uit voor €318 :-"
Maar toch eerst de site checken en ‘s anderendaags kijk ik nog eens en stond hij voor €269. Dus direct besteld en al in gebruik (o)

Dus laat Muntanya maar van de oude stempel zijn en de volle €400 betalen. Ik ben blij dat Black Friday bestaat en heb me een goei €130 in mijn zakken gehouden.

Bij Mediamarkt zeggen ze: ‘Ik gen toch niet gek’ :-D
Heb je er als eens over nagedacht dat zonder die zogenaamde koopjesdagen die GPS het hele jaar door misschien €300 zou kosten? Ik ben ook niet gek he!

PS: bedankt trouwens voor de tip bij Wiggle, de Edge 820 had ik ook al een tijdje op het oog en nu staat hij trouwens aan €249. Steek ik nog eens €20 in mijn zakken. :lol:

('t is niet omdat ik het platte commercie vind dat ik er ook niet van wil profiteren, vooral mijn madame is sterk in zulke dingen)
Plaats reactie