Black Friday Deals

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Harre Transactief
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 05 sep 2018 13:38
Contacteer:

Re: Black Friday Deals

Bericht door Harre Transactief »

Geen Black Friday maar toch een leuke actie van de mannen van de Alps Epic:

-- Alps Epic -- Green Weeks -- Ter ere van de COP24(klimaatconferentie die vandaag start) -- Als je inschrijft voor 14 dec 2018 en je komt met het openbaar vervoer of samen met een andere biker (carpoolen) dan krijg je 200 euro korting op het pack Blue (kamers tot 6 personen) en 300 euro korting op pack Noir (kamer per 2). Mail ons of stuur een WhatsApp als je hier gebruik van wil maken! Meer info over het event: https://www.transactief.be/event/alpsepic/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Black Friday Deals

Bericht door Mister No Chaïn »

Voor Kerstmis gaan de prijzen van de PS4 nu toch stevig naar beneden.
€339 voor de Pro met RDR2 bij Dreamland, of €189 voor de Slim bij Game Mania!

Koop er nu maar eentje Free_ltd :lol:
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: Black Friday Deals

Bericht door fishie »

Ik dacht de slimme te spelen door te wachten op Black Friday om me een TacX Neo2T aan te kopen. Er waren immers vorig jaar wel op verschillende site's kortingen op de Tacx-toestellen.
Dit jaar, met Corona, gingen de trainers als zoete broodjes van de hand, omdat velen "in hun kot" wensten te trainen. Artikel is zelfs op verschillende websites uitverkocht...
Geen kortingen blijkbaar dus...
Meer zelfs, de Duitse site's blijken zelfs duurder hierin te zijn tov de Belgische...., waar je anders ziet dat die op de meeste artikelen wel goedkoper zijn. Pech voor mij zeker?

Zijn er forummers die al mooie kortingen opmerkten, op andere artikelen? Ik heb de indruk dat het voornamelijk op kleding Black Friday kortingen zijn, maar minder op onderdelen en accessoires?
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Black Friday Deals

Bericht door spaghetti_2 »

Altijd kritisch zijn met die kortingen op black friday. Kortingen op elektronica worden grotendeels enkel gegeven op modellen waarvan binnenkort een nieuw model uitkomt. Daar is niets mis mee natuurlijk, je kan er erg goeie deals met doen, zolang je je er wel van bewust bent. Een andere truc is een prijsverhoging voorafgaand aan Black Friday, en dan een zogenaamde korting op de dag zelf. Een goede truc om zoiets op te sporen is de prijzenvergelijker van idealo.de , daarbij zie je het verloop van de goedkoopste prijs het afgelopen jaar.

En inderdaad, vele BF-acties zijn dus opruimacties van de stock, veelal geschikt voor kledij in verschillende maten etc. Misschien is het voor de gewone retail niet slecht dat ze online niet te zot doen dit jaar met BF..
Plaats reactie