Mountainbike plus

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Sammerd88
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 23 feb 2016 13:02

Re: Mountainbike plus

Bericht door Sammerd88 »

Hallo Sam,
Nadat er in de achterliggende periode naarstig is gezocht naar mogelijkheden om ons magazine een financieel gezonde toekomst te bieden, moeten we helaas laten weten dat de uitgeverij waartoe Mountain Bike Plus behoort vandaag in staat van faillissement is gesteld. Over de (eventuele) toekomst van Mountain Bike Plus is op dit moment nog niets duidelijk. Onze excuses voor het ongemak.
Met sportieve groet,
Redactie Mountain Bike Plus
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Mountainbike plus

Bericht door madskatingcow »

Zoals verwacht. Jammer wel :-?

Website http://mountainbikeplus.com/ ligt ook plat ondertussen.
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Re: Mountainbike plus

Bericht door Trevorken »

Ik wou net hetzelfde posten. Kortom, geld kwijt, maar jammer dat er weer een magazine weg is.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

:-? :evil:
JVDV
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 24 nov 2017 14:36

Re: Mountainbike plus

Bericht door JVDV »

Ik ben (was) ook abonnee. Het minste wat ze konden doen was toch hun lezers inlichten.
Triestig
BrunoVW
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 17:12
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Re: Mountainbike plus

Bericht door BrunoVW »

Ik heb ook al zo lang niks meer ontvangen.
Ook in de dagbladhandel al zo lang niks meer....
Krisken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 23:44
Rijdt met: Spec Fatboy Sworks & Spec Fatboy Expert

Re: Mountainbike plus

Bericht door Krisken »

Ik heb in september een abonnement aangevraagd, kreeg een eerste bevestigingsmail maar nadien geen uitnodiging tot betaling meer.
Reageren ook niet op mail.
BrunoVW
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 17:12
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Re: Mountainbike plus

Bericht door BrunoVW »

dit bericht heb ik vandaag gekregen via chat op facebook:


Hallo Bruno
Nadat er in de achterliggende periode naarstig is gezocht naar mogelijkheden om ons magazine een financieel gezonde toekomst te bieden, moeten we helaas laten weten dat de uitgeverij waartoe Mountain Bike Plus behoort gisteren in staat van faillissement is gesteld. Over de (eventuele) toekomst van Mountain Bike Plus is op dit moment nog niets duidelijk. Onze excuses voor het ongemak.
Met sportieve groet,
Redactie Mountain Bike Plus
PieterBa
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 06 sep 2015 12:52

Re: Mountainbike plus

Bericht door PieterBa »

Nog straffer is dat ik een mail krijg met factuur voor de verlenging van mijn abonnement voor 2018. (zie screenshot) Ik heb geantwoord dat ik dit vanzelfsprekend opzeg en dat ik hun eigen incasso bureau zal aanspreken om 1/2 abo-geld van 2017 terug te vorderen.

Ik heb respect voor ondernemerschap en het kan mislopen. Jammer. Maar communiceer daarover en je krijgt mijn sympathie. Facturen krijgen voor een failliet blad, kan dan weer niet op sympathie rekenen...

https://www.dropbox.com/s/mdn4ctxz9omeb ... 0.png?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondertussen op Up/Down geabonneerd, want ik lees al graag eens een papieren MTB magazine.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

De curator moet openstaande facturen innen maar in uw geval gaat het niet om een openstaande factuur maar om een factuur voor toekomstige prestaties waarvan wij gelet op 1° het niet nakomen van hun verplichtingen in het verleden en 2° deze vennootschap op 23 november 2017 werd failliet verklaard, er terecht mogen van uitgaan dat zij niet zullen geleverd worden.
Plaats reactie