Mountainbike plus

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

Straf!
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Ik vraag mij af of het abonnement op mountainbikeplus automatisch wordt verlengd behoudens opzegging x maanden voordien.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

Ik heb sowieso al mijn opzeg betekend maar wat ook: nog abo betalen no way!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Mountainbike plus

Bericht door Free_ltd »

PieterBa schreef:Nog straffer is dat ik een mail krijg met factuur voor de verlenging van mijn abonnement voor 2018. (zie screenshot) Ik heb geantwoord dat ik dit vanzelfsprekend opzeg en dat ik hun eigen incasso bureau zal aanspreken om 1/2 abo-geld van 2017 terug te vorderen.

Ik heb respect voor ondernemerschap en het kan mislopen. Jammer. Maar communiceer daarover en je krijgt mijn sympathie. Facturen krijgen voor een failliet blad, kan dan weer niet op sympathie rekenen...

https://www.dropbox.com/s/mdn4ctxz9omeb ... 0.png?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondertussen op Up/Down geabonneerd, want ik lees al graag eens een papieren MTB magazine.
Op FB in een MTB groep zijn ze er ook over bezig geweest. Er zou ook sprake zijn dat het tijdschrift is overgenomen en dit van de nieuwe eigenaar komt. Maar best toch niet betalen, want ze hebben ook al een half jaar geen tijdschriften meer bezorgt.

Best gewoon afwachten wat er van komt.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Hun website ligt niet meer plat en er wordt vermeld dat het abonnement automatisch wordt verlengd, beëindiging kan op ieder moment met inachtneming van een opzegtermijn van drie maanden.

Indien mountainbikeplus werd overgenomen dan heeft de nieuwe overnemer de rechten overgenomen, ook het recht om de abonnementen verder te zetten. Wij hebben al zes maanden geen tijdschrift meer ontvangen maar dit betekent echter niet dat het abonnement automatisch is beëindigd.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Mountainbike plus

Bericht door madskatingcow »

Door nummers niet te leveren, niet te reageren op mails of Facebook en simpelweg geen communicatie te versturen over de stand van zaken zijn ze zelf ook ernstig in gebreke gebleven. Ik zou meteen mijn abonnement en domiciliering opzeggen.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

madskatingcow schreef:Door nummers niet te leveren, niet te reagere op mails of faceboek en simpweg geen communicatie te versturen over de situatie zijn ze zelf ook ernstig in gebreke. Ik zou meteen mijn abonnement en domiciliering opzeggen.
Inderdaad, vraag mij wel af of je uw opzegging moet richten aan de curator of aan het adres van de failliete vennootschap.
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Mountainbike plus

Bericht door De Wreter »

geertg schreef:
madskatingcow schreef:Door nummers niet te leveren, niet te reagere op mails of faceboek en simpweg geen communicatie te versturen over de situatie zijn ze zelf ook ernstig in gebreke. Ik zou meteen mijn abonnement en domiciliering opzeggen.
Inderdaad, vraag mij wel af of je uw opzegging moet richten aan de curator of aan het adres van de failliete vennootschap.
Als het bedrijf is overgenomen zijn ook de lopende contracten overgenomen, je moet het huidige bedrijf contacteren.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Maar wij kennen de overnemer niet (als er sprake van een overnemer is). Kan mij ook moeilijk voorstellen dat er moet betaald worden voor het jaar 2018, ook al is het aan de overnemer, wanneer je weet dat zij sinds midden 2017 hun verplichtingen niet meer nakomen. Dit laatste is een tekortkoming welke ernstig genoeg is om tot de ontbinding van de overeenkomst te besluiten, dit geldt des te meer daar er sprake is van een tekortkoming aan hun hoofdverplichting, meer zelfs hun enige verplichting nl. tweemaandelijks een tijdschrift afleveren.
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Re: Mountainbike plus

Bericht door greenie »

Overigens wordt er gevraagd te betalen aan Cervimedia, een bedrijf dat reeds een paar maanden failliet is. Ik zou even de consumentenbond inschakelen, voelt aan als poging tot oplichting.
Plaats reactie