Kalender leger brandweer

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Kalender leger brandweer

Bericht door patje2 »

Iemand enig idee waar je een kalender van hun toertochten vind.
Op TC Fiets staan deze van de politie
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door Beny »

Op de intranetsite va Defensie, bijgevolg alleen zichtbaar voor personeelsleden
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door patje2 »

Beny schreef:Op de intranetsite va Defensie, bijgevolg alleen zichtbaar voor personeelsleden
Wel spijtig want als men ze openbaar maakt heeft men toch meer deelnemers. Ik weet dat er enkele mooie tussen zitten BV Burg-Reuland, Bertrix, Duisburg, Eupen, Leopoldsburg, Grobbendonk, Bevekom al allemaal gereden in het verleden zonder militair te zijn en er zullen er nog wel zijn.
En er zijn verschillende legerbasissen met een MTB parkoer dan denk ik aan Oostduinkerken Lombaardsijde Grobbendonk Leopoldsburg waar over gereden word met TT
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door liebherr 914 »

patje2 schreef:
Beny schreef:Op de intranetsite va Defensie, bijgevolg alleen zichtbaar voor personeelsleden
Wel spijtig want als men ze openbaar maakt heeft men toch meer deelnemers. Ik weet dat er enkele mooie tussen zitten BV Burg-Reuland, Bertrix, Duisburg, Eupen, Leopoldsburg, Grobbendonk, Bevekom al allemaal gereden in het verleden zonder militair te zijn en er zullen er nog wel zijn.
En er zijn verschillende legerbasissen met een MTB parkoer dan denk ik aan Oostduinkerken Lombaardsijde Grobbendonk Leopoldsburg waar over gereden word met TT
K'heb nog een paar vrienden bij defensie,K'zal een keer horen.... Wie weet
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door TaurineR »

En laat het ons zeker weten, meestal zijn deze in de week, en dan mag ik ook nog eens buiten. :drunk: :drunk:
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door fishie »

Vorig jaar meegedaan aan die van basis Bevekom. 'sMorgens daar gaan rijden, douchke, goeie spaghetti, en met een big smile toch nog gaan werken. Kostte me maar half dagkse verlof, maar is toch zalig om ook eens in de week aan zo iets mee te doen. Laat maar komen met de datums!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door TaurineR »

fishie schreef:Vorig jaar meegedaan aan die van basis Bevekom. 'sMorgens daar gaan rijden, douchke, goeie spaghetti, en met een big smile toch nog gaan werken. Kostte me maar half dagkse verlof, maar is toch zalig om ook eens in de week aan zo iets mee te doen. Laat maar komen met de datums!
..En wat te denken van een jong gepensioneerde, die anders steeds meemoet met zijn madam om te gaan petanken, of ne pannekoek te gaan eten?..

Geef mij maar een mooie midweekse MTB rit!
Gebruikersavatar
IPPE
Mountainbiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: za 17 mei 2008 22:42
Rijdt met: TURNER 5SPOT & RFX

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door IPPE »

Idd, ik kan geen TT's rijden in het weekend omdat ik dan moet werken. Er moeten meer tochten in de week georganiseerd worden.
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door liebherr 914 »

liebherr 914 schreef:
patje2 schreef:
Beny schreef:Op de intranetsite va Defensie, bijgevolg alleen zichtbaar voor personeelsleden
Wel spijtig want als men ze openbaar maakt heeft men toch meer deelnemers. Ik weet dat er enkele mooie tussen zitten BV Burg-Reuland, Bertrix, Duisburg, Eupen, Leopoldsburg, Grobbendonk, Bevekom al allemaal gereden in het verleden zonder militair te zijn en er zullen er nog wel zijn.
En er zijn verschillende legerbasissen met een MTB parkoer dan denk ik aan Oostduinkerken Lombaardsijde Grobbendonk Leopoldsburg waar over gereden word met TT
K'heb nog een paar vrienden bij defensie,K'zal een keer horen.... Wie weet
Verlopig zonder resultaat. Maar ik blijf proberen.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door Beny »

Hier een paar data:
16/6 Bertrix
1/9 Houthalen
7/9 Leopoldsburg
14/9 Grobbendonk
15/9 Heverlee
19/10 Beauvechain

Die van de politie (soms vanuit een brandweer kazerne) vind je op: http://www.tcfiets.be/
Plaats reactie