Forumoverzicht All about MTB MTB algemeen Kalender leger brandweer

Kalender leger brandweer

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 15 maart 2017 06:31
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Iemand enig idee waar je een kalender van hun toertochten vind.
Op TC Fiets staan deze van de politie

Bericht do 16 maart 2017 23:09
Beny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 7x specialized/1x turner
Op de intranetsite va Defensie, bijgevolg alleen zichtbaar voor personeelsleden

Bericht vr 17 maart 2017 09:14
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Beny schreef:

Wel spijtig want als men ze openbaar maakt heeft men toch meer deelnemers. Ik weet dat er enkele mooie tussen zitten BV Burg-Reuland, Bertrix, Duisburg, Eupen, Leopoldsburg, Grobbendonk, Bevekom al allemaal gereden in het verleden zonder militair te zijn en er zullen er nog wel zijn.
En er zijn verschillende legerbasissen met een MTB parkoer dan denk ik aan Oostduinkerken Lombaardsijde Grobbendonk Leopoldsburg waar over gereden word met TT

Bericht wo 26 apr 2017 20:40
liebherr 914 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
patje2 schreef:
Beny schreef:

Wel spijtig want als men ze openbaar maakt heeft men toch meer deelnemers. Ik weet dat er enkele mooie tussen zitten BV Burg-Reuland, Bertrix, Duisburg, Eupen, Leopoldsburg, Grobbendonk, Bevekom al allemaal gereden in het verleden zonder militair te zijn en er zullen er nog wel zijn.
En er zijn verschillende legerbasissen met een MTB parkoer dan denk ik aan Oostduinkerken Lombaardsijde Grobbendonk Leopoldsburg waar over gereden word met TT

K'heb nog een paar vrienden bij defensie,K'zal een keer horen.... Wie weet

Bericht vr 28 apr 2017 21:30
TaurineR Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: C. FSi
En laat het ons zeker weten, meestal zijn deze in de week, en dan mag ik ook nog eens buiten. :drunk: :drunk:

Bericht vr 28 apr 2017 22:03
fishie Mountainbiker

Mijn bike: Cube Ltd SL 29
Vorig jaar meegedaan aan die van basis Bevekom. 'sMorgens daar gaan rijden, douchke, goeie spaghetti, en met een big smile toch nog gaan werken. Kostte me maar half dagkse verlof, maar is toch zalig om ook eens in de week aan zo iets mee te doen. Laat maar komen met de datums!

Bericht za 29 apr 2017 08:20
TaurineR Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: C. FSi
fishie schreef:
Vorig jaar meegedaan aan die van basis Bevekom. 'sMorgens daar gaan rijden, douchke, goeie spaghetti, en met een big smile toch nog gaan werken. Kostte me maar half dagkse verlof, maar is toch zalig om ook eens in de week aan zo iets mee te doen. Laat maar komen met de datums!

..En wat te denken van een jong gepensioneerde, die anders steeds meemoet met zijn madam om te gaan petanken, of ne pannekoek te gaan eten?..

Geef mij maar een mooie midweekse MTB rit!

Bericht za 29 apr 2017 08:26
IPPE Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TURNER 5SPOT & RFX
Idd, ik kan geen TT's rijden in het weekend omdat ik dan moet werken. Er moeten meer tochten in de week georganiseerd worden.

Bericht zo 30 apr 2017 18:18
liebherr 914 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
liebherr 914 schreef:
patje2 schreef:
Beny schreef:

K'heb nog een paar vrienden bij defensie,K'zal een keer horen.... Wie weet

Verlopig zonder resultaat. Maar ik blijf proberen.

Bericht di 02 mei 2017 09:30
Beny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 7x specialized/1x turner
Hier een paar data:
16/6 Bertrix
1/9 Houthalen
7/9 Leopoldsburg
14/9 Grobbendonk
15/9 Heverlee
19/10 Beauvechain

Die van de politie (soms vanuit een brandweer kazerne) vind je op: http://www.tcfiets.be/

Volgende

Keer terug naar MTB algemeen